[ verhaal ] verraderlijke moord

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [ verhaal ] verraderlijke moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 16:29

solarpleure schreef:
@sabrina...Mis je neit een stukje?Want Sandra wordt eerst nog gebeld...En dan denkt ze van...SOFIE...En dat kont ni vinde

Kan iemanddat stukje voor mij terug vinden? Dan kan ik het zometeen uitprinten Tong uitsteken Haha!

Verzin je dit nu ter plekke allemaal, of is hier wel eerder over nagedacht? Dus dat je al langer met een soortgelijke verhaal in je hoofd zat?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:05

Citaat:
Ik keek hem verniettigent aan. "Sofie? Haar armen en benen lagen in de kast van haar. Lijkt me duidelijk toch? Of dacht je dat ze haar armen en benen heeft afgezaagt en daarna weg gestrompelt ofzo"? Ik keek hem boos aan terwijl ik dat zei. Ik was doodsbenauwt, zou hij mij wat aandoen. Toch kreeg ik een raar gevoel, wat diep binnen in mij zat, ik moest hem vertrouwen zei het gevoel. "Nee, ik denk dat niet. Ik denk dat het niet haar armen en benen zijn eigenlijk. Er is die dag nog iemand vermoord, jij dacht dat je die moord had gepleegt, maar dat is niet zo".

"Jij weet waar ik het over heb". Hij keek doordringend in mijn ogen alsof hij het kon lezen in mijn ogen. "Jij vond een mes in je jaszak, iemand moet het in je jaszak hebben gedaan". Hij keek me aan alsof het zo klaar als een klontje zou zijn. Maar ik begreep het niet. Of eigenlijk durfde ik het niet toe te geven dat het zou kunnen kloppen. Ik was bang, veel te bang. Ik voelde er veel voor om huilend naar het huis van mijn ouders te rennen. Maar iets in mij zei dat ik moest wachten. "Je moet op zulke momenten op je keuze's aan letten. Was het een goede beslissing om naar je ouders te vluchten? Denk je dat Jennifer en Ashley het alleen aan kunnen"? ik zag opeens verschrikkelijke beelden in mijn hoofd, Jennifer en Ashley, opelkaar gestapeld, mishandelt bebloed. dood.. Tim voegde er nog 1 ding aan toe. "Iedereen in jullie heeft een sleutel van jullie huis". Ik keek hem met verschrikte ogen aan. "Jennifer, Ashley" fluisterde ik. Ik moest naar ze toe, maar ik was bang om ze aan te treffen. Straks waren ze dood?

"Tim help asjeblieft! Help me, Jennifer en Ashley zijn in problemen"! Tim keek me lief aan, "Sorry meisje, de politie is naar mij op zoek. Ik moet nu echt niet in de buurt komen in jullie huis. dan word ik gesnapt. Weet je wat, bel me maar als ze er is". Het gevoel in mij wat net nog inelkaar gedoken in een hoekje zat zei nu duidelijk tegen mij dat ik hem moest vertrouwen. En dat deed ik. "Ik bel je wel dan". Ik zuchte diep, en stapte voor de tweede keer voor vandaag in de bus. Tim keek me bezorgt achterna. Ik moest dit doen, Voor Jen en Ashley, ik mocht ze niet in de steek laten. Ik moest dapper zijn. Voelde me beangstigent voor wat me te wachten stond. Draaide me nog 1 keer om en keek Tim recht in zijn ogen. Ik ging recht op mijn stoel zitten en zuchte. Ik reed de dood recht tegenmoet

Toen ik bij de halte was waar ik moest uitstappen, wou ik eigenlijk blijven zitten. Maar ik moest naar mijn huis. Stapte de bus uit en liep richting mijn huis. TRING TRING zei mijn telefoon. Ik nam op. ik hoorde een meisjes stem door de telefoon: don't worrie you're next babe. Klik, op gehangen. Ik bleef even verbaast staan. Sofie? dacht ik hardop.

Volgens mij mis je dat nog??

Anouskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:21

Ik heb net alles gelezen, het is echt een heel goed verhaal!
Ik wil meer Nagelbijten / Gniffelen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 17:50

@ sabrina: ik heb eerder een soort van verhaal in mijn hoofd gemaakt. ik heb er een tijdje over na gedacht. en toen ben ik er aan begonne. maar nu ik zover ben dat het echt een verhaal begint te lijken is het knap ingewikkelt. Want het gaat nu ook niet helemaal zo als ik het in gedachten had. 1 zinnentje die in het verhaal zit heeft mijn hele verhaal veranderd.. maar ik kan het nu niet meer veranderen.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 19:01

Citaat:
Wat moest ik doen dacht ik vol panniek. Ophangen? Nee dan ging Ashley eraan. Het gevoel dat eerder zei dat ik Tim kon vertrouwen wees me erop dat ik weer op hem moest vertrouwen. Maar wat moest ik nu doen? Sofie begon weer te praten. "Ik wil in ider geval dat je niet meer met de politie belt. Denk hier om, ik kan je zien. Ik heb een perfecte schuilplaats, niemand kan me vinden. En ik zie iedereen hier lopen". Ik moest haar bezig houden bedacht ik me, "Sofie?" Ik wachtte even om te kijken of ik een reactie kreeg. "Ja"? antwoordde ze. "Waarom doe je dit ons aan, ik bedoel wat hebben we je misdaan"? "Nou jullie deden allemaal alsof ik lucht was! Jullie nergeerden mij volkomen. En Ciska chanteerde mij. Ik dacht dat ik Jennifer kon vertrouwen, ik vertelde haar mijn diepste duisterste geheim. Maar mijn geheim was niet veillig. Ze vertelde het aan Ciska, en zij dreigde ermee. Het was verschrikkelijk. Alle geld wat ik van mijn ouders kreeg voor eten moest ik inleveren bij Ciska. Als ik weigerde zou ze het geheim aan mijn ouders vertellen, en aan de rest van de wereld. Nu zullen jullie boeten. Ik heb macht over jullie allemaal"! Ik hoorde een verschrikkelijke wrede lach aan de andere kant van de telefoon. "Je blijft in je huis oke? Ik zie het gelijk als je weg gaat". De politie komt zo dacht ik opeens, maar het was te laat gedacht. Als de politie zo binnen komt gaat.... Gaat Ashley eraan..

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:09

word wel erghu spannend so

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 19:23

dat was ook de bedoeling Ja
leuk dat je het zegt Haha!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:53

Meeeeeeer!
OMG, wat spannend zeg! Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 20:28

morgen meeeeeeeeer. Tong uitsteken

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 20:38

Neeheee, nuuu! Tong uitsteken hihi nou bedankt dat je zo een leuk verhaal maakt hahaha....

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 20:44

Idd wij wille NU meer..
Ik ga kapot van de spanning .. Nagelbijten / Gniffelen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 14:47

Citaat:
Even bleef ik lusteloos staan, wat moest ik doen? Ik wist het wel wat ik het liefst deed, weg gaan. Naar mijn ouders gaan, ik keek onschuldig om mij heen. Alsof Sofie mij kon horen. Ik hoorde iemand op de gang, op dat zelfde moment ging mijn telefoon weer. Ashley stond er, de politie kwam langzaam binnen. Ik keek ze met grote ogen aan, en ze keken mij op hun beurt verbaast terug. Ze keken waar ik heen ging met mijn hand, ik pkate mijn telefoon. "Sandra!" fluisterde 1 van de politie agenten. "Neem niet op!" Toch nam ik op, ik kon Ashley dat niet aan doen. "Hallo?" fluisterde ik. En Sofie antwoordde met een stem vol haat. "Ik zie dat onze woonkamer vol staat, heb je bezoek. Heb ik net niet gezegt dat je de politie niet mag bellen"? iK Begon bijna het frustratie te huilen. "Maar ik had ze al eerder gebeld, ik zou niet gebeld hebben als ik wist wat je met ashley zou doen. Asjeblieft doe haar niks aan!" Ik keek wanhopig naar de politie mensen. Maar Sofie begon alweer te praten. "Oh Sandra, ik ga Ashley nog niks doen hoor. Ik heb al iets anders voor haar bedacht.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 15:50

Meeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!! Haha!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 16:16

De politie gebaarde me dat ik moest ophangen. Ik wist het niet meer en begon zachtjes te snikken. Ik wou m'n telefoon uitzetten, maar mijn handen werkten niet mee, iemand van de politie kwam dichter bij. Er klonk geschreeuw uit de telefoon, omdat ik de telefoon op armlengte afstand had kon ik het niet goed horen. Maar ik durfde te zweren dat Sofie had geschreeuwt: "kom niet dichter bij"! alle politie mensen hieven hun pistool ergens heen. Ze keken elkaar allemaal verbaast aan, waar moesten ze op richten. 1 van de mensen van de politie pakte langzaam mijn telefoon. "spreek ik met sofie"? Zei hij hakkelent. "Ja daar spreek je mee. Als ik jou was zou ik de telefoon maar weer even aan de eigenaar terug geven. Want anders".. Je zag de agent lichtelijk paniek creaeren. "Wat ga je doen als ik dat niet doe"? Hij keek langzaam om zich heen. "Kijk es naar je hart politie mannetje". Iedereen die in de kamer stond keek naar zijn borstkas. Iemand scheen een rood laserlampje op zijn borst. Ik kon wel bedenken wie dat deed. Je hoordde Sofie weer praten, "Haha, dat was schrikken he. 1 verkeerde beweging en je bent er geweest meneertje. Toe maar geeft de telefoon nu maar aan Sandra..

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 16:24

Waar zit dat rare mens toch? Hihi hahaha, echt spannend ga door!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:05

MEEHEERRR Haha! Haha! Haha!
echt spannend Knipoog

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 17:40

nee, ik ga nu eten koken.. mensjes hier hebben honger.. Tong uitsteken
sorry..

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:57

Mensjes hier willen verhaal Tong uitsteken:P:P

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:42

Honger wat is dat nouw? dat slaat alles, zit jij een carriere te scoren willen ze eten! T.. hahaha geintje hoor Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 19:14

Citaat:
Hij gaf met trillende handen mijn telefoon terug. Ik zette de telefoon weer aan mijn oor. "Hallo" zei ik langzaam en met vol angst. "Hallo Sandra, ik wil dat je naar buiten gaat, en dan geef ik je nieuwe aanwijzingen. En je geeft de politie het bevel om in onze woonkamer te blijven". Ik slaakte een diepe zicht, vol frustratie en wanhoop. Ik wou wakker worden uit deze nachtmerrie . Maar ik moest meewerken, "Ja oke, moet ik aan de lijn blijven"? Ik probeerde me te concentreren op het antwoord. "Nee als je buiten staat geen ik je verdere constructies. Ik moet even overleggen met mijn handlangers". Piiiiieeeeep, opgehangen. Handlangers? wat zij, wie dan. Alweer de zoveelste keer in deze beroerste dagen uit mijn leven, zoveel vragen zo weinig begrip en bronnnen. "Jullie moeten hier blijven van Sofie, ik kan niet anders dan meewerken. Ik kan het niet aan dat ze miscchien op dit moment word afgeranselt". De agenten knikten en ik liep langs ze. Ik voelde dat 1 van de agenten iets in mijn zak deed, ik wist niet wat het was. Maar ik moest er niet naar vragen wist ik. Toen ik buiten stond ging mijn telefoon weer.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 19:42

super nein! egt toppie (k zeg steeds maar t zelfde maar das omdat t zo goed blijft! *LOL* )

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 19:45

Ben het met LuMy eens...Maar doe eens grotere stukjes plaatse ze zijn te klein Tong uitsteken

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 19:50

Meeeeeeeeer!!!!!!!
(hoevaak heb ik dat al wel niet gezegt? Haha! )
echt super!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 19:53

lovessaarjte: thankx
solarpleure: ja das waar, maar dan krijg je wel minder vaak stukjes Tong uitsteken
lumy: geeft nii hoor dat je steeds het zelfde er neer zet,, ik vind het leuk dat je een berichtje plaatst

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 19:59

ok... >>
super nein! egt toppie (k zeg steeds maar t zelfde maar das omdat t zo goed blijft! *LOL* )
Haha! Haha! Haha!