Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Venix schreef:Ik heb een vraagje.
Ik wil op deviantart texturen downloaden, maar waar moet ik die opslaan als ik ze in photofiltre wil openen? XX Venix
Naaltje schreef:ik heb ook een vraagje.. over photoshop
Ik wilde gisteren kleurencombi's testen op een object, alles eromheen nauwkeurig weggegumd, want ik was in de veronderstelling dat ik dan niet secuur hoefde te kleuren, omdat de achtergrond toch niet meegekleurd werd
dus dat photoshop dan zorgt dat je ''binnen de lijntjes'' kleurt.
Achtergrond is geen kleur, maar echt weg (wit met grijze blokjes)
Ik heb gisteren de gewone brush gebruikt, maar dan wordt óók de rest(achtergrond) van het object gekleurd
Ik vroeg me af of misschien iemand hier weet óf het kan, en hoe![]()
(hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd)
Chantal___ schreef:Hallo, ik probeerde net photoshop te downloaden bij adobe, maar het lukte niet. Zijn er nog andere sites waar ik ze gratis kan downloaden?
Claudia__ schreef:Chantal___ schreef:Hallo, ik probeerde net photoshop te downloaden bij adobe, maar het lukte niet. Zijn er nog andere sites waar ik ze gratis kan downloaden?
Bij Adobe staan voor zover ik weet de trials er nog niet op voor CS4.
Als je even op google kijkt kom je toch wel verder.
Ik weet niet of ik de link mag neerzetten, maar google maar even op 'Adobe photoshop cs3 trial'
xxxdonja schreef:Hoe kan ik tekst toevoegen aan een foto in Picasa 2?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
sanapril schreef:Hallo ik wil proberen om van deze foto een kerstkaart te maken...
*knip*
Ik wil zijn koppie op een kerstbal. Zo met het lachspiegeleffect, dat het bol loopt.....
Weet iemand hoe ik dat kan doen en met welk programma en waar ik dat programma (gratis) kan downloaden???
Of is het heel erg moeilijk??? heb namelijk nog nooit iets bewerkt!!!!
groetjes Sandra