gevolgt echt gaaf !!

Je moet er een boek van maken !!
Echt waar hij is zooo gaaf..

K ben helemaal totaly fan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxjamiexx schreef:DOE mee aan een raadsel..
RaRaRa hoe raak je verslaafd aan bokt..
A.Door het topic van meiske16
B.Door topics te beantwoorden
C.Door kritiek te geven..
Citaat:
Als Nomi even later terug komt, neemt Myrthan afscheid van Oma. “Dag oma, ik kom echt zo snel mogelijk weer, misschien morgen wel!” Met een scheef oog kijkt Myrthan op het hersenfilmpje,er verschijnt weer een piekje. “Ze heeft je weer gehoord, Myrthan” zegt Nomi geruststellend. Myrthan is blij en verrast tegelijk. Zo krijgt ze weer moed en hoop dat Oma misschien toch nog wakker wordt. Want ze ligt nu al bijna 8dagen in coma. “Nou ga maar gauw naar huis,je ouders zullen haast ongerust worden.” Myrthan kijkt verlegen naar Nomi; “Je hebt gelijk. Maar bedankt voor de goede zorgen, en misschien tot morgen”
Zachtjes loopt Myrthan de kamer uit.
Als ze goed en wel in de bus zit,zet ze gauw haar mobieltje weer aan. Meteen begint het mobieltje te zingen, 2 oproepen gemist en 3 berichtjes leest ze op het schermpje.
Ze luistert de oproepen af en leest de berichtjes. De oproepen waren van haar moeder,die vroeg waar ze bleef. Maar dat deert Myrthan niet, ze is bij oma geweest,met reactie,en dat vind ze veel belangrijker!
Dan leest ze haar smsjes nog eens over. Ze heeft er 1 van Liselte gekregen,die vroeg hoe haar proefwerk gegaan was,en waar ze zat met haar gedachten…en nog 2 van Brian. Waarom ze zo afstandelijk tegen hem deed,en waarom ze voor haar oma koos.
Myrthan blaast verontwaardigd. Sjonge dat die jongen het niet begrijpt dat ze nu gewoon even voor haar zieke oma kiest.
Als ze evenlater thuis van de fiets afstapt,komt mikel het buurjongentje op haar af. “waar ben je geweest?”vraagt hij. Myrthan kijkt Mikel aan en schiet in de lach,het is toch ook zon scheetig kereltje.
“Ik?Ik ben bij de kerstman geweest”grapt ze. Het jochie begint weer te lachen. “Hhaha gelooft ik helemaal niks van. De kerstman woont heel ver weg hoor,en die komt nu nog niet”
Myrthan kijkt’m heel verbaasd aan…steekt de tong uit en loopt het huis binnen. Daar is Amber haar moeder al druk bezig met koken. Ze schrikt op als Myrthan ineens komt binnen lopen. Ondertussen kijkt ze naar de klok. 10 voor 6. Dan zegt Myrthan: “Mam,sorry,maar ik ben vanmiddag naar oma Brest geweest… ik kon haar niet missen en wilde er zo graag heen”
Amber kijkt haar verbaast aan,ze fronst, maar zegt dan: “Echt waar?en hoe was het met haar?
Ik had niet gedacht dat je er heen wilde,waarom heb je dat niet gewoon gezegt?