Donderwolkje schreef:Als je wilt dat ik zoiets voor jou maak, zet je naam dan even in dit lijstje.1. Lailapri [mee bezig]2. heidiLOVER foto's in mijn profiel3.4.5.Zet er ook even bij waar ik je foto's kan vinden, wel zo makkelijk
Vinaba schreef:Donderwolkje je mag van mij wel mijn evanescence creatie doen wil je die hebben?Ik niet weten wat dat is hahahaMaar doe maar
wie wil er nog een collage voor mij maken?van mijn eenden Als je wilt stuur maar een PB dan geef ik je wel foto's of kijk even in mijn profiel
mijn lijstje: 1.Donderwolkje [AF!!!] 2.Jady [AF!!!] 3.miejj [AF!!!] 4.Grietje [AF!!!] 5.Amanniej [AF!!!] 6.Solide [AF!!!] 7.Lailapri [AF!!!] 8.paardjuhsz [AF!!!] 9.sweetieponys [AF!!!] 10.*mandy [AF!!!] 11.Loverhorse (versie1) [gaat aan beginnen] 12.Lundizet je zelf maar op de lijst als jullie erbij willen
mijn lijstje: 1.Donderwolkje [AF!!!] 2.Jady [AF!!!] 3.miejj [AF!!!] 4.Grietje [AF!!!] 5.Amanniej [AF!!!] 6.Solide [AF!!!] 7.Lailapri [AF!!!] 8.paardjuhsz [AF!!!] 9.sweetieponys [AF!!!] 10.*mandy [AF!!!] 11.Loverhorse (versie1) [AF!!!] 12.Lundi voor Loverhorse
xxjamiexx schreef:Beauty:[image][image][image]Wie wil er voor mij collage makenik wil wat maken voor je er staan al wat voor beelden moet je maar ff kijken of je het leuk vind anders maak ik er ook voor jou
valando13 schreef:ook vo0r valando als julliej tijd hebben,,,,,[image][image][image][image][image]kijk maar welke foto´s je allemaal doet ik wil wel wat voor je maken
zadel schreef:ik wil wat maken voor je er staan al wat voor beelden moet je maar ff kijken of je het leuk vind anders maak ik er ook voor jou Ik vind ze superrr...!!!!!!
zadel schreef:oke dan maak ik ze voor je Alleen waar zet je ze dan.. Want dat snap ik nog niet helemaal hiervan..
xxjamiexx schreef:Alleen waar zet je ze dan.. Want dat snap ik nog niet helemaal hiervan..ik zet ze hier neer dit zijn ze
mijn lijstje 1. heidilover (af)2. loverhorse ( wil je nog wat fotos sturen)3. 4.5.6.7.8.9.10.wie wil nog meer op me lijstje
wil iemand nog iets voor mij knutselen ? ( begint hier trouwens steeds meer op het resultaat topic te lijken )
Wil iemand voor mij wat met deze foto's doen ?Het is voor een vriendin..En tekst derbij :Yes ft. Yil[n.t.b]