Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze lijkt in deze versie een hele schone vliegenschimmel haha

gewoon geen filter 
Sanne_com schreef:Mijn week 4 commentaar!
Iejoorr - Leuk, ik miss alleen wat scherpte ook vind ik hem ergens wat saai. Ook lijkt hij niet helemaal recht? voor mij gevoel is de rechterkant wat hoger dan de linke, maar dat kan aan mij liggen. Ook zie ik aan de linker kant opeens een stukje rood?
?
Erg mooi scherp .Ik vind jouw foto’s heel gaaf
Ik vind het wat jammer van de hoofden op de zijkanten van de foto, dat leidt wat af vind ik.
)
Leuke dat je het in zwart/wit hebt gezet!
Het enige wat ik misschien anders had gedaan, was het huis rechts waar het licht zo fel uitkomt nog weggeknipt, maar anderzijds zou de lucht dan ook weer anders geweest zijn...
Leuke foto, maar heel jammer dat het niet scherp is op de ogen van de hond. Ik vind het contrast witte hond, donker bos wel leuk
Ik vind het leuk hoe je deze foto bewerkt hebt, zo zacht
Ik vind het enkel wat jammer dat de foto wazig is naar het oog toe.
verder wel leuk, ondanks dat het zo een eenvoudige foto is
Mooi dat contrast met het blauwe halster. Alleen jammer dat het niet scherp is op het oog.
Spreekt me helemaal aan, mooi scherp op de ogen!
Zoals je zelf al aangaf, jammer van de ruis, zonder de ruis zou het een hele mooie foto geweest zijn denk ik.
meer kan ik niet zeggen eigenlijk..
Er zit zeker sfeer in je foto
Maar toch net een tikkeltje overbelicht..
Jammer dat het oog van het paard niet helemaal scherp is.
Kan het dat je foto wat scherpte mist in de ogen van de uil? Ik had boven wat meer van de foto gesneden en onder de poten van de uil er nog bijgelaten - nu lijkt het een beetje alsof ie geen poten heeft
Ik vind 'em niet mis, vind het wat jammer van de weerkaatsing van het licht in het ene snoepje (flits?) Maar leuk dat je het deksel zo schuin hebt gezet! (Of stond die zo?)
Over de scherpte zat ik zelf een beetje te twijfelen. ik had boven al iets van de foto afgesneden, Alleen aan de onderkant heb ik niets gedaan. Ik heb de foto toch te krap genomen denk ik.

Keer wat anders ook al vind ik die ogen vaak ook wel heel erg gaaf. 
het beest liep los, in de nieuwe verblijven. Heel cool, je kon er zo tussendoor lopen en van alle hoeken fotograferen! Hij keek alleen af en toe even op haha. Perfect model