[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:45

Dankjewel! Ja ik had hem al wat minder geel gemaakt, maar blijkbaar nog steeds erg geel? Bij mij valt het reuze mee namelijk. Gerecht was ook nogal groen/gelig dus weet niet of het misschien daaraan ligt? :)

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:46

Dankje magda en Ingvild! foto is gewoon van een kast hier thuis :). Volgende week wil ik met mn camera naar buiten haha.

Mooie foto Deetjeeuh, ziet er lekker uit!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:49

Deetjeeuh schreef:
Dankjewel! Ja ik had hem al wat minder geel gemaakt, maar blijkbaar nog steeds erg geel? Bij mij valt het reuze mee namelijk. Gerecht was ook nogal groen/gelig dus weet niet of het misschien daaraan ligt? :)

Het bord is op mijn beeldscherm niet wit, vandaar dat ik denk dat de witbalans nog niet goed is.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:57

Fijn, z'n nieuwe provider aka geen internet :+

Sorry dames, vanaf nu ga ik elke keer proberen hem al op woensdag in te leveren.
Zal zo ook even wat feedback geven!

Mijn week 2;
Even de parkiet als slachtoffer gekozen :D
Afbeelding

Eigen kritiek: Kon scherper, bevat (vind ik) nog teveel ruis. Had hem beter op een ander tijdstip kunnen maken.
Laatst bijgewerkt door hamsterfan op 10-01-16 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:59

Veel ruis, maar dat zal gezien de omstandigheden vast niet te voorkomen zijn. Desondanks een leuke foto, mooi scherp op het oogje. :j

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:59

@Hamsterfan: zou je week 2 pas na zondagavond 23.00 willen inleveren? Dat maakt het voor ons wat overzichtelijker!

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:03

Ik dacht de week 1 = 1 januari (was op vrijdag, dus die zondag was week 1, inleveren voor 11 uur)
Dus dan was deze zondag week 2?

Toch? :o
Laatst bijgewerkt door hamsterfan op 10-01-16 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:04

magda_90 schreef:
Deetjeeuh schreef:

Het bord is op mijn beeldscherm niet wit, vandaar dat ik denk dat de witbalans nog niet goed is.
Oke, dankjewel! :)

Hamsterfan, we hebben vorig jaar 53 weken gedaan. ;)

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:05

Deetjeeuh, Je foto toont inderdaad geel/groen. Ziet er lekker uit!
Hamsterfan, Je foto is inderdaad niet helemaal scherp en wat ruis. Verder vind ik het een geslaagde foto.

Wanaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:10

magda_90 schreef:
:wave:
Wanaka
Als eerste beterschap, wat is er gebeurd? :(:)
Mooie foto, mooi landschap, logisch dat je terug wilt. :j

Bedankt! Onderuit gegaan op het ijs in het hoge noorden, was een aardige smak. :=

Ingvild, ook bedankt voor de feedback!

Deetjeeuh, hier ook nog een wat andere kleur ja. Tenminste, ik gok dat het bord wit moet zijn? :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:12

Gadverdamme. -O- Het was vies glad inderdaad! Heel veel beterschap. :(:)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:22

Katje van mijn oom en tante <3
Qua kwaliteit niet mijn beste foto, foto is binnen gemaakt met slecht licht zonder flitser. Toch ben ik niet geheel ontevreden :)

Week 1
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:23

Grrr, bord moet inderdaad geel zijn. Toch bedankt! :D

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:32

Eefsel2109: Lieve foto, beetje aan de donkere kant nog.
Lolleke: Toffe foto :D
xmichxrocky: Goed moment, beetje jammer van de achtergrond.
Nayomie: Jaloers op de sneeuw, bosjes zorgen voor een goed lijnenspel :)
Lynn85: Had iets meer van de hond willen zien.
Bellatrix: Hij lijkt ietwat overbelicht en een beetje aan de gele kant hier.
Sicayes: Deze vind ik echt heel gaaf!
Murosch: Ik zou hem wat oplichten, toont wat donker.
Marjoow: Ik had links nog iets meer ruimte willen zien.
xMaxxiee: Ik had liever had andere oogje ook nog in de zon gezien, maar kan me voorstellen dat een pup niet echt stil wilt zitten :D Vind hem ook te overbelicht.
Paard_Aap: Hij lijkt wat onscherp en is ook iets aan de donkere kant.
S_imonee: Ik vind hem een beetje donker nog, vooral de ogen zijn erg donker (vrijwel zwart)
Joysieee: Ik had hem nog iets meer van onder genomen, vind dat er iets teveel lucht te zien is.
Sanne_com: Ik vind hem nog wat te donker.
Gub: Je horizon lijkt wat scheef te zijn.
Stumper_: Ik zou nog iets van de bovenkant afsnijden :)
Appelstroop: Hij toont niet helemaal scherp, ook valt het konijn een beetje weg tegen de achtergrond. (Een fijn programma wat ik vroeger gebruikte was Photofilre of Gimp, beide gratis)
rosslover: Ik weet niet zo goed wat je vast hebt. Ook lijkt je gezicht/silhouette niet helemaal scherp.
k_m: Jammer dat de man zijn hoofd er niet helemaal opstaat. Wel een vette foto!
Jesicaaaa: Het oogt wat rommelig. Ik zou dichter hebben ingezoomd op de muis :)
Ingvild: Ik had graag nog wat ruimte beneden en rechts gezien en ietwat meer levendigheid er in. Hij is nu wat grauw :)
Laura_Stella: Ik zou de sleutel nog een klein beetje naar links gedraaid hebben, maar wel erg gaaf.
PrimaDonna_: Ik vind de foto erg donker, oog lijkt nu zwart en de manen lijken 1 geheel.
Deetjeeuh: Hij toont hier ook wat geel/groen.

Niet op iedereen gereageerd, maar bij sommige had ik ook niks op te merken :D

@Ingvild: Ik had mijn diafragma op 1.8 waardoor alleen het oogje scherp was, maar had hem inderdaad beter wat hoger kunnen doen (al kwam ik een hoop licht te kort). Ik ga hem zeker nog overdoen maar dan overdag en niet 's avonds :)

Als ik me inderdaad vergist hebt in dat het afgelopen week niet week 2 was dan ga ik hoogstwaarschijnlijk nog een andere foto inzenden voor week 2

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:33

Maaaarije schreef:
Ook ik doe dit jaar weer mee!
Ik probeer dit ook bij te houden op mijn fotografie facebook pagina, maar verzamel niet perse ergens.

Week 1 Bevroren takje.
Mijn eigen commentaar, ik had liever het takje niet zo centraal gehad.. helaas waren de foto's waar dit niet zo was niet zo scherp.
[ Afbeelding ]

Prachtige scherptediepte, hele mooie winterse plaat. Het gecentreerde stoort me niet omdat het onderwerp wel ver bovenin staat. Normaal stoort een gecentreerde compositie mij enorm :+

Sanne_com schreef:
Op naar weer een jaar 3 elke week posten :D

[ Afbeelding ]

Wel een mooie foto maar onwijs jammer van de blauwe waas die er overheen zit. Lijkt daardoor niet scherp en er lijkt ook wat veel ISO in de foto te zitten :)

EskeGirl schreef:
Ook ik doe weer mee!

Week 1
[ Afbeelding ]

Ja goed gelukte vuurwerkfoto maar niet heel bijzonder. Kleuren springen er niet echt uit en de foto is krap uitgesneden.

cathyenbeau schreef:
Week 1
[ Afbeelding ]
Het jaar 2016 is begonnen wat doe ik? Juist ja, leren :(

Inderdaad Geralda! Vorig jaar heb ik in het begin even meegedaan, maar ik ben gestopt omdat ik het met een compactcamera minder vind. Nu ik een spiegelreflex heb, merk ik ontzettend goed de verschillen en dit is natuurlijk veel leuker!

Ik ben opzich wel blij met de foto :) Scherpte had wat beter gekund, maar de cijfers zijn aardig gelukt vind ik. Ik had misschien beter een andere achtergrond kunnen kiezen, daar zal ik de volgende keer op letten!

Leuk idee maar de persoon valt te veel weg. Het idee van het jaar beginnen met studeren komt bij mij niet goed over. Meer een persoon die in de weg zit van het licht tekenen :P

Gub schreef:
Ik doe ook graag weer mee!
Op naar het 3e jaar :)

Hierbij mijn foto voor week 1
Gemaakt op nieuwjaarsdag.
[ Afbeelding ]

Heerlijke frisse plaat dit! Mooie diepte en lekker scherp. Mooie plaat +:)+

magda_90 schreef:
Week 1
Omdat ik vanwege de ijzel niet weet wanneer ik mijn analoge foto's op kan halen, lever ik maar vast een digitale in. Vanmiddag gemaakt, voor wie meer wil zien: [BB-ITP] Bezoekersuur bij de sierappelboom.

Ik verzamel hier: http://makwafotos.nl/projecten/picture- ... week-2016/.

[ Afbeelding ]

Heerlijke winterse plaat ook dit! Ik had hem mooier gevonden als de focus meer op de vogel lag, dus meer ingezoomd en wellicht minder gecentreerd :)

Stumper_ schreef:
Bedankt voor je antwoord Sicayes, had de introductiepost inderdaad gelezen maar omdat ik meteen afwezig ben voor een tijdje vond ik het wel zo netjes om even te vragen wat jullie ervan vonden. Maar ik doe graag mee, wil komend jaar weer actiever met fotografie aan de slag. :)

Week 1 Stumper_
[ Afbeelding ]

Marjoow: Fijn qua kleur, bijna letterlijk zwart-wit foto! :D Qua compositie zit er voor mijn gevoel iets net niet helemaal lekker, te veel wit boven het paard en voor mijn gevoel staat er dan net weer te veel of te weinig van de neus op. Maar alsnog een fijn geheel om naar te kijken.

Aparte plaat. Geeft een soort van rust weer, kijkt erg fijn. Wel jammer van het harde licht. Ook zou ik graag meer kleur zien :)

Bedankt voor je feedback, ik denk dat de compositie een kwestie van smaak is, ik vind hem precies goed zo namelijk :D

Asselruiter schreef:
Hierbij mijn week #1 - snel nog een foto van de kerstboom gemaakt voor ie weg moet...

[ Afbeelding ]

Ik ga dit jaar echt beter mijn best proberen doen dan vorig jaar... hopelijk gaat dat lukken, want als ik start met werken weet ik niet hoe dat gaat zitten met tijdsverdeling, maar ik ga er allesinds met volle moed tegenaan!

Hmm ik vind de foto niet zo gelukt. Kleuren zijn niet helemaal lekker, misschien even naar je witbalans kijken? Een binnen-foto van een kerstboom zou een warme sfeer moeten hebben en die mis ik in deze foto :)

horserider22 schreef:
mijn week 1
[ Afbeelding ]

Leuke macro foto, wel vind ik hem nogal donker. Kleur krijg je niet echt met zwart/witte toetsen maar toch zou ik kijken of je er wat mee kan om de foto wat spannender te maken. Een onregelmatigheid toevoegen bijvoorbeeld :)

Appelstroop schreef:
Ik doe ook graag mee! Ik kwam het topic van vorig jaar te laat tegen maar heb wel met veel plezier mee gekeken. Ik hoop dat ik er heel veel van kan leren, ik wil mijn grenzen verleggen: Meer mensen fotograferen en bezig gaan met bewerken (iemand tips voor een programma?).
Week 1
[ Afbeelding ]
Ik ben niet helemaal tevreden, vind hem grauw en niet helemaal scherp op het oog. Maar ik had niet zo veel inspiratie.
Ik verzamel hier.

Belangrijkste feedback zie je zelf al (en dat is heel goed!). De foto is grauwig, mist kleur en licht. Ook vind ik het perspectief niet heel prettig, ik zie de foto liever vanaf ooghoogte. Maak er een mooie achtergrond bij, zet het konijn bv op het gras en je hebt al veel kleur!

Biebz schreef:
Ik ga ook meedoen!
Wou vorig jaar meedoen, maar zag het pas halverwege het jaar.

Vanaf volgende week zal ik ook reageren op andere foto's :)

Erg getwijfeld welke foto ik zou inzenden deze week. Heb eind van de middag wat foto's gemaakt nav 4jarig samen zijn met mijn vriend.

Maar dit is hem geworden :D

Week 1
[ [url=m/8OGHoc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Andere foto waar ik tussen twijfelde voor de gedesinteresseerde ;)
http://i226.photobucket.com/albums/dd21 ... r4f9ui.jpg

Gefeliciteerd met je 4-jaar samen!

Foto zelf vind ik niet echt geslaagd. Ik mis kleur, licht en scherpte. Het idee is erg leuk, maar de uitvoering kan sterker :)
Eigenlijk vind ik je andere foto mooier. Meer licht, mooiere scherptediepte. Ook mis ik hier wel kleur en scherpte, maar hij is al veel interessanter om naar te kijken :)

JewEmm schreef:
Mijn week 1. Yeah! Zo blij met dit cadeau!

[ Afbeelding ]

Kom maar door rosslover!

Oh leuk perspectief zo en een mooie uitsnijde, alleen de foto vind ik te groot! Ik zou links wat weghalen en de foto kleiner plaatsen zodat ie op 1 pagina past. Qua kleur scherpte en licht is ie helemaal goed! Leuk!

horsesm schreef:
Ook ik doe dit jaar weer mee :)

Week 1 :)

[ Afbeelding ]

Let op dit is de eerste x voor mij werken met de zelfontspanner en licht :)
Ik probeerde op geven moment ook Love te maken totdat ik tot de conclusie kwam dat je dat natuurlijk in spiegelbeeld moet doen :')

Leuk idee. Je logo stoort mij wel enorm, die verpest de foto een beetje.
Foto zelf is een leuk concept, maar jammer van de centrale compositie. Kleur is wel mooi, past leuk bij het onderwerp.

CastaMickey schreef:
Mijn week 1, ik hoop dat ik het hele jaar ga volmaken maar ik ben bang van niet.. Achja we zullen zien!

[ [url=m/IqtVdg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Donkere foto! Zit een soort van mysterieuze sfeer in, dat vind ik mooi! Hij is wel wat ruim genomen, veel zwarte ruimte eromheen, dit kun je nog wegsnijden. Wel goed gelukt :)

rosslover schreef:
Mijn week 1
[ [url=m/ixR0ua.jpg]Afbeelding[/url] ]

De foto is nogal onduidelijk. Ik zie graag waar het model naar kijkt, wat heeft ze in haar handen?? Door het licht wat door het raam komt is het model erg donker.

k_m schreef:
Ik ga toch nog maar eens een jaartje proberen! Heb normaal wel heel vaak nieuw werk dus dan kan ik evengoed mee doen :)

Week 1!
[ Afbeelding ]

Mooi! Ik vind dit altijd moeilijk afbeelden maar het is je goed gelukt! Jammer dat de man er niet helemaal op staat. Verder vind ik het een hele mooie foto om naar te kijken!

joeluna schreef:
Week 1
[ Afbeelding ]
Ik verzamel hier: https://www.flickr.com/photos/129496770 ... 0965686034

Was een erg leuke shoot om te doen, ISO op 400 gezet omdat het het al een beetje donkerder begon te worden. De kleuren in de originele foto zijn wat grauw, vandaar zwart-wit. Foto kan beter maar toch vind ik hem erg leuk! :D

Ja leuke foto, maar een beetje standaard. Zwart wit voegt niet echt wat toe, geeft het idee dat het een afscheid is. Ik zie met kinderen en pony's graag veel licht en kleur :) Gezien de omstandigheden snap ik dat het niet heel goed mogelijk was.
Qua compositie zou ik meer ruimte onder nemen, de borst van de pony erop, zo creëer je ook een beetje grootte in de foto snap je?

Gracezellaa schreef:
Week 1

[ [url=m/edvvwr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geüpload met bokt-upload, dus niet de beste kwaliteit

Hmm. Mooi concept, ik zie wel graag de woorden. Dus boek andersom :P . En ook deze foto, meer licht meer kleur! Meer sfeer erin, maak hem interessant!
Ook hoeft de foto niet zo krap, meer ruimte voor scherptediepte, dat zou de foto echt wat toevoegen!

NESCAFE schreef:
Ik heb wel even lopen twijfelen maar ik ga toch weer meedoen :) Hiermee houd ik een ritme erin en de foto's van de anderen inspireren mij dan ook weer.

Mijn week 1:
Verrassend veel kleur in de besjes.
Lens: Vivitar 135mm/2.8 MF
[ Afbeelding ]

Nieuwe computer geïnstalleerd en nog niet alle brushes e.d. overgezet waardoor mijn handtekening niet helemaal klopt. :(

Ik verzamel hier

Heerlijke winterse sfeer, met een tikkie vintage! I like! Mooie kleuren, mooie scherptediepte, niks op aan te merken :)

Revanches schreef:
En dan meteen ook mijn foto:
POTW 1:
[ Afbeelding ]

Mooie foto qua licht, scherpte en kleur! Qua pose en blik vind ik hem niet heel denderend. De blik zou ik met zo'n frisse foto graag wat vrolijker zien :)

jesicaaaa schreef:
Ik wil ook graag mee doen.

Hier bij mijn Week 1

[ Afbeelding ]

Beetje herfst tafereeltje! Leuk wel, jammer dat ie wat krap is. Ik zou graag de hele tekst van het waxine lichthoudertje zien. Ook lijkt het muisje niet scherp terwijl dit wel je hoofdonderwerp lijkt te zijn. Qua kleur mag hij wat warmer, meer sfeer. Qua licht is ie goed!!

_Balou schreef:

Hmm, geen sterke plaat. Allereerst stoor ik mij enorm aan de scheve neusriem :o . Daarbij vind ik de foto erg druk. Afgesneden op plekken die mij niet logisch zijn, en heel veel te zien. Een martingaal, een persoon etc. etc.
Scherp is ie, en kleur is er ook! Qua licht vind ik hem ook goed :)

Wanaka schreef:
Ik ga valsspelen. Zit helaas met mijn arm in het gips dus kan geen plaatjes schieten met mijn - net nieuwe - DSLR. ;( Daarom eentje van afgelopen zomer, Queenstown in NZ. Geschoten met compact, contrast iets verhoogd:

[ Afbeelding ]

Bergen met sneeuw, meer ervoor. Alles roept naar mij, breng me terug! Ik wil daar zitten. <3

Omdat mijn dominante arm in het gips zit, typ ik TRAAG. Feedback wordt 'm daarom deze week niet, maar ik wilde toch iets plaatsen om elke week mee te doen. Dus alle begrip als jullie mij overslaan. :)

Wauw <3 I love!! Jammer dat je zo'n kleine plaat hebt gepost. Kleuren zijn prachtig, mooie interessante scherptediepte en lekker licht. Enige punt wat ik heb is dat ik het jammer vind dat de boom er niet helemaal op staat :)

FristiLover schreef:
Week 1

[ Afbeelding ]

Ik vind het geen hele bijzondere foto. Vuurwerk staat er nogal gecentreerd op en er is niet echt iets interessants. Gewoon een gelukt vuurwerkfoto snap je??

LOVESUSHI schreef:
Week 1

[ Afbeelding ]

Een lager standpunt was mooier geweest, alleen dat was niet mogelijk omdat het stijl afliep..

Lieve foto, maar dat haar van dat linker jochie _-:( . Kindermishandeling :')
Zwart wit geeft een mooie rustige sfeer aan de foto, al geeft het in combinatie met die deken ook wel wat zieligs hihi.
Goed gelukt wel hoor!! Top plaatje :)

Ingvild schreef:
Helaas deze week niet aan toe gekomen om de camera vast te pakken, daarom toch nog eentje van 2015.
Week 1:
[ [url=m/P9yUE9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Qua kleur, licht een scherpte mooie plaat. Ik vind hem wel veel te krap. Meer ruimte linksonder is wel gewenst :)

Laura_Stella schreef:
mijn week 1:

[ [url=m/IDCJ3g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mysterieuze foto. Ik vind hem wel te donker. Ook zou ik liever het slot rechts zien, zodat je het licht links wat meer ziet :)

PrimaDonna_ schreef:
Mijn Week 1
Mijn foto's zullen op een nieuw bord te zien zijn: https://nl.pinterest.com/edebruin91/pho ... enge-2016/

[ Afbeelding ]
Mijn verzorgpony Fiore

Mooie foto, wel wat donker en ik mis kleur. Mooi paardje!

GerdjeHoran schreef:
Mijn Week 1

Ik heb voor het Grafisch Lyceum Rotterdam afgelopen week een opdracht moeten doen. Ik moest met 6 foto's een verhaal maken en er moest een onverwachte wending inzitten :D Ik vond het vrij moeilijk maar uiteindelijk ben ik er best trots op! Hier staat trouwens het verhaal: https://www.flickr.com/photos/133453798 ... 3255101221

[ Afbeelding ]20160106-_MG_2230-2 by winniefotografie, on Flickr

Ja leuk! Jammer van de ruis! Mooi gedaan!

Fem schreef:

Mooie foto, lijkt een beetje een advertentiefoto :)
Mooi gedaan, lekker scherp, mooie kleuren en ook mooi licht. Mooie balans in de foto :)

Tivara schreef:
Hierbij mijn week #1 voor 2016! :)

[ Afbeelding ]

Kijken of ik het 3 jaar achter elkaar vol kan houden!

Best een mooie plaat, maar ik vind hem wat donker. Leuk dat je het blauwe van de lucht erin heb gekregen en er zit een mooie overgang in. Ik mis toch licht en kleur :)

Deetjeeuh schreef:
Mijn inzending voor week 1, eens food-fotografie geprobeerd. :D
[ Afbeelding ]

Leuke foto, we even naar je witbalans kijken. Foto is erg geel/groenig. Lekker licht wel en mooi scherp. Lijkt wel wat ruis in de foto te zitten.

hamsterfan schreef:
Fijn, z'n nieuwe provider aka geen internet :+

Sorry dames, vanaf nu ga ik elke keer proberen hem al op woensdag in te leveren.
Zal zo ook even wat feedback geven!

Mijn week 2;
Even de parkiet als slachtoffer gekozen :D
[ Afbeelding ]

Eigen kritiek: Kon scherper, bevat (vind ik) nog teveel ruis. Had hem beter op een ander tijdstip kunnen maken.

Je geeft zelf al je belangrijkste feedback, al vind ik toch dat er kleur mist. Lijkt nog wat grauwig.

pradadaan schreef:
Katje van mijn oom en tante <3
Qua kwaliteit niet mijn beste foto, foto is binnen gemaakt met slecht licht zonder flitser. Toch ben ik niet geheel ontevreden :)

Week 1
[ [url=m/UJy53w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ach wat ligt die er droppig bij zeg met die oortjes <3 . Scottish Fold??
De foto is mooi, lekker rustig en een fijne scherptediepte. Goed gelukt!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:35

Marjo, bedankt, qua inzoomen had ik ook meer gewild, maar dat bereik heb ik niet en de foto is al aardig gecropt.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:36

@gerdjehoran, ben best onder de indruk van je hele serie, verteld echt een verhaal inderdaad. Heb er zo het gevoel bij dat het over ouder worden gaat. Weet niet of dit klopt? Vind het in ieder geval mooi in beeld gebracht, fotografisch hadden de eerst beelden misschien wat interessanter gekund, maar het totaal plaatje is echt goed gedaan!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:42

Mijn week #1
Vandaag een fotomeeting gehad. Veel foto's om uit te kiezen, maar tot nu toe springt deze er voor mij uit. Niet vanwege compositie of kleuren, maar om de lol die deze hond mocht beleven. Hij had het eigenlijk wel even gehad met stil zitten, en dus mocht hij even wild doen met het speeltje. Ennnn....daar ging 'ie :')

Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:43

Deetjeeuh schreef:

Erg leuk. Maar ook bij mij oogt het stokbrood groengelig. Niet echt smakelijk. Hihi.
Dus wat Magda aangaf qua witbalans, is ook mijn advies.

Dank overigens voor alle feedback.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:44

Niet een super bijzondere foto, maar heb van behalve de ijzel deze week nergens foto's van gemaakt. :)

Ook even zonder logo.

Week 1

Afbeelding

Verzamel hier

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:46

Wil dit jaar weer een poging wagen...
Dus hierbij, mijn week 1

Afbeelding

Bokt upload

Pfoe... Wat is het moeilijk om kippen te fotograferen!
Dat kopje staat geen seconde stil!

Wanaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:46

Tigress schreef:
Mijn week #1
Vandaag een fotomeeting gehad. Veel foto's om uit te kiezen, maar tot nu toe springt deze er voor mij uit. Niet vanwege compositie of kleuren, maar om de lol die deze hond mocht beleven. Hij had het eigenlijk wel even gehad met stil zitten, en dus mocht hij even wild doen met het speeltje. Ennnn....daar ging 'ie :')

[ Afbeelding ]

Ik vind hem ook heel tof! Inderdaad niet qua compositie o.i.d., maar die energie! Als eigenaar van dat hondje zou ik er heel blij mee zijn. :D

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 22:58

Mijn eerste van 2016. Ik ga écht niet weten of ik het ga redden. Ben echt wat inspiratie kwijt, maar hoop het weer terug te krijgen. Ik weet dat dit écht niet de mooiste foto is die ik kan maken, maar (zo gaat dat met inspiratie) ik had geen zin om de studio op te zetten... O:)

Hier is ze dan. Mik.
Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:12

Marjoow schreef:
GerdjeHoran schreef:
Mijn Week 1

Ik heb voor het Grafisch Lyceum Rotterdam afgelopen week een opdracht moeten doen. Ik moest met 6 foto's een verhaal maken en er moest een onverwachte wending inzitten :D Ik vond het vrij moeilijk maar uiteindelijk ben ik er best trots op! Hier staat trouwens het verhaal: https://www.flickr.com/photos/133453798 ... 3255101221

[ Afbeelding ]20160106-_MG_2230-2 by winniefotografie, on Flickr

Ja leuk! Jammer van de ruis! Mooi gedaan!

ik denk dat de ruis hier best passend is. ik heb een paar weken geleden een zelfde foto ingeleverd en hier zat geen ruis in. toen ik ruis toevoegde zat er veel meer sfeer in vandaar dat ik dat nu ook weer gedaan heb

k_m schreef:
@gerdjehoran, ben best onder de indruk van je hele serie, verteld echt een verhaal inderdaad. Heb er zo het gevoel bij dat het over ouder worden gaat. Weet niet of dit klopt? Vind het in ieder geval mooi in beeld gebracht, fotografisch hadden de eerst beelden misschien wat interessanter gekund, maar het totaal plaatje is echt goed gedaan!

Heel erg bedankt :D ik zelf wilde eigenlijk een soort depressie uitbeelden, maar veel mensen zien er weer iets anders in en dat vind ik erg leuk :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:48

Heel erg bedankt voor de feedback allemaal! Ik ga mijn best doen om ook weer feedback te geven over een paar dagen! :)