[FOTO] Verzameltopic voor fotografen part 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:10

De foto's van RM_ en Ivonka op de vorige pagina zijn trouwens ook prachtig :)

Marit

Re: [FOTO] Verzameltopic voor fotografen part 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:58

Hee ik ben ook bezig met een levitation serie! Ik ben vooral benieuwd naar je begin foto, qua attributen en hoe je jurkje zo waait :D

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:59

Ik ben ook erg benieuwd naar de beginfoto :)

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:03

Ja ik ook, vind het echt knap!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:34

Loontje_ schreef:
"ze" is ik :P
En ik heb toevallig de stappen opgeslagen dus als jullie willen... kan ik een mini tutorial maken :j

Jaaaaaa :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:23

foto van 01:00 afgelopen nacht :') besloot nieuwe flitser uit te proberen :')
Afbeelding

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 13:42

PAG3:
Sanne_: Leuk idee, maar de ogen maken me duizelig
Loontje: Erg gaaf, ben wel fan van jouw style... alleen is de beer inderdaad scherper als het meisje, zoals eerder genoemd.
Loontje: 2e foto op die pagina, Erg leuk... Alleen vind ik misschien de Witte vlokken té wit.

PAG4:
Saskia_: Erg leuke sfeer. Ook een mooi contrast zwart op wit.
xJolijn: Ik zou de ruimte boven de hond wat minder hebben gehouden.
Gianti: Leuke foto, ik vind het tuigje/jasje dan wat minder, maar snap waarom hij/zij er één aan heeft.
annoouukie: Lieve foto, dat zij minder scherp is stoort me niet eens zo. Het logo vind ik wel groot.
En zou de handen niet afsnijden. Dat het paard met z'n ogen dicht staat vind ik juist wel lief op deze foto.
lifaya: Hele gave sfeer, zelfs voor een mobiel foto!
Ilona: Gave foto! Straalt actie uit, vind het wel jammer dat het achterbeen net achter de andere valt.
De 2e foto op deze pagina doet het voor mij meer, rustigere achtergrond.
Carolaaxxxx: De lichtval vind ik mooi, maar de positie van de kat is jammer.
annoouukie: 2e foto op de pagina, had van mij nog wat meer actie in mogen zitten en een tintje lichter.

PAG5:
Ivonka: Ook al ben ik niet zo van de natuurfoto's ... Super gaaf! Mooie sfeer! Zou ze wel als set zien, apart spreken ze mij minder aan.
Goof: Gaaf idee... Lijkt net een tekening zo
Saskiaa_: Nette foto's hoor, alleen wel erg wit/hond contrast had graag wat meer speling gezien.
dancer_: De foto spreekt mij niet aan, ik vind het een rommelig achterkant en paard is net afgesneden waar ik graag meer van zie, bijv de neus.
Ivonka: 2e foto op de pagina, vind de mist erg gaaf in deze foto.
_RM: Je 1e foto vind ik erg mooi, je ziet hoe lang de weg nog is geeft een mooie diepte. De 2e foto spreekt mij zelf niet zo aan, maar dat is smaak.

PAG6:
FemkeRoosje: Nette foto, weet niet wat ik aan het hoofd zie, maar alsof ik scherpte mis,misschien omdat de vacht beneden wel mooi licht vangt.
Gianti: Wat is de donkere soort "rand" boven de hond z'n hoofd, die valt me steeds als eerste op. De 2e foto op deze pagina vind ik erg leuk, Jammer dat het stokje onderin een beetje onscherpte heeft.
elinevandijk" Ik mis scherpte? en daardoor neemt het hek achter het paard de aandacht over.
KirstenVosje: Paard staat er niet heel vrolijk op, op de 1e foto. De 2e foto zou ik rechtop hebben geschoten of niet zo gecentreerd. Ook storen me de randen rond de foto's.
Marit: Hele gave sfeerfoto's. De 1e foto vind ik het mooist omdat deze net wat meer scherpte heeft.
Blacky: De 1e foto heeft soort stipjes erop? Hoort dit bij het paard of zijn het vliegjes? 2e vind ik mooi, alleen jammer dat hij helemaal gecentreerd is.

PAG7:
annoouukie: Ik mis scherpte en vind de positie van de boom(?) heel raar net naast de neus.
MiSz_SaNdY: Ik vind het een beetje huis/tuin/keuken foto's, vooral het eerste meisje heeft een hele rare positie.
RM_: Ik vind de eerste weer mooi, echt de sfeer van daar vastgelegd.
Gracefull: Ik vind de foto erg donker en zie niet precies wat je wil laten zien.
Loontje_: Wow! Ja die eerste! Die is gaaf, zie graag je Tutorial tegemoet in UK :)
Jolandaa_:De eerste foto heeft nogal een harde schaduw op de hals. Wel nette foto's.

PAG8:
lifaya: Erg gaaf! Vind het juist wel mooi om niet te zien waar de kat over gaat naar volledig donker :)

Zo door alle informatie heen gewerkt! haha.
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst een kindje in de studio gehad.
Ik doe eigenlijk nooit mensen/kinderen, omdat ik dat zelf heel lastig vind.
De foto's zijn wel nabewerkt, maar vond ze wel wat hebben zo. (Facebook upload)

Afbeelding

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 13:43

Prachtige platen zeg! heel mooi.
Lifaya, ik vind de ogen teveel wegvallen in de schaduw. Vind hem niet zo geslaagd.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 15:03

Ik ben verliefd op die ogen :+: wat een mooi menneke!

Vind je kat eh nogal angstaanjagend afentoe :P maar wel een mooie foto :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:21

annoouukie: Jammer dat er beneden niet zoveel ruimte in zit, en kan het zijn dat hij niet helemaal scherp is?
MiSz_SaNdY: Leuke foto's, ze hebben een goede sfeer maar toch vind ik ze niet zo heel bijzonder, misschien met licht spelen? en ergens anders uploaden want mijn album is niet zo goed met kwaliteit.
Ivonka: Erg gaaf vind ik zelf :D
RM_: ook erg gaaf dat je daar bent geweest en ontzettend leuke foto's.
Gracefull: Jammer dat deze zo donker is, die andere op je facebook is minder donker dus die vind ik zelf ook iets beter.
Loontje_: Ik vind ze beide erg mooi en ik ben echt jaloers op je kunsten..
Jolandaa_: de eerste vind ik leuk alleen jammer van de schaduw die zo hard is. en bij de 2e mis ik weer wat scherpte (kan ook aan mijn comp liggen hoor)

lifaya: Erg leuke foto en wat gaaf dat die ogen er nu helemaal uit springen.
DJoysDesignz: Erg leuk en stoer.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:23

DJoysDesignz: gave foto's, vooral de tweede vind ik erg gaaf, prachtige ogen heeft dat kindje :j

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:25

sorry dat ik hier zo kom binnenvallen

maar wat gebruiken jullie voor nabewerkprogramma?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:28

Ik gebruik lightroom :)

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:54

Loontje_ schreef:
"ze" is ik :P
En ik heb toevallig de stappen opgeslagen dus als jullie willen... kan ik een mini tutorial maken :j

Jaaa

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 22:08

Lifaya: Moooi! Vooral de geheimzinnige blik!
DJ: Wat een mooie ogen zeg, mooie scherpte vind ik zelf.

Was de bedoeling dat op deze foto duidelijk te zien is dat ze van elkaar houden, gelukt?
Afbeelding

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 22:11

Uhmm, meiske: "Neee ik wil echt niet op de foto, me make up zit niet goed!!"
Pony: "Hee wat voor lekkers ligt daar op de grond?!"
Zo'n foto is het ;)

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 22:12

En dat betekend :=

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 22:16

Tsja, eigenlijk niks :P

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 22:18

Tsjaa, zo ziet iedereen het anders!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 22:45

Ik ben het eens met Sanne der verwoording welk ik tevens geniaal vind :') Komt bij mij ook niet echt zo over als dat jij het bedoelt hebt. De foto die je als eerst plaatste gaf meer het idee van een band als je die wat beter uitvoert dan komt het wel over :j

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 00:33

Blz 1

Laurahh nette foto :j Wel wat krap gekaderd had graag wat meer ruimte gezien bij de neus aangezien ik wil weten waar het paard zijn of haar blik heen gaat.

Lifaya: Mooie nette plaat al stoor ik me ook behoorlijk aan het 'hoofd' wat geen hoofd is schaduw op de achterhand :P

Blz 2

Capopjekop vind foto's geen denderent kwaliteit hebben vooral veel ruis :j

Geerte de eerste vind ik niet zo qua bewerking vind het orgineel mooier maar dat is een kwestie van smaak denk ik

Marit Mooie foto! :j

Blz 3

Nooor_ Vind de foto's wat te donker en de foto's pakken me ook niet echt. De eerste is wat 'donker' daarmee bedoel ik dat ik het jammer vind dat het gezicht niet meer verlicht is en de 2de vind ik niet echt een spannend moment snap je? :) Maar moet zeggen dat ik ook absoluut niet hou van concertfotografie :P Het trekt me gewoon niet dus het kan zijn dat ik er totaal naast zit en dit iets is wat goed is in de concert fotografie in dat geval neem me niet kwalijk.

Saskiaa_ Bij de eerste vind ik het gezichtje wat overbelicht wel een goed moment. 2de vind ik beter maar jammer dat er net een gedeelte zon op der gezichtje is.

Gianti Nette foto! :j Heb alleen het idee dat de focus meer op het gras ligt als op je hondje maar vind het wel zeer knap! Vooral die kleine hondjes rennen snel en zijn lastig om op scherp te stellen :P

Fair mooie foto! Heb alleen het idee dat ik wat scherpte mis dat er een soort waas over de foto is gegaan maar dat kan door het uploaden komen?

Ojajoh ik ga met de rest mee vind hem wat krap gekadert jammer dat de achtergrond niet meewerkte wellicht was dit weg te werken?

DjoysDesingz Nette foto! :j

_Sanne Mooie foto netjes scherpgesteld! :j

Loontje_ Mooie foto netjes bewerkt! Je 2de foto vind ik wat minder qua bewerking de overgang vogel achtergrond is erg scherp zeg maar :P

Blz 4
Saskiaa_ Nette foto's! Lastig zwart paard met witte achtergrond het witte is wat overbelicht maar zeker niet storend :n Op de 2de foto stoor ik me aan de schaduw het lijkt alsof er 2 mensen staan :P

xJolijn, opzich nette foto jammer van de achtergrond :)

Gianti Leuk hondje <3

Annoouukie ik ga met de andere mee jammer dat het paard zijn ogen dichtknijpt

lifaya vind deze foto wat druk wel aardig goed voor je mobiel!

Ilona, Jammer van de achtergrond maar dat kan je niet altijd mee hebben natuurlijk. 2de foto geeft al een heel ander beeld! :j

Carolaaxxxx leuke foto!

Annoouukie je foto is wat wazig en aan de donkere kant. Jammer!

Blz 5
Ivonka nette foto's! :j

Goof wauw nette foto! :j

Saskiaa_ vind de foto's wat krap gekadert. Wel netjes qua kleur etc das toch best lastig met sneeuw! :j

Dancer_ Ik ga mee met de rest vind de achtergrond vrij storend en jammer dat het paard niet helemaal erop staat.

Ivonka Nette plaat! :j

RM_ Mooie momenten! :j

blz 6
FemkeRoosje mis wat scherpte in je foto voor de rest nette plaat! :j

Gianti nette foto! :j

KirstenVosje nette foto jammer van de spetjes op het paard zijn borst! vind de 2de wat minder qua houding

Marit nette foto! Bij de 2de kan ik alleen niet echt een duidelijk scherppunt vinden :)

Blacky bij de eerste foto mis ik inderdaad wat scherpte bij de 2de is het al beter!

blz 7
annoouukie nee je foto is bij mij niet scherp :n

Ivonka, nette foto al heb ik het idee alsof er een flits op de buik is gericht nette foto voor de rest! :j

RM_ Mooie foto's! :j

Loontje_ Mooie bewerking! Aan de ene kant stoor ik me er aan dat de jurk niet realistisch valt aan de andere kant lijkt het weer net alsof je zweeft door de jurk zeg maar :P

Jolandaa_ bij de eerste lijkt de schermte meer op de rug te liggen als op het hoofd? :P Bij de 2de mis ik ook wat scherpte

blz 8

Lifaya Nette foto! Welke flitser heb je gekocht? :)

DJoysDesignz Wauw mooie foto's! :j

Ik heb zelf gister even een 'studio' in elkaar geflanst lees: huis tuin en keuken spullen :')
Helaas wel een stukje eraf moeten halen omdat me hond er niet recht op stond := Deze foto is met 1 flitser genomen heb er later nog 1 bij gezet denk er aan om een externe flitser te kopen voor de andere kant op te lichten is toch wat meer wendbaarder :)

Afbeelding

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 02:29

@Loontje: eruug gaaf! :D de eerste foto vind ik mooier :)

Vandaag als zieke direct uit mijn bed gesprongen toen ik zag dat het een prachtige zonsondergang ging zijn :')
met nat haar de vrieskou in :P

Afbeelding

Afbeelding
vind het wel spijtig dat het oog zélf niet scherp is, maar toch vond ik het gaaf dat de haren zo scherp zijn )

Deze is een beetje een probeersel
http://i1213.photobucket.com/albums/cc4 ... 1355269839

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 07:40

Lovey_ou: jammer dat je een stuk, eraf hebt moeten knippen. Denk dat ie helemaal nog mooier is

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 07:47

Loveyou, probeer eens een reflectiescherm aan de linkerkant. Doebhet zelf scherm kan piepschuim zijn of zo'n mat tegen het bevriezen van ruiten.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 08:42

annoouukie: Ik heb inderdaad ook een beetje een gevoel alsof het meisje niet op de foto wilde. Ik zie liever een leuk lachend meisje die trots is op haar paardje, dan geen gezicht.

lovey_ou: Jammer dat er een stuk af moest. Zelf stoort het me ook dat voor mij rechts het oog heel licht is en de andere eigenlijk te donker. Inderdaad misschien een reflectiescherm gebruiken.

xTitanic: Mooie eerste foto, mij stoort wel het lichte vlak linksboven. En er had van mij nog meer scherpte in mogen zitten o.a. bij het oog. De 2e spreekt mij niet aan omdat het oog zo dof is geworden, krijgt een heel raar beeld.