Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jumbohorse schreef:Even een vraagje , of dat ook met photofiltre kan.
Ik zie wel eens bewerken foto's waar 2 totaal verschillende foto's in elkaar overlopen. Kan dat ook met PF.. behalfe antialiasing > toeneemende omtrek.
gr Remona
Jessbub schreef:Weet iemand hier hoe je van die plakband stukjes op je foto kan plakken? heb het al een aantal keer gezien maar weet nie hoe het moet. hoop da iemand snapt wat ik bedoel?!.
Anseltje schreef:jumbohorse schreef:Volgens mij wel, maar daar heb ik geen kennis meeEven een vraagje , of dat ook met photofiltre kan.
Ik zie wel eens bewerken foto's waar 2 totaal verschillende foto's in elkaar overlopen. Kan dat ook met PF.. behalfe antialiasing > toeneemende omtrek.
gr Remona
Charlie_pony schreef:Dat heb ik gedaanEn dan doen ze 't nog steeds niet
Urielle schreef:Charlie_pony schreef:Dat heb ik gedaanEn dan doen ze 't nog steeds niet
Je moet wel je programma opnieuw opzetten.
Jessbub schreef:Weet iemand hier hoe je van die plakband stukjes op je foto kan plakken? heb het al een aantal keer gezien maar weet nie hoe het moet. hoop da iemand snapt wat ik bedoel?!.
Stravero schreef:
je laat het sneeuwen door dit te doen: Filter--->PhotoMasque--->op het veldje klikken--->Snowflake--->openen--->Dekking 100---> kleur: wit--->Modus:Kleur--->Getegeld masker--->OK.
LindaLinda schreef:1. dat is een lettertype KR heartlicious als ik het goed heb!
2. Printscreen maken van bokt, plakken in photofilter en dan met het pipetje de kleur eruit halen