nou ja zolang de ECHTE bonnie_fan fans het niet langdradig vinde gaat hjet goed vind ik hoor bonnie_fan je verhale zijn echt gewoon geweldig dus vandaar MEEEER
"hij komt je halen." Meredith liep naar de keuken en maakte zwijgend een pot thee. "Zo. hoelaat komt ie?" Schuyler haalde haar schouders op. "dat is tijd genoeg dan voor een kop thee. Hier!" Schuyler dronk met kleine slokjes van de hete thee en even zaten ze zwijgend naast elkaar op de bank. Buiten regende het inmiddels. "Hoe is het eigenlijk met Ilian?" Schuyler knikte. "Goed" "Mooi, dat het toch nog met iemand goed gaat dan!" Meredith geeuwde en liep naar het raam. "Wil je mee met Rene?!" Schuyler begon meteen weer te huilen. "Nee, jehoeft niet te gaan huilen, het is maar een vraag!" Schuyler schudde haar hoofd. "Ok, dan blijf je dus hier. Ik wil je helpen Schuyler, maar als jij niks zegt dan word dat erg moeilijk. IK wil dat je me nu verteld wat er is gebeurd, anders kan ik niks voor je doen." Schuyler schrok duidelijk van de toon van haar stem maar Meredith gaf niks toe. "En stop alsjeblieft even met huilen meis, dat lost niets op nu. Vertel eens!" Schuyler snifte:"Ik weet het niet meer!" Meredith ging op de rand van de tafel voor haar zitten en zei vriendelijker nu:"Vertel maar gewoon wat je weet. de volgorde zoeken we later wel uit!" "VAnaf het begin?" "Ja, de eerste dag bij Rene!" "Toen jij nog bij hem was had ie al wat met mij...!" Angstig keek Schuyler naar de reactie van Meredith. Die glimlachte echter alleen maar. "Alsof ik dat niet wist Schuyler! Was hij toen al zo vervelend tegen je?" Schuyler schudde haar hoofd. "NEe, hij was lief, zowel tegen mij als tegen de paarden. Maar hoe langer we iets hadden des tegemener werd hij. zogauw ik iets deed wat hem niet zinde, niet foutloos reed, zijn laarzen ergens anders neerzette of weet ik wat, dan werd hij vervelend! Dan begon hij te schelden en later ook te slaan." Meredith merkte dat Schuyler over haar hele lijf trilde en sloeg haar arm om haar schouder. Ze schrokken op van een geluid. "w-w-wat was dat?!" Schuyler keek angstig naar Meredith. Die stond op en zei:"Rustig maar, ik ga kijken." Ze liep naar de deur en opende die op een kiertje....
dat zal rene wel zijn ja! maar nu ben ik nog nieuwschieriger geworden want je stopt op zo'n spannend moment! en markus en meridith zijn toch ook nog niet getrouwd? of ik heb het gemist;)