[verh] Het leven van Marja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

welmoedz

Re: [verh] Het leven van Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 19:24

leuk!meer!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:25

oeh dat is echt spannend Devje

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 11:08

"Ja ze is nu hier, en ik hou haar in de gaten. " Zei Aron. Marja zag hem niet zitten, en stapte naar voren. Marja keek voorzichtig de kamer in, en zag eerst twee voeten. Ze keek verder, en zag dat Aron aan het bellen was. Ze hield haar adem in.

"Nee, ik doe alles op mijn manier. Ze is erg stom bezig, ze is bij haar ouders weg gelopen, en ik heb haar aangeboden hier te slapen. En dat doet ze!" Zei Aron met een lach in zn stem. Even was hij stil...
"Jep...."
"Uhum..."
" Komt allemaal goed. Over een week of twee, laat ik haar een opdracht doen. Of ze nou wilt of niet..."
"O ik ga ophangen! Ik hoor dat de douche uit staat. Ze kan elk moment hier beneden zijn." Vertelde aron.

Marja stapte naar voren, en stond voor Aron. Hij schrok, en drukte het telefoon gesprek weg. Marja keek hem kwaad aan.
Aron stond op, en hoopte dat marja niks had gehoord. Hij pakte haar vast...

"Wat is hier aan de hand?" Vroeg marja, aan Aron. Terwijl ze zich losmaakte uit zijn handen. "Ik wil alles weten! Met wie belde je? Wat voor opdracht? Wat is er met mij? " Marja werd kwaad. Aron schrok hevig van de boze Marja.

"Uh... dat kan ik niet vertellen. Het gaat trouwens niet over jou hoor. Maar over mijn uuh.." Aron was uitgel*ld.
" Beloof je dan, als ik het vertel, dat je me helpt?" Zei Aron.

Marja gaf hem een klap in zn gezicht. "Wat denk je nou? He? Ik jou helpen? Hoe moet ik dat doen? Zonder vertrouwen in jou te hebben?" Marja rende naar boven, pakte haar tas met kleding, en stond boven aan de trap. Daar stond Aron. Met een mes.....

"Ik kan je nu niet laten gaan."

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:12

ooooooooooooh Dev ... waarom maak je het zo akelig .... spannend?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 11:27

tsjah... ik verveel me?
nee ik laat mn fantasieen gaan....
xxiezz
vanmiddag meer!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:32

oke

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:36

jess!.. leuk hoor!..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:51

meeheeeer
ik wil nu een heeeeeeeel lang stuk
alsjebliehieft?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 12:17

heel lang?????

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 12:23

JAAAAA!!!!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 12:28

Oh jeee, domme domme Marja
Als ze nu gewoon gedaan had of ze van niks wist....

Spannend weer hoor we want more!!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 12:42

ja, heeeeeeeeeeeel errug lang...
en ik wil weten wat aron van plan was

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 14:44

Marja keek angstig naar het mes. Aron zag haar angstige ogen gericht naar het mes. "Uuh... Ik had beneden broodjes gesneden.Ik wou je niet...." Zei Aron.
Maar Marja geloofde hem niet. Ze keek naar het mes, en begon te trillen... "Wil je het laten vallen?" Vroeg ze met een trillerige stem. Aron keek naar Marja, en liet het mes naar beneden vallen. "Zo beter?"

Marja keek aron aan. "Ik vind je eng worden, weet je? Eerst dacht ik, leuke jongen, maar nu! Nee ik vind je echt een engerd." Zei Marja.
"Ik ben niet eng, maar je kent me nog niet zo lang. ik wil het wel uit leggen, maar niet nu! Het enige wat ik je wou zeggen is, dat je nu niet naar buiten kan. Buiten is het gevaarlijk. Als ik jou nu laat gaan, dan...." Aron liep naar beneden. Marja stond alleen boven. "Vertel verder!" Riep ze. "Ik weet niet wat de gevolgen zullen zijn" Antwoorde Aron. Marja hoorde de overloop-deur dicht gaan. Ze liep naar beneden, en hoorde Aron praten.

"Kan je even langs komen? Ik heb stuff nodig...."
Het was even stil. "Jaa nu! Geld heb ik wel, maar dan moet je het nu komen brengen."
Marja wist niet wat ze hoorde. "Stuff?" Vroeg ze zich zelf af. Ze kreeg kippevel over haar hele lichaam. Haar vochtige haren, waren aan het klitten. Marja liep naar boven, en ging naar de bad kamer. Op zoek naar een borstel. Ze keek goed rond. Zag achter de toilet pot, een zakje liggen. Ze keek beter, en zag dat er wit poeder in zat. Ze keek snel verder, en zag een borstel liggen. Ze maakte het nat, en schoon. Met een vieze borstel, kamt ze haar haren niet.

Marja kamde haar haren, toen de deur open ging. "Marja? Ik moet je wat zeggen." Marja keek naar Aron, die tegen haar praate. "Er is beneden iemand, en ik heb wel geld... Maar hij wilt weleens wat anders. Hij zag jou net naar boven gaan, en...."
Marja werd stil... Ineens kwam er een man bij Aron staan. "Dag dame"

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 14:50

MEEEEEER

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 15:02

Marja keek de man aan. "Ze ziet er goed uit Aron." Zei de man. Marja gokte de man, op 37 jaar oud, hij was lang, zag er onverzorgd uit.

Marja wist niet wat ze moest denken. Ze keek naar Aron. Aron wist ook niet wat er nu moest gebeuren. Aron slikte. "Henk, ik geef je geld, en dan vertrek je." Commandeerde Aron. "Alleen deze keer! De volgende keer wil ik of het dubbele geld, of...." Aron liet Henk niet verder praten. "Dubbele geld! Dat krijg je, haar krijg je niet. " Marja voelde zich ongemakkelijk. Henk gaf marja een knipoog, en zei gedag. Aron liet Henk naar beneden lopen, en gaf hem beneden geld. Ze liepen richting de deur, zeiden nog wat tegen elkaar, waar Aron kwaad om werd.
"Je blijft met je poten van haar af hoor je?" Schreeuwde Aron tegen Henk.
"Wacht maar af jochie!" En henk reed weg, in een zwarte patserbak.

Marja zag boven aan de trap, met tranen in haar ogen. Aron kwam snel naast haar zitten. "Marja hierom kan ik je niet laten gaan. Hij is een van de dealers waar ik nog geld aan moet betalen. Als jij alleen buiten loopt, pakken ze je. Ze weten dat jij mijn zwakste punt bent. Als ze jou hebben, moet ik meer betalen. Snapje?" Aron sloeg een arm om haar heen. Marja liet merken dat ze dat niet prettig vond. "Waarom? Waarom moet jij nog betalen? Waarom kan ik niet weg?" Marja begon te huilen. "Nooit gedacht, dat jij zo zou zijn... Die man wou zeker met me naar bed? Heh? Dan was jij van hem af!" Marja werd boos. Stond op, en sloot zich op in de badkamer. Aron wou de deur tegen houden, maar hij was te traag. Hij bonkte tegen de deur. "Marja, doe open! Ik wil praten." Aron voelde zich verward. "Het spijt me dat je hier vast zit, maar ik vind je leuk, en dacht dat jij mij ook zag zitten. Dealers hebben ons betrapt, en hebben me bedreigd. Als ik niet snel betaal, zouden ze met jou het geld zo terug verdienen."

Marja zei niks, en ging op de toilet zitten. Aron stond voor de deur, zei niets. Hij wist niet hoe hij kon vertellen, wat hij voor haar voeld, en wat er nu gaat gebeuren. Het enige wat hij wist, is dat ze hier samen uit moesten komen!

Het is dinsdag, Marja heeft vandaag een afspraak bij de tandarts. Aron heeft de afspraak afgezegt.

Marja zit nog steeds in de bad kamer. Ze heeft al drie dagen niks gegeten, alleen gedronken, wat uit de douche kwam. Aron lag op zn bed. Denkend aan Marja. Denkend aan de problemen, waar zij nu ook mee betrokken is, door hem.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 15:13

Marja deed de badkamerdeur van het slot af. Ze liep de badkamer uit, en liep richting een kamer. Ze deed de deur open, en zag dat hier niemand lag. Ze keek in een kamer waar de deur van open was. Ze keek naar binnen, en hoopte dat Aron er was. Ze wou praten. Marja keek naar binnen, en zag aron. Aron zag haar ook.
Hij kreeg tranen in zn ogen. "Marja, echt het spijt me van wat er nu allemaal gebeurd. "
Marja keek rond in de kamer. Overal, hingen posters, dan 'Pruffels', van 'Giant trobles' allemaal rockbands. Ze ging naast Aron zitten. "Hoe komen we hier uit? Ik wil echt weg. Ik wil niet opgesloten zitten. " Marja dacht aan haar ouders en vriendinnen. "Ik wil naar huis..."

Aron gaf marja een knuffel. "we komen hier samen uit. maar waneer weet ik niet." Marja keek Aron aan, de meeste vlinders waren weg, maar een paar vlinders voelde marja nog in haar buik. Aron keek marja aan, en gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Ik beloof je, we komen hier uit!"

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:21

Oohjeee zeg wat heftig!
Ben je ook klaar mee

Ben echt benieuwd naar hoe het verder gaat zeg! (je zou dit naar een uitgever moeten sturen! )

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 15:26

@ mischa, wil ik ook doen

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 17:12

Devica schreef:
@ mischa, wil ik ook doen

Ooh haha, goed zo!
Wanneer het verhaal af en naar een uitgever gestuurd is laat je wel de vorderingen weten he?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 17:23

jaaa dat doe ik cvker, maar eerst nog veel stukjes te gaan

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 11:03

Echt spannend! , komt er weer meer?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 11:06

ja komt er aan

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 11:19

juppii!!!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 11:36

maare 1 vraagje ..
De badkamer ging eerst toch niet op slot??

Verder superleuk hoor!!!!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:00

xXVeronaXx schreef:
De badkamer ging eerst toch niet op slot??

Ja inderdaad, daar zeg je wat! Hehe was me nog helemaal niet opgevallen.
Vertel eens, Devica, verklaar dat eens.