Je hebt serieus de Canon 1DS? Voor 8 duizend euro? Ik ken niemand die dat ding heeft gekocht
YentlShots
Geplaatst: 19-04-16 08:36
Marit schreef:
Je hebt serieus de Canon 1DS? Voor 8 duizend euro? Ik ken niemand die dat ding heeft gekocht
Haha, ik heb hem ja! Alleen wel tweedehands overgekocht van een concertfotograaf dus, dus voor een flink verminderde prijs, maar hij doet het prima en heb goed contact met de fotograaf waar ie vandaan komt, dus ben er zeeeer tevreden mee EDIT: (( Zat overigens toevallig gisteren nog bij jouw workshops te kijken, jammer dat je ze op het moment niet doet want had er waarschijnlijk wel eentje geboekt Vind je blog met hulp en tips superhandig! ))
Irene2
Geplaatst: 19-04-16 10:01
HEBBEN!
YentlShots
Geplaatst: 19-04-16 10:05
Irene2 schreef:
HEBBEN!
Hij is tof heeeee!
Pferdelove
Geplaatst: 26-04-16 19:43
Vandaag geprobeerd zelf een blackfoto te creëren, nog niet helemaal naar tevredenheid maar ik zie het niet meer..
Voor:
Na:
Edit: en ik zie dat ik het klipje nog wat beter weg moet werken
_Summerly_
Geplaatst: 27-04-16 12:18
Ik vind hem op zich best geslaagd! Wat ik jammer vind, is het filter dat over het paard heen gegaan is, waardoor de kleuren wat onnatuurlijk, en ook een beetje 'platgeslagen' zijn. Het contrast op het paard mag van mij ook wel wat omlaag.
Ook hier oogt het paard erg 'rood'. Zou dus nog even naar kleuren iig kijken. Verder nette bewerking hoor!
Pferdelove
Geplaatst: 27-04-16 23:24
Herkansing:
Beetje in photoshop gespeeld dit keer, ik bewerk verder normaal nooit dus snap nog niet goed hoe ik met de kleuren moet omgaan maar vind deze zelf al een stuk beter/natuurlijker! Ik vind alleen haar hoofd iets te fel/rood en ruw nog, maar ik heb nog geen idee hoe ik dat op kan lossen, dus tips zijn welkom.
Edit: of het scherm van mijn laptop is niet goed gekalibreerd of het is mijn telefoon, maar op mijn telefoon is ie echt verschrikkelijk..
@pferdelove ik vind hem ook veel te rood. Komt erg onnatuurlijk over.
Pferdelove
Geplaatst: 28-04-16 09:22
its_daantjee schreef:
ik vind hem nu nog roder ogen als eerst
Ja op mijn telefoon dus ook, maar op mijn laptop niet, denk dat mijn scherm niet de juiste kleuren weergeeft
Amyyy
Geplaatst: 28-04-16 14:49
Ik ben afgelopen week naar Finland geweest en heb deze kerk op de foto gezet. Ik ben niet echt ervaren met fotobewerken, maar ik vind het wel heel leuk!
@eefsel, de persoon is weg maar het is niet heel netjes gedaan, je zit nog 'vuile' vegen bij de contour van de persoon.Vooral vlak naast de neus zie je het nog! onderaan is het wel netjes gebeurd
Netjes gedaan! Ik zou nog even de horizon rechttrekken (het hegje loopt nu nog scheef), maar verder heel mooi
Edit: nu ik nog een keer kijk lijkt de bakrand wel gewoon recht. Dus misschien wordt hij juist heel scheef als je het rechttrekt met de heg als 'horizon'
Ik probeer altijd de laagste lijn (meestal dus de bakrand) recht of iets schuin te zetten bij dressuurpaarden onder het zadel. Zo kun je met een beetje optisch bedrog de paarden wat meer bergopwaarts "laten lopen"!