Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kieffertje schreef:Echte naam:
Shanna Alderliesten
Leeftijd: 16 (24 juli 17 )
Zou willen helpen met: schrijven/acteren/camera/licht/geluid/ander werk op set/montage
Paard tot beschikking: ja/nee
Spullen die handig kunnen zijn tot beschikking (make up, licht, geluid, dolly, whatever): ja/nee. Zo ja: Make-up
Ervaringen met film (toneel) tot nu toe: Hoofdrol Musical groep 8. Screentest voor "Take two" *dacht ik* Een programma van Ralpf Inbar. Kwam tot de 2e auditieronde (v.d. 3)
Kieffertje schreef:Op school in groep acht heb ik aan het afschijdsmucial mee gedaan. Verder heb ik in de lagere groepen altijd met vriendinnen gewoon wat grappigs verzonnen en dan later voor de klas gedaan
Echte naam:
Veronica
Leeftijd: 12 ( 8 juli 13)
Zou willen helpen met: schrijven/acteren/camera/licht/geluid/
anderr werk op set/montage
Paard tot beschikking: ja/nee misschien Hangt van de datum af.. en waar het is..[/b]
Spullen die handig kunnen zijn tot beschikking (make up, licht, geluid, dolly, whatever): ja/nee. Zo ja: Wat? Iig niet zo ver ik denk
Woonplaats: Slootdorp (kop N-H klik bij me naam voor waar het precies ligt)
Ervaringen met film (toneel) tot nu toe:
Kieffertje schreef:
Echte naam:
Mariet
Leeftijd: 14 jaar
Zou willen helpen met: acteren
Paard tot beschikking: nee
Spullen die handig kunnen zijn tot beschikking: make-up altijd![]()
Ervaringen met film (toneel) tot nu toe: toneelstukjes, heb veel lef om voor veel mensen iets te doen!
Citaat:Echte naam: Linda
Leeftijd: 14 jaar
Zou willen helpen met: schrijven/acteren/camera/licht/geluid/anderr werk op set/montage
Paard tot beschikking: ja/nee alleen als een ding hier in boskoop word opgenomen, heb geen vervoer voor paard
Spullen die handig kunnen zijn tot beschikking (make up, licht, geluid, dolly, whatever): ja/nee. Zo ja: Wat? Ja, vanalles
Ervaringen met film (toneel) tot nu toe: Hoofdrol groep 8 twee jaar theaterklas op school
Citaat:J. (eerst P.) Jongen
M. Meisje
V. Vader jongen
Z. Zusje jongen (dat wél springt)
S. Vriendin meisje
E. Staleigenaar
O. Opa meisje
P. Pensionklanten, pennymeisjes van kleine stal