Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horseslin schreef:Ik wil ook een spiegelreflex!![]()
Maar mag het denkik niet,![]()
Als het mag welke moet ik dan kopen(wel een best goedkopen)
die scherpe foto`s maakt enzo..
Mazzel-meid schreef:Bij mij thuis stonden ze er in eerste instantie ook niet achter, maar ik maakte al zoveel foto's met m'n compact cameraatje dat ze toch wel inzagen dat ik het erg graag deed, maar dat de kwaliteit nogal wat te wensen overliet. Verder heb ik er hard voor gespaarddus nu vinden ze het alleen maar leuk.
Alleeeen, nu ben ik lichtjes aan nogal blutmaar wil heeel graag de 70-300mm .. dus ben wederom aan het sparen geslagen
Amanda schreef:Mazzel-meid schreef:Bij mij thuis stonden ze er in eerste instantie ook niet achter, maar ik maakte al zoveel foto's met m'n compact cameraatje dat ze toch wel inzagen dat ik het erg graag deed, maar dat de kwaliteit nogal wat te wensen overliet. Verder heb ik er hard voor gespaarddus nu vinden ze het alleen maar leuk.
Alleeeen, nu ben ik lichtjes aan nogal blutmaar wil heeel graag de 70-300mm .. dus ben wederom aan het sparen geslagen
Die heb je al vanaf 150 euro ongeveer.
Valt nog mee qua prijs.
Mazzel-meid schreef:
Ik hoor wel vaak dat ik ik het beste voor de 70-300 en dan de APO versie kan kiezen. Klopt dat?
ben het met je eens dat het niet meevalt om opeens over te stappen op SLR
Ik moet nog steeds heel veel leren..
verder denk ik dat het niet meevalt om je brood te verdienen in de fotografie, horseslin
horseslin schreef:S5600? Kan ik voorbeeld foto`s zien?
horseslin schreef:heeft het dezelfde functies?