Ik verzamel HIER
Niet helemaal tevreden dus ik ga proberen een betere foto te maken deze week maar ik stuur deze alvast in

Edit: Bedankt allemaal voor het leuke/leerzame commentaar! Ik ga proberen deze week ook weer commentaar te geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomi_g1998 schreef:monbyou, bijzonder kleurtje heeft die zeg! Mooie scherpte (misschien net niet genoeg) maar jammer dat je niet zijn poten ziet. Zat die op een hand? Dat vind ik juist wel leuk als je dat dan kon zien. Nu mis ik iets van de uil zeg maar. Wat zijn die puntjes onder de vleugel? Modder of zo?
naomi_g1998 schreef:Djura99, ik snap het idee maar ik had dan liever alleen de ogen gezien of zo iets: http://i61.tinypic.com/2eb4uhf.png Ook mis ik wat scherpte.
binky, heb je heel ver ingezoomd? Lijkt alsof er aardig wat ruis en scherpteverlies op zit. Wel grappig dat je onder allemaal bladeren ziet en dan een kale boom er boven.
Sanne_com schreef:Djura99 - Leuke foto! Alelen jammer van het dingetje boven haar oog. Ook lijkt de donkere rechts bij een beetje af. Miss dat de volgende keer even wegwerken? Wat je de volgende keer ook zou kunnen doen is de ogen wat sprekender maken door ze wat op te lichten.