Develop module Stukje onder Detail kun je verscherpen en ruis verminderen. Het scheelt al gauw een hele stop aan ruis.
_Jody_
Geplaatst: 13-10-12 17:38
Ik heb sinds kort Psp X4, maar als ik een tekst toevoeg komt hij heel klein in beeld zelfs als ik het op het grootst zet Normaal komt er een kader omheen te staan zodat je de tekst groter kan slepen, maar ik zie er niks omheen staan, wat nu?
Voor de Canon mensen, werken jullie ook met de software van canon? Ik heb nu bij mijn 3de camera maar eens de software geïnstalleerd die er bij zat, maar ben er nog niet over uit of ik het prettig vind werken.
Grrrrr... Is voor de 2e keer mijn connectie van LR met feestboek omgevallen... Nou ja, dan de laatste modellen maar even met het handje uploaden... En vanmiddag proberen of ik een nieuwe connectie kan maken, maar ben dan alleen wel de toegang tot mijn bestaande albums al weer kwijt.
Ik had even een vraagje ik zag net in een krantje Adobe photoshop elements 11 staan nu vroeg ik me af waar ik dat programma mee kan vergelijken? Is het net zoiets als lightroom of is lightroom uitgebreider?
Elements is afgeslankte versie van haar grote zus CS6.
LR en Elements sluiten dus mooi bij elkaar aan. Ik doe alles met LR alleen voor het kloonstampen pak ik Photoshop erbij.
Shaienne
Geplaatst: 02-11-12 17:09
Hallo,
Ik wil graag een kerstkaart maken in Photoshop Elements 11. Waar kan ik psd templates downloaden? Ik vind het erg moeilijk allemaal, hoop dat iemand mij kan helpen!
Hier wil ik even mee gaan lezen. Ben momenteel zowel Cs6 alsook lightroom aan het ontdekken, tot nu toe denk ik cs fijner te vinden ivm meer mogelijkheden.
SternPhoto
Geplaatst: 17-11-12 23:08
kan iemand mij helpen hoe je een sprookjes effect krijgt over een foto. dus dat een foto die saai van kleur is een levende kleur krijgt. dan heb ik het niet over contrast.
er was een tut van spelen met licht en kleur, maar daar kom ik niet uit. maar zo iets bedoel ik wel..
oke, ik had al gezocht op youtube en google, maar niet gevonden wat ik zocht. en de tut van bokt kom ik niet uit, staat in het engels en ik heb nederlandse versie. en zo goed in engels ben ik niet..
dus daarom dacht ik misschien iemand hier die het kan en mij het kan uitleggen ?
Geen idee met wat voor software je werkt, maar met bijvoorbeeld curves in Photoshop moet je al een heel eind komen. Is geen rocket science, dit soort kleurbewerkingen.
Ik ben zelf ook nog een enorme beginner, dus ik kan het niet uitleggen, sorry. Als je die tut spelen met licht begint na de instellingen met die rendering merk je wat dat doet. Dus die stappen met lagen maken en die invullen met bruin enzo. Glimp en fotofiltre heb ik weer niet mee gespeeld, geen idee.