Nee ik ben ook niet echt beginner, maar noem mijzelf ook zeker geen gevordere. Vooral kwa na bewerking kan ik nog veel leren.
Vandaag een prachtige franse Bulldog mogen fotograferen, benieuwd wat jullie ervan vinden!.
paljaslaura
Geplaatst: 22-11-20 13:00
Oh die eerste van die bulldog is wel erg lief! Mooi wat je met de warmte hebt gedaan myponyhoward!
Dit is het laatste wat ik geschoten heb 2 weken geleden. Wil wel weer schieten maar moet even wat ideetjes gaan bedenken anders wordt het ook steeds hetzelfde
Voor mijn logo heb ik gewoon photoshop gebruikt. Gratis lettertype gedownload en zo gewoon in photoshop getypt en opgeslagen als png. Eigenlijk basic dus
Voor mijn logo heb ik gewoon photoshop gebruikt. Gratis lettertype gedownload en zo gewoon in photoshop getypt en opgeslagen als png. Eigenlijk basic dus
Ik heb vandaag mijn eigen hond weer eens meegenomen. Ze woont nu bij mijn moeder dus ze vond het al leuk om gewoon met mij te wandelen. Zij een leuke dag, ik mooie foto's.
De puppy's zijn er! Helaas wel doormiddel van een keizersnee. Het waren er 8 maar helaas is er 1 overleden. Ondanks dat ging het heel goed voor een 1e nest!
Mijn moeder is nu nog bij de da met de hond dus heb ze nog niet gezien helaas.