ik ben even tussen de vakantie en m'n paardentrektoch weer thuis en de scanner stond er. Dus heb ik weer even tijd gemaakt om hier te taxeren, kan ik ook weer m'n tekening plaatsen.
pag 68
mik_ Heeft het begin gezien en dit is inderdaad erg korrelig gemaakt door het scannen en uploaden. Volgens mij is de tekening in real life veel mooier. €30,-
Joellover leuke tekening, maar ik denk niet dat dit wat waard is. Wel zou het misschien wat waard worden als je er meer in oefent en uiteindelijk zo weet te tekenen dat de poppetjes iets weg hebben van de mensen, een soort stripachtige portretjes. Maar dat wordt denk ik nog enorm veel oefenen.
_evelijn_ mooi glansje
op zich een leuke tekening, maar ik mis iets. Ook is het niet zo groot. 5,- als je een lief hebber kan vinden.
pag 69
auky ik vind het erg jammer dat er een copyright overheen zit, want zo kan ik de tekening minder goed zien. Hij ziet er leuk uit, goede stijl en die dikke wintervacht en de stoere punkermanen komen goed uit. 10,-
joellover erg kleine foto en nog niet af? ik taxeer deze even niet 
iwan_fjord leuk idee, maar ik zou het zelf ook niet kopen. Ik mis nog net het speciale.
Plaudar wauwie, ziet er mooi uit. Knap dat je de schaduw geprobeert hebt. 20,-
cyntjeerg mooi, goede kleuren, goede grote, mooie glitters. 30,-
lontje a gossie, hij kijkt je zo zielig aan
echt onwijs mooi, vanwege de grote 10 - 15 euro, maar was hij groter al veel meer 
pag 70
nelleke_h die shetjes lijken wel van het papier te glimmen, maar ik mis de uitdrukking een beetje in de ogen. 10,- en ik denk ook zoiets voor de dolfijn
naomi_21 ow, respect. Hij is echt net echt, lijkt van het papier te spatten. Ik vind het zo knap dat jullie dit zo kunnen met pastel. Heb mijn eerste paardenhoofdje gemaakt, maar ik vind het echt moeilijk en je moet er geduld voor hebben. €60 a 70,- euro minstens.
findra ik zou nog even oefenen, probeer het levendiger te maken.
lessien_2810 Leuk, maar naar mijn idee niet echt iets waard.
mijntjuh een beetje weinig kleur, en wat kleine ogen. Ook hier zou ik nog niets voor vragen.
en dan hier mijn aller eerste pastel paardenhoofd. Foto heb ik ondertussen wel vaker gebruikt (onder andere een potlood en aquarelpotlood versie van) en dat was lekker vertrouwd. Maar pastel niet echt... moest een beetje de knop omzetten en in laagjes gaan werken, ik moet ook nodig fixeerspree gaan kopen, want naar mijn idee veeg ik er de helft af als ik het in een mapje stop.

Pastel (vooral zacht krijt, maar een beetje potlood (wit zwart en grijs), op pastelpapier maat A4. Geen idee hoelang ik eraan gewerkt heb. Dat ging tussen het verhuizen door.