ik zoek even een foto
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zoek even een foto
Marlinda schreef:Kijk nog meer mooie ogenhttp://img812.imageshack.us/img812/7356/img4451eu.jpg Helemaal echt hoor haha.. (gewoon om te laten zien niet echt voor kritiek en tips verder
)
wat een donsje zeg
Goed bezig juist

De foto van de poes trekt alleen mijn aandacht niet zo. De andere absoluut wel.

WildWings schreef:Mooi weer, Renee! Heel gaaf die eerste inderdaad, omgeving voegt echt wat toe, en goed moment. Hij lijkt op de kaak/laatste stuk nek net wel iets donkerder dan op de rest? Die van de kat is ook mooi
, daardoor komt de voorkant meer naar voren en lijkt de achtergrond contrastlozer 
Lipydo schreef:camilla1998: Mooi lijnenspel! Eeuwig zonde van de overbelichting... en er zit een soort raar filter overeen?
Leuk he, zo'n simpele wcpot..
?

die van puk is schattig! leuke belichting ook.
we zaten met een stuk of 5 fotografen toen Vavesta te fotograferen en toen zei ik hardop "ik ga even met tegenlicht fotograferen hoor" en Woeess.. ineens stond iedereen achter me
vond ik zo grappig
vind het wel een leuke foto, alleen de houding doet me niets dat is jammer. de 2e is echt SUPER schattig hele leuke plaat. 
en Lauke heeft ook een bruin paard dus vandaar stom sorry

Ik heb nog best even aan de andere kant gestaan, maar op een gegeven moment zit je elkaar in de weg als je tegenover elkaar staat met het paard ertussen
Blijft sowieso lastig creatief te zijn op zo'n meeting. Mijn tegenlichtfoto van Vavesta vind ik wel leuk, maar is flink bewerkt en er zit een stom stuk rots dat ik niet wegkrijg.. Zal die er eens opgooien als tweede foto van vandaag 

Zo'n herfstplaatje kan ook wel wat hebben