Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deetjeeuh schreef:Dankjewel! Ja ik had hem al wat minder geel gemaakt, maar blijkbaar nog steeds erg geel? Bij mij valt het reuze mee namelijk. Gerecht was ook nogal groen/gelig dus weet niet of het misschien daaraan ligt?
magda_90 schreef:Oke, dankjewel!Deetjeeuh schreef:Dankjewel! Ja ik had hem al wat minder geel gemaakt, maar blijkbaar nog steeds erg geel? Bij mij valt het reuze mee namelijk. Gerecht was ook nogal groen/gelig dus weet niet of het misschien daaraan ligt?
Het bord is op mijn beeldscherm niet wit, vandaar dat ik denk dat de witbalans nog niet goed is.
magda_90 schreef:
Wanaka
Als eerste beterschap, wat is er gebeurd?
Mooie foto, mooi landschap, logisch dat je terug wilt.
Maaaarije schreef:Ook ik doe dit jaar weer mee!
Ik probeer dit ook bij te houden op mijn fotografie facebook pagina, maar verzamel niet perse ergens.
Week 1 Bevroren takje.
Mijn eigen commentaar, ik had liever het takje niet zo centraal gehad.. helaas waren de foto's waar dit niet zo was niet zo scherp.
[ Afbeelding ]
Sanne_com schreef:
EskeGirl schreef:
cathyenbeau schreef:Week 1
[ Afbeelding ]
Het jaar 2016 is begonnen wat doe ik? Juist ja, leren
Inderdaad Geralda! Vorig jaar heb ik in het begin even meegedaan, maar ik ben gestopt omdat ik het met een compactcamera minder vind. Nu ik een spiegelreflex heb, merk ik ontzettend goed de verschillen en dit is natuurlijk veel leuker!
Ik ben opzich wel blij met de fotoScherpte had wat beter gekund, maar de cijfers zijn aardig gelukt vind ik. Ik had misschien beter een andere achtergrond kunnen kiezen, daar zal ik de volgende keer op letten!
Gub schreef:Ik doe ook graag weer mee!
Op naar het 3e jaar
Hierbij mijn foto voor week 1
Gemaakt op nieuwjaarsdag.
[ Afbeelding ]
magda_90 schreef:Week 1
Omdat ik vanwege de ijzel niet weet wanneer ik mijn analoge foto's op kan halen, lever ik maar vast een digitale in. Vanmiddag gemaakt, voor wie meer wil zien: [BB-ITP] Bezoekersuur bij de sierappelboom.
Ik verzamel hier: http://makwafotos.nl/projecten/picture- ... week-2016/.
[ Afbeelding ]
Stumper_ schreef:Bedankt voor je antwoord Sicayes, had de introductiepost inderdaad gelezen maar omdat ik meteen afwezig ben voor een tijdje vond ik het wel zo netjes om even te vragen wat jullie ervan vonden. Maar ik doe graag mee, wil komend jaar weer actiever met fotografie aan de slag.
Week 1 Stumper_
[ Afbeelding ]
Marjoow: Fijn qua kleur, bijna letterlijk zwart-wit foto!Qua compositie zit er voor mijn gevoel iets net niet helemaal lekker, te veel wit boven het paard en voor mijn gevoel staat er dan net weer te veel of te weinig van de neus op. Maar alsnog een fijn geheel om naar te kijken.
Asselruiter schreef:Hierbij mijn week #1 - snel nog een foto van de kerstboom gemaakt voor ie weg moet...
[ Afbeelding ]
Ik ga dit jaar echt beter mijn best proberen doen dan vorig jaar... hopelijk gaat dat lukken, want als ik start met werken weet ik niet hoe dat gaat zitten met tijdsverdeling, maar ik ga er allesinds met volle moed tegenaan!
horserider22 schreef:
Appelstroop schreef:Ik doe ook graag mee! Ik kwam het topic van vorig jaar te laat tegen maar heb wel met veel plezier mee gekeken. Ik hoop dat ik er heel veel van kan leren, ik wil mijn grenzen verleggen: Meer mensen fotograferen en bezig gaan met bewerken (iemand tips voor een programma?).
Week 1
[ Afbeelding ]
Ik ben niet helemaal tevreden, vind hem grauw en niet helemaal scherp op het oog. Maar ik had niet zo veel inspiratie.
Ik verzamel hier.
Biebz schreef:Ik ga ook meedoen!
Wou vorig jaar meedoen, maar zag het pas halverwege het jaar.
Vanaf volgende week zal ik ook reageren op andere foto's
Erg getwijfeld welke foto ik zou inzenden deze week. Heb eind van de middag wat foto's gemaakt nav 4jarig samen zijn met mijn vriend.
Maar dit is hem geworden
Week 1
[ [url=m/8OGHoc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Andere foto waar ik tussen twijfelde voor de gedesinteresseerde
http://i226.photobucket.com/albums/dd21 ... r4f9ui.jpg
JewEmm schreef:
horsesm schreef:Ook ik doe dit jaar weer mee
Week 1
[ Afbeelding ]
Let op dit is de eerste x voor mij werken met de zelfontspanner en licht
Ik probeerde op geven moment ook Love te maken totdat ik tot de conclusie kwam dat je dat natuurlijk in spiegelbeeld moet doen
CastaMickey schreef:Mijn week 1, ik hoop dat ik het hele jaar ga volmaken maar ik ben bang van niet.. Achja we zullen zien!
[ [url=m/IqtVdg.jpg]Afbeelding[/url] ]
rosslover schreef:Mijn week 1
[ [url=m/ixR0ua.jpg]Afbeelding[/url] ]
k_m schreef:Ik ga toch nog maar eens een jaartje proberen! Heb normaal wel heel vaak nieuw werk dus dan kan ik evengoed mee doen
Week 1!
[ Afbeelding ]
joeluna schreef:Week 1
[ Afbeelding ]
Ik verzamel hier: https://www.flickr.com/photos/129496770 ... 0965686034
Was een erg leuke shoot om te doen, ISO op 400 gezet omdat het het al een beetje donkerder begon te worden. De kleuren in de originele foto zijn wat grauw, vandaar zwart-wit. Foto kan beter maar toch vind ik hem erg leuk!
Gracezellaa schreef:Week 1
[ [url=m/edvvwr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geüpload met bokt-upload, dus niet de beste kwaliteit
NESCAFE schreef:Ik heb wel even lopen twijfelen maar ik ga toch weer meedoenHiermee houd ik een ritme erin en de foto's van de anderen inspireren mij dan ook weer.
Mijn week 1:
Verrassend veel kleur in de besjes.
Lens: Vivitar 135mm/2.8 MF
[ Afbeelding ]
Nieuwe computer geïnstalleerd en nog niet alle brushes e.d. overgezet waardoor mijn handtekening niet helemaal klopt.
Ik verzamel hier
Revanches schreef:
jesicaaaa schreef:
_Balou schreef:
Wanaka schreef:Ik ga valsspelen. Zit helaas met mijn arm in het gips dus kan geen plaatjes schieten met mijn - net nieuwe - DSLR.Daarom eentje van afgelopen zomer, Queenstown in NZ. Geschoten met compact, contrast iets verhoogd:
[ Afbeelding ]
Bergen met sneeuw, meer ervoor. Alles roept naar mij, breng me terug! Ik wil daar zitten.![]()
Omdat mijn dominante arm in het gips zit, typ ik TRAAG. Feedback wordt 'm daarom deze week niet, maar ik wilde toch iets plaatsen om elke week mee te doen. Dus alle begrip als jullie mij overslaan.
FristiLover schreef:
LOVESUSHI schreef:Week 1
[ Afbeelding ]
Een lager standpunt was mooier geweest, alleen dat was niet mogelijk omdat het stijl afliep..
Ingvild schreef:Helaas deze week niet aan toe gekomen om de camera vast te pakken, daarom toch nog eentje van 2015.
Week 1:
[ [url=m/P9yUE9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laura_Stella schreef:mijn week 1:
[ [url=m/IDCJ3g.jpg]Afbeelding[/url] ]
PrimaDonna_ schreef:Mijn Week 1
Mijn foto's zullen op een nieuw bord te zien zijn: https://nl.pinterest.com/edebruin91/pho ... enge-2016/
[ Afbeelding ]
Mijn verzorgpony Fiore
GerdjeHoran schreef:Mijn Week 1
Ik heb voor het Grafisch Lyceum Rotterdam afgelopen week een opdracht moeten doen. Ik moest met 6 foto's een verhaal maken en er moest een onverwachte wending inzittenIk vond het vrij moeilijk maar uiteindelijk ben ik er best trots op! Hier staat trouwens het verhaal: https://www.flickr.com/photos/133453798 ... 3255101221
[ Afbeelding ]20160106-_MG_2230-2 by winniefotografie, on Flickr
Fem schreef:
Tivara schreef:
Deetjeeuh schreef:
hamsterfan schreef:Fijn, z'n nieuwe provider aka geen internet![]()
Sorry dames, vanaf nu ga ik elke keer proberen hem al op woensdag in te leveren.
Zal zo ook even wat feedback geven!
Mijn week 2;
Even de parkiet als slachtoffer gekozen
[ Afbeelding ]
Eigen kritiek: Kon scherper, bevat (vind ik) nog teveel ruis. Had hem beter op een ander tijdstip kunnen maken.
pradadaan schreef:Katje van mijn oom en tante
Qua kwaliteit niet mijn beste foto, foto is binnen gemaakt met slecht licht zonder flitser. Toch ben ik niet geheel ontevreden
Week 1
[ [url=m/UJy53w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deetjeeuh schreef:Dankjewel! Ja ik had hem al wat minder geel gemaakt, maar blijkbaar nog steeds erg geel? Bij mij valt het reuze mee namelijk. Gerecht was ook nogal groen/gelig dus weet niet of het misschien daaraan ligt?
Tigress schreef:Mijn week #1
Vandaag een fotomeeting gehad. Veel foto's om uit te kiezen, maar tot nu toe springt deze er voor mij uit. Niet vanwege compositie of kleuren, maar om de lol die deze hond mocht beleven. Hij had het eigenlijk wel even gehad met stil zitten, en dus mocht hij even wild doen met het speeltje. Ennnn....daar ging 'ie
[ Afbeelding ]
Marjoow schreef:GerdjeHoran schreef:Mijn Week 1
Ik heb voor het Grafisch Lyceum Rotterdam afgelopen week een opdracht moeten doen. Ik moest met 6 foto's een verhaal maken en er moest een onverwachte wending inzittenIk vond het vrij moeilijk maar uiteindelijk ben ik er best trots op! Hier staat trouwens het verhaal: https://www.flickr.com/photos/133453798 ... 3255101221
[ Afbeelding ]20160106-_MG_2230-2 by winniefotografie, on Flickr
Ja leuk! Jammer van de ruis! Mooi gedaan!
k_m schreef:@gerdjehoran, ben best onder de indruk van je hele serie, verteld echt een verhaal inderdaad. Heb er zo het gevoel bij dat het over ouder worden gaat. Weet niet of dit klopt? Vind het in ieder geval mooi in beeld gebracht, fotografisch hadden de eerst beelden misschien wat interessanter gekund, maar het totaal plaatje is echt goed gedaan!