Morgen komt als het goed is mijn camera, ben héél benieuwd of ik er een beetje mee overweg kan maar komt vast goed.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris__ schreef:Ik had de Nikon D60 maar heb hem weer terug gedaan, zat een 70-300 lens bij maar vind ik persoonlijk niet geschikt voor paarden fotografie. Ik ga nu kijken naar een Canon D450 met 70-200 lens..
Alwiene schreef:Maris__ schreef:Ik had de Nikon D60 maar heb hem weer terug gedaan, zat een 70-300 lens bij maar vind ik persoonlijk niet geschikt voor paarden fotografie. Ik ga nu kijken naar een Canon D450 met 70-200 lens..
Je laat in een ander topic weten dat je eigenlijk geen flauw idee hebt waar je mee bezig bent (geen idee hoe sluitertijd in te stellen). Je lens de schuld geven van slechte foto's terwijl je technisch geen idee hebt wat je doet is zinloos , een overstap naar Canon gaat je daar NIKS bij helpen. Energie investeren in kennis over fotografie wel![]()
Maris__ schreef:Een vriendin van mij en mijn oom (waar ik hem van heb) hebben de camera goed ingesteld en zij hebben er ook foto's mee gemaakt en waren dus niet scherp. Er is verder niks mis met de camera, maar ik vond hem niet geschikt hiervoor. Ik weet dat ik alles nog moet leren, maar als zij (en zij hebben er wel veel verstand van) het ook niet voor elkaar krijgen, houd het voor mij op!
xXLiekeXx schreef:Nee, ik zit op 't moment ook op Marktplaats te kijken![]()
Ik heb namelijk geen behoefte om nu alweer een smak geld uittegeven aan een nieuwe camera. Helaas dekt de garantie waterschade niet.