Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janique schreef:De foto is een beetje onduidelijk, maar vind hem erg mooi lijken!! ik denk rond de 15 euro?? hangt dan natuurlijk wel van het formaat af denk ik, maar vind hem erg mooi
Mik_ schreef:Ik vind dat maar weinig mensen taxeren. Ik denk dat ik de volgende keer alleen de mensen taxeer die dit zelf ook doen. Anders is het meer stank voor dank, ik bedoel iedereen vind het leuk om getaxeerd te worden, maar doe dat ook voor anderen.
o0Bianca0o schreef:Bedankt EvelijnMik_ schreef:Ik vind dat maar weinig mensen taxeren. Ik denk dat ik de volgende keer alleen de mensen taxeer die dit zelf ook doen. Anders is het meer stank voor dank, ik bedoel iedereen vind het leuk om getaxeerd te worden, maar doe dat ook voor anderen.
Misschien een idee (nieuwe regel ofzo??) dat wanneer je zelf een foto plaatst, je ook direct moet taxeren? Weet even geen duidelijke uitleg, maar als je me snapt, is dit misschien een idee?
Cyntje schreef:die regel was er al geloof ik
Maar het is idd niet leuk, ik taxeer gewoon mensen tussendoor en niet van die lange lijsten(vind ik te lang duren) Maar mensen die helemaal niet taxeren moeten hier niks posten! En durf je geen prijs te noemen zet er dan commentaar en tips neer ...
Edit: ik heb niet het hele schilderij met glitter bedekt, maar alleen de 'wilde water' partijen. Het is gewoon acrylglitterverf van Folkart. Hier is er weinig van te zien maar als je er langs loopt is het echt mooi!