[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fourseasons

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:39

Kelszz_, ik vind die takken er zo voor erg leuk, net alsof je zelf door het bos heen kijkt. Het wazige aan het eind van de foto vind ik ook wel er bij passen. :j

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:41

naomi_g1998 schreef:
laurajoy15, ik denk dat ik hem in kleur leuker had gevonden. Wel komt het lak hoofdstel nu heel mooi uit.

Ik stiekem ook, maar nu valt het niet op hoe vreselijk vies ze is :=

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:43

Nu wil ik die in kleur wel zien... :') Ze lijkt in deze versie een hele schone vliegenschimmel haha

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:54

Waar photoshop allemaal wel niet goed voor is _O-
Nee maar in kleur oogt ze nogal geel, ten opzichte van de achtergrond...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:07

Hopelijk morgen tijd om feedbacks van week 4 af te maken :)

Week 5
Afbeelding

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:07

Hier al een deeltje commentaar week 4. De rest komt van de week ergens, maar wat een werk!

Agossie Ik vind het een goede belichting van het koor, het trekt de aandacht ook meteen naar daar. Foto is ook mooi symmetrisch genomen. Alleen had ik de foto van een lager standpunt gemaakt, denk ik.

Ann_Pam Mooie zachte kleuren, maar ik vind de pose van het model te gemaakt.

Ash_ Scherpte had ik hier in het hart van de roos proberen te leggen (maar ik denk dat je dit zelf ook al had gezegd?). Wel erg zachte kleuren, past er goed bij.

Asselruiter foto even niet beschikbaar

Babel Erg mooie foto! De foto is niet ‘perfect’, maar dat maakt hem juist zo goed vind ik. De ‘drukke’ achtergrond stoort mij niet.

Bellatrix foto even niet beschikbaar

binky Heel erg mooi met de zwarte achtergrond, scherpte vind ik ook goed.

Bumblehorse Ik zou volgende keer de parels op een effen achtergrond leggen, en dan meer inzoomen op de parels.

calice Bij deze foto vind ik de scherptediepte te groot, ik had de ring liever iets meer scherp gezien.

C_estmoi Bij mij lijkt het of je hebt scherpgesteld op de achterkant van het paard en niet het hoofd. Probeer je camera ook recht te houden, hier heb je een scheve horizonlijn.

chip Leuke foto, zo met die mist. Ik vind de hond wel een beetje ‘wegvallen in het landschap’ Misschien een beetje meer inzoomen volgende keer.

Deetjeeuh Heel erg mooie foto. Mooie scherpte. Ook leuk gedaan met de zwarte achtergrond. Wel spijtig van de schaduw op de linkse bloem.

deviltjh Mooie scherpte, propere achtergrond.

Djura99 Ik vind de foto aan de rechterkant wat overbelicht. Ook zonde van de vuiltjes in de pels.

DmNqUe Heel erg mooie foto met de zondondergang, mooie kleuren!

eclair98 Deze foto zegt me eigenlijk weinig. Het zijn voor mij gewoon takken en een saaie grijze lucht.

EngeltjeS Mooi detail van het paard. Scherpte ligt ook goed.

faatxhorse Leuke foto. Het witte is wel wat overbelicht.

Fellow Heel erg spijtig van de storende achtegrond. Mag ik vragen waarom je de foto in zwart-wit hebt gezet?

Fennee Erg leuk met de sneeuw. Heb je de foto vanop ooghoogte gemaakt? Ik denk dat het mooier is dat je op je hurken gaat zitten.

Fenneeee Waauw. Persoonlijk houd ik wel van zo’n kleuren.

Gub Leuk idee. Ook een nette achtergrond. Ik had wel graag iets meer scherpte gezien.

Hanna_94 Mooie foto. Het zwart-witte past er ook goed bij.
HeavensLove Knappe foto. De ruis past er hier wel bij.

Iejoorr Leuk idee. Ik heb nog wel het gedacht dat het dak niet helemaal horizontaal is. En de vogels zijn bij mij niet echt scherp.

Irene96 Niets op aan te merken. Prachtige sfeer!

ismy De zwarte vlek links stoort me wat. Ook had ik de zetel niet in het midden gepositioneerd, maar iets meer naar links of rechts. Wel een heel mooie sfeer.

Jessica_1998 Deze vind ik niet zo leuk. Zorg volgende keer voor een nette achtergrond. Ook de ondergrond waar de kat op ligt komt een beetje rommelig over bij mij.

JewEmm Deze foto vind ik wel iets hebben. Niet veel op aan te merken.

jilinda Ik zou het model meer naar voor gezet hebben zodat je achtergrond zacher wordt.

JNSW Mooie scherpte.

Joey Erg leuke foto. De zachte kleuren passen er ook goed bij.

joey_lover Mooie foto, mooie kleuren. Je horizon is ook netjes recht.

Jolandaa_ Goede scherptediepte. Ook goed scherpgesteld op de ogen.

kani_ejj Mooie foto. De hond is goed scherp.

Kelszz_ Ik vind dat de foto van te dichtbij genomen is. Beter is om een beetje verder te gaan staan, en in te zoomen. Het deken vind ik niet zo netjes, en ook het stukje schuur op de achtergrond komt een beetje rommelig over.

_Kiki_ Zoals je zelf al aangaf is de foto overbelicht. Ook de weerspiegeling van de lamp in het oog is niet netjes.

kimberley23 Spijtig dat het vogeltje wat achter de takken verstopt zit, maar hier kan je zelf weinig aan doen. Wel een hele leuke foto met die appeltjes.

laurajoy15 Heel erg mooi!

Lipydo Jij maakt altijd zo’n prachtige foto’s! Ook weer een topfoto!

Lizaa01 Ik mis wat scherpte in de punten van de potloden. De structuur is wel duidelijk. Kleurrijke foto.

manonnevot Probeer volgende keer je hondje buiten in de tuin te zetten (of in elk geval een nette achtergrond), en zorg ervoor dat iets/iemand naast jouw de aandacht trekt zodat zijn gezicht meer naar de camera gericht is.

marit Heel erg mooi. Heb je de vlinders erbij bewerkt?

MarijeR Zonde van de pet van de man. Voor de rest een heel erg mooie foto.

Marjoow Ik had bovenaan een beetje meer ruimte gehouden. Nu valt er net een stukje van de manen en het achterwerk af.

Mb_foto Wauw! Heb je dit met een grijsfilter gemaakt (omdat je met een lange sluitertijd zit)?

MichieldeM Ook al zo’n goede foto waar ik niets op aan te merken heb.

monbyou Het rode vind ik de aandacht wegtrekken van het hondje. De lijn achteraan is spijtig, net als het witte vlekje op tafel. Misschien kan je die nog wegwerken?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:14

Helaas heb ik geen tamme vlinders als huisdier, dus ik heb ze er inderdaad bij bewerkt :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:22

Mijn week 5:
Afbeelding

Scherpte is met opzet op het neusje. :) Daar moet je van houden dus ik snap het als mensen het niets vinden.
Ik ga morgen de foto's van week 5 tot nu toe van commentaar voorzien.

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:25

Tesseke:
Nee geen grijsfilter :) gewoon geen filter :)

Thanks allemaal ! :D
Gaat moeilijk worden om deze week met iets leuk af te komen, haha!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:33

Sanne_com schreef:
Mijn week 4 commentaar!

Iejoorr - Leuk, ik miss alleen wat scherpte ook vind ik hem ergens wat saai. Ook lijkt hij niet helemaal recht? voor mij gevoel is de rechterkant wat hoger dan de linke, maar dat kan aan mij liggen. Ook zie ik aan de linker kant opeens een stukje rood?

Nee klopt, hij was nog schever, maar hoe rechter ik hem wilde maken, hoe onscherper hij werd. En ik heb heel goed naar de foto gekeken, maar ik zie echt nergens rood :P ?

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:40

Echt geen rood? Waar heb ik dat dan weer vandaan?

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:40

ik ga morgen of overmorgen nog een foto moeten maken X'D want vrijdag vroeg vroeg, vertrek ik naar Tenerife :D
en ik heb morgen mijn laatste examen, daarom heb ik jammer genoeg geen feedback kunnen geven, als ik woensdag of donderdag nog tijd vind, ga ik zeker nog feedback geven op week 4

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:52

Kelszz wat een mooie waterval, is dat in Nederland??

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:39

Commentaar voor week 4

Agossie mooi ik mis alleen een beetje het focuspunt. En weet daardoor niet zo goed waar ik moet kijken.
Ann_Pam erg mooi ik vind alleen de achtergrond kleur een beetje geel. En ik vind het jammer van je logo midden in de foto.
Ash_ mooi ik heb alleen het idee dat hij niet helemaal scherp is.
Asselruiter leuk mooi gedaan zo met de scherptediepte.
Babel leuk mooi scherp . Ik vind alleen de achtergrond een beetje druk.
Bellatrix erg mooi zo in zwart wit :)
Binky leuk ik mis volgens mij alleen wat scherpte.
Bumblehorse leuk ik mis alleen een beetje het focuspunt. Daardoor vind ik de foto een beetje druk ogen.
Calice heel mooi ik vind alleen het rood aan de rechterkant een beetje storend.
C_estmoi leuk alleen jammer van de scherpte. Alleen wat is dat bij de staart van het paard?
Chip leuk ik vind alleen dat de hond er een beetje klein opstaat.
Deetjeeuh mooi alleen jammer van de ruis.
Deviltjh mooi ik zou alleen de foto iets lager hebben genomen zodat de hond iets groter lijkt.
Djura99 leuk alleen een beetje jammer van het hooi? Op zijn hoofdje.
DmNqUe mooi erg gaaf zo met die kleuren.
eclair98 leuk ik vind hem alleen een beetje druk, Doordat de takken over heel de foto lopen.
EngeltjeS mooi erg gaaf zo met dat paard.
Faatxhorse erg mooi de ogen springen er mooi uit.
Fellow leuk mooi scherp alleen jammer dat de onderbenen en hoeven er net niet opstaan.
Fennee leuk zo met die sneeuw. Alleen jammer van de wat drukke achtergrond.
Fenneeee Mooi erg gaaf zo met de kleuren :)
Gub mooi erg gaaf zo met die weerspiegeling.
Hanna_94 leuk zelf mis ik alleen een klein beetje contrast.
HeavensLove erg gaaf heel mooi gedaan.
Iejoorr leuk ik mis alleen scherpte op de foto.
Irene96 leuk probeer de volgende keer alleen iets met scherptediepte te werken, Dan springt het model er nog meer uit :)
Ismy gaaf ik vind het alleen een beetje jammer van die zwarte vlek.
Jessica_1998 leuk Ik zo alleen de foto iets lager gemaakt hebben.
JewEmm leuk ik denk alleen dat het mooier was geweest als de foto horizontaal had genomen.
Jilinda mooi ik vind alleen dat er bovenin veel ruimte over is.
JNSW gaaf erg mooi zo met dat zwart wit.
Joey mooi ik denk dat het alleen iets mooier was geweest als er nog iets meer contrast in zit.
joey_lover erg gaaf! Heel mooi zo met die kleuren en gebouwen.
Jolandaa_ leuk ik vind alleen dat er boven in veel ruimte over is. En ik heb het idee dat hij niet echt scherp is?
kani_ejj leuk ik zo alleen de foto iets lager hebben genomen, Zodat de hond net nog iets beter uitkomt :)
Kelszz_ leuk alleen jammer dat het paard net een stuk hals mist.
_Kiki_ mooi erg gaaf zo met die ogen. Ik heb alleen het idee dat er wat scherpte mist.
kimberley23 leuk erg gaaf zo met dat vogeltje. Alleen jammer van de ruis.
laurajoy15 mooi erg leuk gedaan zo met die kleuren.
Lipydo Gaaf!! niks op aan te merken. Ik vind jouw foto’s altijd heel super :D
Lizaa01 leuk ik zou alleen iets meer contrast toevoegen.
Manonnevot leuk alleen jammer dat de hond niet in de camera kijkt.
Marit erg gaaf!!! ik vind alleen dat er links nog veel ruimte over is :)
MarijeR mooi de foto is mooi scherp.
Marjoow leuk mooi moment om een foto te maken.
Mb_foto Gaaf! Erg mooi zo met die kleuren en de witte achtergrond.
MichieldeM mooi erg gaaf zo met die kleuren van de lucht.
MyHu leuk ik vind alleen dat er rechts veel ruimte over is terwijl er aan de linkerkant bijna geen ruimte over is :)
naomi_g1998 leuk ik zou alleen de volgende keer de foto iets lager nemen, Dan komt de hond nog beter uit.
NatassJa gaaf erg mooi zo met de kleuren en mooi scherp.
Nayomie leuk heel mooi zo met zwart wit. Ik mis alleen een beetje scherpte.
Nefertarie leuk mooi scherp. Ik vind het alleen jammer dat de kat er maar half op staat.
Poetser leuk ik zou alleen de foto iets lager hebben genomen.
Racheel leuk mooi scherp. Het paard staat er mooi op.
Revanches leuk mooi scherp en het zwart wit past er goed bij.
RianneH mooi goed scherp en mooi met die scherptediepte.
Robin_Rikkie leuk hij is mooi scherp.
SachemLover leuk ik vind het alleen jammer van het filter? Wat je over de foto heen heb gedaan.
Sanne_com leuk mooi scherp en het paard staat er erg mooi op.
Showteam it’s so fluffy <3 Erg mooi scherp .Ik vind jouw foto’s heel gaaf :D
Sodeletuut mooi ik zou alleen de foto iets lager hebben genomen.
Suuszels leuk ik zou alleen iets meer ruimte om het paard willen zien.
TammyVN erg mooi zo met de lucht en al die kleuren.
Tesseke leuk mooi scherp de hond staat er netjes op.
Tinky12 leuk erg mooi scherp en gaaf zo met dat zwart wit.
TrendyLover leuk alleen jammer van die hoofden van die mensen.
XiiaaooNaa leuk erg mooi scherp.
xLoki mooi erg gaaf dat je die maan zo scherp op de foto heb gekregen.
Ymor leuk ik vind alleen de foto een beetje geel geworden.
Yvonne_V mooi erg gaaf zo met die mist en die kleuren :)

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:42

Vervolg feedback week 4:

Kimberley23: Ik vind het idee van de foto heel leuk, maar ik heb de indruk dat het scherptepunt niet op het meesje zelf ligt? Dat vind ik jammer, maar het lijkt mij ook niet gemakkelijk om vogels te fotograferen.

Chip: Leuke, sfeervolle foto. Misschien had ik de hond er nog wat meer laten proberen uitkomen, of zelfs gewoon zonder hond - die mist vind ik al heel leuk als foto! :o

Deviltjh: Ik vind 'em leuk :D

TrendyLover: Haha, die pony is geniaal - ik dacht echt eerst even dat het een échte leeuw was :+ Ik vind het wat jammer van de hoofden op de zijkanten van de foto, dat leidt wat af vind ik.

Yvonne_V: Mooi en sfeervol, misschien had ik hem wel in zwart/wit gezet :)

Bumblehorse: Leuk die pareltjes, maar verder spreekt de foto mij eigenlijk niet echt aan...

Tesseke: Leuke plaat! Ik vraag mij alleen af of je nu scherpgesteld heb op de ogen of niet... (Kan zijn dat het door het uploaden wat minder duidelijk is :) )

JewEmm: Leuke plaat! :) Leuke dat je het in zwart/wit hebt gezet!

Joey_Lover: Ik vind de foto wel wat hebben - die lucht <3 Het enige wat ik misschien anders had gedaan, was het huis rechts waar het licht zo fel uitkomt nog weggeknipt, maar anderzijds zou de lucht dan ook weer anders geweest zijn...

RianneH: Het idee van de foto vind ik leuk, maar ik had hem waarschijnlijk wat anders uitgesneden.. Ook jammer dat het langs boven wat overbelicht is. Kleuren zijn mooi.

Kani_ejj: je nieuwe logo vind ik pakken beter! ;) Leuke foto, maar heel jammer dat het niet scherp is op de ogen van de hond. Ik vind het contrast witte hond, donker bos wel leuk :)

Deetjeeuh: Ik vind de foto mooi; het enige wat mij wat lijkt te storen is dat de blaadjes van de bloemen op sommige plaatsen precies zijn 'afgesneden' door het zwarte. Snap je wat ik bedoel? Verder vind ik het een goede foto hoor! :o

Faatxhorse: Haha, ik vind het echt een leuke foto, mooi scherp op de ogen - en ik vind jouw logo zo leuk! :o

Joey: die uitgelopen make-up was me nog helemaal niet opgevallen, dus ik vind het niet storend :D Ik vind het leuk hoe je deze foto bewerkt hebt, zo zacht :) Ik vind het enkel wat jammer dat de foto wazig is naar het oog toe.

Tinky12: hmm.. bij deze foto moet ik even denken. De zwarte achtergrond (die zwarte band) stoort me nogal. Ik denk dat het zonder dat, gefocust op die boom, dat het mij meer zou aangesproken hebben :)

C_estmoi: Idee is leuk (prachtig paard!), maar jammer dat je scherptepunt op de zijkant van de poep ligt van het paard en bijvoorbeeld niet op het hoofd. Of was dit de bedoeling? :)

Hanna_94: Leuke foto, kan het dat de horizon (zie links) een tikkeltje scheef is?

MichieldeM: ik vind 'em leuk, mooi sfeerplaat :o

Eclair98: Ik had de foto nog een tikkeltje lichter gemaakt :) verder wel leuk, ondanks dat het zo een eenvoudige foto is

Fellow: Haha leuk opname-moment en leuk in zwart/wit. Misschien een tikkeltje overbelicht?

Suuszels: Wat een knap koppie <3 Mooi dat contrast met het blauwe halster. Alleen jammer dat het niet scherp is op het oog.

Nefertarie: Wow! _/-\o_ Spreekt me helemaal aan, mooi scherp op de ogen!

Iejoorr: leuk dat je terug bent! :) Zoals je zelf al aangaf, jammer van de ruis, zonder de ruis zou het een hele mooie foto geweest zijn denk ik.

Lizaa01: heel leuk :D meer kan ik niet zeggen eigenlijk.. :P

Ymor: eerst en vooral GELUKKIGE VERJAARDAG! *\o/* Er zit zeker sfeer in je foto :)

Jessica_1998: Hihi, schattige kat! Ik vind de foto wat donker en misschien had ik hem wat meer uitgesneden. Het lijkt wel mooi scherp op de ogen van de kat :)

TammyVN: <3

NatassJa: ik vind de foto prachtig! Die kleuren <3 Maar toch net een tikkeltje overbelicht..

Sodeletuut: ik vind het echt een superleuke foto! <3

20282: Leuke foto, met dat licht langs achter :)

_________

Feedback week 5:

XiiaaooNaa: ik vind de stoel niet storend! Mooi scherp op de ogen. Ik had je zusje misschien wel wat rechter laten zitten - ze lijkt nu wat krom te zitten vind ik.

Kimberley23: wow die lucht <3

20282: Leuk koppie :o Jammer dat het oog van het paard niet helemaal scherp is.

Monbyou: Wat een schattig uil. :) Kan het dat je foto wat scherpte mist in de ogen van de uil? Ik had boven wat meer van de foto gesneden en onder de poten van de uil er nog bijgelaten - nu lijkt het een beetje alsof ie geen poten heeft :+

MyHu: Hihi, 'lekkere' foto :+ Ik vind 'em niet mis, vind het wat jammer van de weerkaatsing van het licht in het ene snoepje (flits?) Maar leuk dat je het deksel zo schuin hebt gezet! (Of stond die zo?)

Irene96: Wow! _/-\o_

Djura99: Hmm.. de uitsnede van de foto stoort mij. Ik had hem dan uitgesneden op het rechteroog, waar het licht mooi inzit. Want dat oog is mooi scherp en mooi belicht!

Binky: hele mooie foto, maar zo jammer dat hij niet scherp is!

Laurajoy15: Schattig! Ik vind hem alleen een tikkeltje overbelicht! Leuk in zwart/wit! :)

Kelszz_: Mooie foto, maar erg jammer dat het water niet scherp is.

Nayomie: ik vind de boom (die groter rechts) echt indrukwekkend! Leuk in zwart/wit.

Bellatrix: mijn commentaar ging inderdaad zijn dat je foto niet scherp is op het oog van de kat, maar als je zei dat het de bedoeling was en eigenlijk is het niet mis. Leuk in zwart/wit!

Phoe wat een werk, maar nu ben ik dus terug mee :D

Tesseke, kan je de foto ondertussen zien? Ik heb nog eens geprobeerd en ik kan hem openen :)

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:50

Asselruiter dank je wel :) Over de scherpte zat ik zelf een beetje te twijfelen. ik had boven al iets van de foto afgesneden, Alleen aan de onderkant heb ik niets gedaan. Ik heb de foto toch te krap genomen denk ik.

Meteen alvast mijn commentaar voor week 5

XiiaaooNaa mooi erg goed scherp. De stoel vind ik niet storend.
Kimberley23 prachtig zo met die lucht.
20282 leuk alleen jammer dat de ogen van het paard niet scherp zijn.
MyHu leuk gedaan. klopt het dat je op het ene snoepje flits ziet? Voor de rest erg leuk.
Irene96 mooi ik vind alleen de witte strepen bij de schouders een beetje storend.
Djura99 leuk maar ik vind de uitsnede niet zo heel mooi.
Binky mooi alleen is hij volgens mij niet helemaal scherp.
Laurajoy15 mooi erg gaaf zo met dat zwart wit. Het hoofdstel springt er nu echt uit.
Kelszz_ mooi erg gaaf zo met die waterval.
Nayomie erg mooi zo met zwart wit die grote boom springt er echt uit.
Bellatrix erg mooi zo met zwart wit.

ik ga het voortaan dagelijks bijhouden, Want een keer in een de week een hele lijst doen kost me toch wel erg veel tijd :)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:27

Dank voor feedback morgen ga ik er even voor zitten :)

Scherp op de ogen klopt ik krijg dat niet voor elkaar.
Heb vanalles geprobeerd maar misschien dat het aan de lens licht.
Ik stel scherp op t hoofd namelijk.

Ik wilde de foto ook eigenlijk lager nemen maar dan moest ik liggen en in blubber bos neh niet zo handig haha

Edit : ben blij dat logo zo mooi/pakkend is :)
Laatst bijgewerkt door SternPhoto op 29-01-14 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:28

Dankjulliewel allemaal! Heel erg bedankt, ik heb echt goede tips gekregen!
Asselruiter, dankjewel :o Leuk om een compliment te horen over mijn logo! :D

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:32

Wowwww super bedankt allemaal voor het leuke commentaar! Als de lijst van week 5 er is zal ik ook proberen om tijd te maken voor het commentaar! :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:35

Nayomie, vind het jammer dat die in zwart wit is. Verder mis ik iets maar ik weet niet echt wat. Is een leuk idee maar vind het een beetje rommelig met aan de ene kant stompige bomen en aan de andere kant een hek werk.

Bellatrix, ik vind hem wel leuk zo! :) Keer wat anders ook al vind ik die ogen vaak ook wel heel erg gaaf.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:53

Bedankt iedreen voor het fijne commentaar :D
Mijn feedback komt morgen.

Mijn week 5, vandaag naar artis geweest met mezelf :D ;
Afbeelding

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:56

Marit gaaf! erg mooi scherp en prachtig zo met die kleuren. Het oog spring er echt uit

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:01

Super mooi die scherpte Marit! Alleen jammer dat je alleen een paar nagels ziet

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:02

Marit: Wow :wow: Haarscherp en die kleuren <3 Prachtig! - EDIT: de nagels waren mij eerst niet opgevallen, maar nu ik ze zie, die zou ik ook wel weggelaten hebben dan.. Nu zweven ze er zo :P

Moet ook eens stilaan nadenken wat ik deze week ga doen.. Het zal wel pas voor in het weekend zijn.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:05

Ja ik heb getwijfeld maar ze er toch maar opgelaten.. Maar misschien was dat dus de verkeerde keuze :+

Maar bedankt! :D het beest liep los, in de nieuwe verblijven. Heel cool, je kon er zo tussendoor lopen en van alle hoeken fotograferen! Hij keek alleen af en toe even op haha. Perfect model <3