Loop dan wel een weekje achter is dat een probleem? Of mag ik ook bij twee instappen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Week 2. Het was koud, dus de boodschap van Jarvis en Ollie is dan ook om je warm aan te kleden!
[ Afbeelding ]
Fading schreef:Tigress schreef:Week 2. Het was koud, dus de boodschap van Jarvis en Ollie is dan ook om je warm aan te kleden!
[ Afbeelding ]
Haha wat een verschil he, hier met 30 graden op het strand, Zwetend
MarjanB schreef:@loveuggs statiefje erbij pakken?
En doe mij maar 30 graden en zon op dit moment
Agossie schreef:Goed, diverse dingen geprobeerd, maar niet gelukt. Vrijdag komt mijn pa kijken om de pc te repareren, mijn werk-pc werkt ook niet. Ik kan niet bij de bestanden. Dusss... De lijst komt pas dit weekend.
Wat ik nog minder leuk vind, is dat ik niets kan bewerken...Bén ik weer gaan fotograferen, kan ik niets met de foto's...
Tigress schreef:Dankje cynn! Mee eens, daarom heb ik vanmorgen (toen ik hem weer even goed bekeek) ook een tikkie lichter gemaakt
Bellatrix schreef:Tof dat je al een rondje feedback doet!
En ja, dat had ik ook liever gewildmaar ik moest zo snel van links naar rechts met mijn camera om vuurwerk te vangen dat dat dus niet gelukt was.
horses_m schreef:Bedankt voor je feedbackhij is toch echt scherp haha
denk dat het dan door de upload komt... Het wegkijken is denk kwestie van smaak heb er ook 1 dat die naar mij kijkt maar dan zit die meer inelkaar gedoken dus minder stoer hihi
Ik doe het altijd via imgur.. Misschien iemand een tip waar ik ze het beste kan uploaden ?