Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ga mee met ReBeL_Valibu
(weer niet zo veel
)
Dat je dat zo kan met kleurpotlood zeg.. 30,-?? 
Alleen lijken ook bij deze de manen wat krasserig. Het oog vind ik ook niet zo mooi. Ik weet niet wat het is, maar naar mijn idee is het geen echt paardenoog..
. ook voor deze 5,-
. Ik vind z'n bek wat raar, maar de rest heb je daarentegen heel mooi gedaan
10,-??

.
Ik denk niet dat we hier "goede" of "slechte" taxaties hebben, iedere mening is mooi meegenomen toch? Kan degene die getaxeerd is, zelf besluiten wat ie daarmee doet
.
! Als portret vind ik t een beetje jammer dat de haf niet helemaal op de foto lijkt, bijv onderaan t blesje lijkt ie iets te breed te zijn? Toch is het een mooi plaatje, ik denk zeker 10-15 euro waard
.

Wat n vrolijk plaatje! Zou leuk zijn als illustratie bij n verhaaltje
. 10 euro?
.

zo'n 15 euro?
! Mijn stijl is t niet, maar ik denk dat een fan van dit soort werk hier gerust boven de 25-30 euro voor zou neerleggen
.
! Schaduw is iets te mooi gevormd denk ik?
Ik vind t idee erg leuk, ook met t terug laten komen van de kleuren van je huisje (veel plezier met samenwonen btw!
). Denk dat liefhebbers van deze stijl er snel 30-40 euro voor over hebben? 
! Ik vind de kleur zelfs aansprekelijker dan je grijs/wit
, maar das mijn smaak natuurlijk
. Ik zou voor een kleurportret van jou gerust richting 50 euro denken
.
! Rondom 25 euro? 
:
.
, knap werkje meid! Bedankt voor je tax!
Zeker wel 50 euro waard

Ik zou nog even dooroefenen
. Hij lijkt inderdaad erg krasserig, en er zit weinig detail in.

op zich een leuke tekening, maar ik mis iets. Ook is het niet zo groot. 5,- als je een lief hebber kan vinden.
echt onwijs mooi, vanwege de grote 10 - 15 euro, maar was hij groter al veel meer 
( niet verkeerd bedoeld hoor, het begin is er) 

, voor je gaat beginnen met geld vragen zou ik nog even oefenen met je technieken, bijv het krasserige mag nog wat minder
.
Ik vind je fantasiefiguren erg leuk. Wat ik jammer vind aan dit werk is dat het hoofd zo dicht teken de geperforeerde rand aanzit. Om de tekening los te halen (voor een evt verkoop) zou je je tekening zo kunnen beschadigen en houdt je aan de bovenkant net wat te weinig ruimte over voor een mooie compositie
. Rondom 15 euro?
!
. Voordat je geld gaat vragen, idd nog even oefenen
.