`Saskia bel jij Piet op? Jij kan goed met Piet overweg, leg het hele verhaal maar uit!’ Danny riep vanonder de douche vandaan richting zijn kamer, waar Saskia zat. `We kunnen het beter vrijdag met hem overleggen denk ik.` `Sas denk nou eens na, hij moet niet alle paarden verkopen! We hebben er wat nodig voor de manege, en voor onszelf natuurlijk` `Nou..pff je hebt gelijk, ik bel hem zo op`. Die zelfde avond belde Saskia nog met Piet. Piet hoefde geen minuut over het voorstel na te denken, hij ging meteen akkoord op voorwaarde dat hij de 2 `eigen` paarden voor Saskia en Danny uit mocht zoeken, dit vonden Saskia en Danny geen probleem, ze vertrouwden hem wel.
Alleen zit het technisch niet echt handig in elkaar...
imo gebeurt er veel te veel... Die saskia wordt verkracht, de vader van danny overlijd, piet gaat op wereldreis... het is allemaal een beetje teveel van het goede
en het springt allemaal erg makkelijk over van onderwerp... Er gat nu bv. niets meer over die verkrachting van Teun... Net alsof je leven als je verkracht ben daarna weer gewoon 100% op rolletjes loopt
een week later gaat de pa van danny dood... Die heeft daart voor de rest ook niet echt problemen mee (tenminste, in dit verhaal wordt daar niet echt over gesproken)
En dat die danny zo'n player is en dat die saskia daar zo over twijfelde voegde imo ook niet echt iets toe...
er zit daardoor ook niet echt een duidelijk verhaallijn in... het gaat om de pagina over iets anders... Als ik jullie was zou ik gewoon 1 onderwerp centraal houden