[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 09:55

Week 5:
Afbeelding
Ik verzamel HIER

Niet helemaal tevreden dus ik ga proberen een betere foto te maken deze week maar ik stuur deze alvast in :)

Edit: Bedankt allemaal voor het leuke/leerzame commentaar! Ik ga proberen deze week ook weer commentaar te geven :)

20282

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 10:11

ow haha zal even een nieuwe foto uploaden dan!

20282

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 10:15

Afbeelding
hier mijn foto voor week 5 ;)

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:31

ik ben zondag weer naar hoenderdaell geweest. En heb daar deze mooie uil op de foto gezet :D

Mijn week 5
Afbeelding

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 14:53

Ik heb helaas ook geen tijd om na elke lijst twee uur te gaan zitten om feedback te geven.
Het is wel erg leuk om al die verschillende soorten foto's te zien. En wat zitten er mooie foto's tussen!

Om dat ik het zelf erg prettig vind om feedback te krijgen, wil ik toch wel proberen om regelmatig feedback te blijven geven, dus daarom hier alvast weer een begin! :)

XiiaaooNaa
Mooi scherp, leuke foto.!
Je zei het zelf ook al he, die stoel staat wel erg recht voor de camera, had iets meer gedraaid mogen staan. En het model, je zusje?, lijkt wat gespannen.
Soms helpt het om even een grapje te maken, of samen terug te denken aan een erg leuk moment om een mooie ontspannen glimlach te krijgen.

kimberley23
Wat een mooie lucht en mooie kleuren!
Ik mis wel een beetje diepte in de foto, je ziet nog net een topje van de bomen. Ik vind het altijd wel mooi als er ook nog wat op de achtergrond te zien is. Je ziet niet waar het land ophoudt en de lucht begint, dat is jammer want ik denk dat dat de foto nog mooier zou maken.

20282
Het neusje lijkt scherper dan het oog. (Ik blijf het lastig vinden om dat juist te beoordelen, aangezien je de foto niet groter kan zien.) Maar probeer scherp te stellen op het oog, in de meeste gevallen is het storend wanneer ogen onscherp zijn.
Wat voor mij ook een beetje storend is is de achtergrond en de manier waarop de foto genomen is.
Je ziet een klein stukje nek en een mooi koppie. Ik had nog wel wat meer willen zien. Wat meer ruimte aan de kant waar het gezicht heen kijkt bijvoorbeeld. Of wat meer op ooghoogte gefotografeerd.

Monbyou
De uil lijkt niet helemaal scherp, kan dat kloppen?
Wel mooi gedaan hoor, fijne kleuren om naar te kijken. Jammer dat zijn/haar ;) poten er niet helemaal op staan.

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 14:58

Gub dank je wel! Het kan kloppen dat hij niet helemaal scherp is. Ik zat hier ook een beetje over te twijfelen.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:30

Sodeletuut, ik weet niet of die nog mee telt maar ik beoordeel hem gewoon. :P Ik vind dat neusje echt superlief nu die zo helemaal onder het sneeuw zit. Wel jammer van een beetje gemis van de scherpte. Lijkt trouwens net alsof ik een hondenpootje van sneeuw zie in de sneeuw die omhoog gaat in de heg.

week vijf
XiiaaooNaa, ik neem aan dat het nep wimpers zijn maar anders heb je echt prachtige wimpers! Inderdaad jammer van de stoel, volgende keer misschien een krukje nemen? Ik vind hem erg subtiel met alleen een kroontje, leuk! Keer wat anders dan met een jurk en op een troon etc.

kimberley23, weer zo'n aparte lucht! Jammer van het stukje boom die je nog net ziet voorbij het midden. De takken in de hoek vind ik wel goed, neemt niet te veel ruimte van de foto in beslag. Vanuit waar heb je hem eigenlijk gemaakt? Eerst dacht ik namelijk mist te zien op de grond maar volgens mij zijn dat gewoon de wolken verder op?

20282, mooi koppie zit er op! Vind het zonde van de achtergrond, die is wat te slordig vind ik. Ook mis i wat scherpte op het paard. Wel goed dat je geen teugels of zo ziet. :j

monbyou, bijzonder kleurtje heeft die zeg! Mooie scherpte (misschien net niet genoeg) maar jammer dat je niet zijn poten ziet. Zat die op een hand? Dat vind ik juist wel leuk als je dat dan kon zien. Nu mis ik iets van de uil zeg maar. Wat zijn die puntjes onder de vleugel? Modder of zo?

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:01

Week 5
Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III - Canon EOS 1100D
Afbeelding
Uploaden via tinypic.
Zelf baal ik van de harde lijnen op de achtergrond en van het vieze potje. Ook had ik onder en boven wat meer ruimte willen zien. Verder laat ik het aan jullie over :D

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:22

Myhu:
Idd jammer dat het potje zo vuil was.. En het was ook mooier geweest moest het op een zachtere ondergrond staan en de achtergrond doorlopend was, die lijn stoort nu jammer genoeg. Wel een leuk idee!

Monbyou: leuke foto, allern jammer van de scherpte en compositie. Vind de kleuren wel fijn om naar te kijken.

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:32

naomi_g1998 schreef:
monbyou, bijzonder kleurtje heeft die zeg! Mooie scherpte (misschien net niet genoeg) maar jammer dat je niet zijn poten ziet. Zat die op een hand? Dat vind ik juist wel leuk als je dat dan kon zien. Nu mis ik iets van de uil zeg maar. Wat zijn die puntjes onder de vleugel? Modder of zo?

Dank je wel! de uil zat op een blok hout met daarop kunstgras. Die puntjes zijn denk ik modder of het patroon in de veren. Het viel mij eigenlijk net pas op toen je het zei :')
Laatst bijgewerkt door monbyou op 28-01-14 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:34

Examenweek is over dus ik zal proberen weer wat meer commentaar te geven!

Mijn week 5:

Afbeelding

Weer n zelfportretje, voordat je je afvraagt wat een kindje met zulke fatsige armen doet, haha :=

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:47

MyHu, jammer dat er een kleine beschadiging op de rand zit. Persoonlijk vind ik het ook niet zo leuk hoe het dekseltje er nu op zit. Ik had het persoonlijk leuker gevonden als hij er op de normale manier op zat.

Irene96, storend iets vind ik dat je witte strepen hebt waar je bh bandjes zitten. :P Ook lijkt het alsof je wondjes of littekens op je arm hebt zitten. (ik weet niet of je dit zelf hebt gedaan of niet maar als je kan zou ik het wegwerken) Bovenaan bij je haren vallen je haren weg, dat is zonde. Wel een mooie foto met een sfeertje. :j

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:00

Morgen eindelijk laatste examen, dus dan geef ik nog de resterende feedback voor week 4 en de nieuwe voor week 5!

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:00

Hier mijn week #5 :)
Afbeelding

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:12

Week 5, ik heb er weer uren voor in de tuin gelegen vandaar ook geen commentaar op week 4 :') .Volgende week heb ik vast een interessantere foto dan weer een uit mijn achtertuin want ik ga van het weekend naar Marokko!
Afbeelding

Meteen maar even wat feedback bij deze bladzijde :o

Djura99 waarom maar een half hoofd? Lijkt me zo'n eerlijk lief dier die verdiend het om helemaal in de spotlights te staan.

Irene96 het idee vind ik erg leuk,al had ik een zelf iets anders aan getrokken dan dit jurkje wat zo strak zit,ik denk dan bv aan een hele kindelijke pyjama.

Myhu, knap hoor dat je de snoepjes in kleur hebt gedaan en de rest zwart wit,je foto spreekt me daardoor erg aan {maar ik hou van snoep hahahaha}

Monbyou prachtige mooie foto van een nog mooiere uil!

20282 Mooie pony vooral omdat hij er zo enthousiast op staat blijf ik er naar kijken.

Kimberly23 lijkt wel een lucht uit een sprookjesfilm,is hij echt zo of heb je hem deze kleur gegeven?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:22

Djura99, ik snap het idee maar ik had dan liever alleen de ogen gezien of zo iets: http://i61.tinypic.com/2eb4uhf.png Ook mis ik wat scherpte.

binky, heb je heel ver ingezoomd? Lijkt alsof er aardig wat ruis en scherpteverlies op zit. Wel grappig dat je onder allemaal bladeren ziet en dan een kale boom er boven.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:24

Alvast feedbacks schrijven.

binky, Bedankt! Maar dat is gewoon toeval, niet bewerkt ofzo :))
Ja, ik ook, daarom kwam ik op het idee :D

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:33

Mijn week 4 commentaar!

Agossie verzamelt hier - Leuke foto, ik miss alleen wel wat. Ik dek dat het vooral is dat ik een focus punt richt. De hele foto is scherp, ik heb dus moeite om te 'begrijpen' waar ik moet kijken. Voor de volgende keer is het misschien mooier als je met iets meer scherpte diepte werkt.

Ann_Pam - Erg leuke foto! Leuke compositie, ik vind hem alleen wel wat te geel! (zie ik dat de vorige keer nou ook al of was dat iemand anders? :+ ) Houding is erg leuk en de ogen heb je er mooi uit laten springen!

Ash_ - Leuke foto! ik zou alleen erg graag net iets meer van de roos aan de onderkant hebben gezien. Ik vind dat het scherpte punt nu net iets te laag licht waardoor het niet zo lekker kijkt. Ook zou ik zelf denk ik iets meer contrast er in gegooid hebben.

Asselruiter - Leuke foto! Mooi scherp. ik had hem alleen zelf van wat lager genomen, dan had je net wat meer het effect van een 'grote' auto. Nu benadruk je heel erg dat het een speelgoed autootje is. Als je hem van net iets lager had genomen had je denk ik een meer groots idee gehad wat mij hierbij wel lijkt passen.

Babel - Leuke foto, ik had hem alleen graag met een wat rustigere achtergrond en van wat lager gefotografeerd gezien hebben.

Bellatrix - Leuk, alleen had ik graag wat meer ruimte links gezien nu lijkt hij tegen de rand aan te lopen. Ook vind ik het jammer dat het paard wat weg kijkt, het lijk of hij net schuin van ons afloopt en dat vind ik erg jammer.

binky - Leuke foto, ik vind alleen dat er iets te veel ruimte over is boven in. Ook miss ik een beetje een focus punt. Voor de volgende keer is het misschien mooier als je met iets meer scherpte diepte werkt.

Bumblehorse - Leuke foto, ik miss alleen een beetje een focus punt. Voor de volgende keer is het misschien mooier als je met iets meer scherpte diepte werkt. Ook vindn ik hem zo van boven wat maf, ik denk dat hij mooier was geweest als je hem van wat lager of juist echt van boven genomen had.

calice - Erg gave foto! Het eigen wat ik er over wil zeggen is dat het rood rechtsachter mij afleid.

C_estmoi - Leuke foto, alleen jammer dat hij niet scherp is. ook vind ik hem wat dof. Probeer de volgende keer ook een zo egaal mogelijke achtergrond te nemen.

chip - Leuk, ik vind de hond alleen wel wat klein. Dus of je had naar mijn idee meer van de achtergrond moeten laten zien en er een landschap van moeten maken of je had juist het hondje er groter op moeten zetten.

Deetjeeuh - Leuek foto, alleen erg jammer van de ruis. Ook miss ik een beetje een focus punt. Voor de volgende keer is het misschien mooier als je met iets meer scherpte diepte werkt.

deviltjh - Leuke foto! ik had alleen graag iets meer contrast gezien ook had ik hem zelf van wat lager genomen zodat het hondje wat groter lijkt,

Djura99 - Leuke foto! Alelen jammer van het dingetje boven haar oog. Ook lijkt de donkere rechts bij een beetje af. Miss dat de volgende keer even wegwerken? Wat je de volgende keer ook zou kunnen doen is de ogen wat sprekender maken door ze wat op te lichten.

DmNqUe - Erg leuke foto! ik mis alleen zelf een klein beetje ruimte onderin, ook is bij mij het paard/ruiter niet helemaal zwart. Ik zou ze zelf nog even helemaal zwart maken.

eclair98 - Ik vind het wat saai en gewoontjes. Ook miss ik een beetje een focus punt. Voor de volgende keer is het misschien mooier als je met iets meer scherpte diepte werkt. En er gebeurt niet zo veel op deze foto. Probeer de volgende keer meer een centraal iets te hebben iets speciaals in je foto.

EngeltjeS - Leuk mooi scherp! ik had hem zelf nog net iets naa rinks gezet zodat er net iets meer van de hals op had gezeten. Maar dat is denk ik vooral smaak.

faatxhorse - Leuke foto! Mooi de ogen opgelicht! Het enige kleine puntje is dat de achtergrond wat druk is, mar dat is met zo een foto bijna niet te voorkomen...

Fellow - Leuke foto, mooi scherp. Alleen jammer dat de pony's onderbenen en hoeven zijn geamputeerd :+

Fennee - Leuke foto sneeeeuw, ik miss alleen wat contrast en jammer van de drukke achtergrond. Ook zou ik hem zelf van wat lager genomen hebben zodat de pony wat groter lijkt.

Fenneeee - Mooie lucht! Hij lijkt alleen schuin? ik had hem zelf net een tikkeltje nar rechts gedraaid.

Gub verzamelt hier - Gaaf idee, en erg leuke foto! Waar ik mezelf alleen een beetje aan stoor is de voorste lijst van de spiegel. je mist zeg maar net een klein stukje van de weerspiegeling en dat vind ik jammer.

Hanna_94 verzamelt hier - Leuk, ik miss alleen zelf wat contrast. Ook vind ik dat er links net iets te veel ruimte over is.

HeavensLove verzamelt hier - Erg leuk gedaan, je hebt er volgens mij een texturen over heen gedaan? (als niet, dan jammer van de ruis :D)

Iejoorr - Leuk, ik miss alleen wat scherpte ook vind ik hem ergens wat saai. Ook lijkt hij niet helemaal recht? voor mij gevoel is de rechterkant wat hoger dan de linke, maar dat kan aan mij liggen. Ook zie ik aan de linker kant opeens een stukje rood?

Irene96 verzamelt hier - Leuke foto alleen miss ik een beetje een focus punt. Voor de volgende keer is het misschien mooier als je met iets meer scherpte diepte werkt. Zodat het focus iets meer op het model komt te liggen.

ismy - Erg leuk! ik ben alleen geen fan van de lampen en de zwarte vlekken (deze leiden vind ik net iets te veel af). Voor de rest vind ik hem erg leuk nagewerkt.

Jessica_1998 - Leuek foto, maar ik vind hem wat simpel. Ik had hem zelf van iets lager genomen ook had ik hem iets lichter gemaakt de kat en het zwarte op de achtergrond is nu wel een groot zwart vlak.

JewEmm verzamelt hier - Leuk! Alleen jammer dat daar waar de groep vogels het groots is dat hij daar afgesneden is. Ik had hem zelf denk ik ook wel graag horizontaal gezien.

jilinda - Erg leuke foto! zo met dat doorkijkje, ik vind het alleen jammer dat ik boven in wat te veel ruimte is.

JNSW - Erg gave foto! Ik vind alleen de lippen net iets te veel opvallen. Ze zijn net te contrastval.

Joey - Gave foto! ik mis zelf alleen net iets contrast, als je er iets meer contrast in gegooid zou hebben zou hij denk ik wat sprekender zijn. De compositie vind ik wel erg leuk!

joey_lover - Erg gave foto! Mooi kleuren! Misschien zou je hem van boven nog iets kunnen croppen maar dat zou echt om een paar mm gaan.

Jolandaa_ - Leuk idee. Ik vind allen dat er boven wat te veel ruimte is en jammer dat hij niet scherp is.

kani_ejj - Leuk, ik vind het alleen jammer dat de ogen zo donker zijn. Ook is de achtergrond erg donker. Ik zelf zou de foto ook van wat lager genomen hebben. Je logo is zo wel een stuk beter!

Kelszz_ - Leuk, aleen jammer dat je een deel van de hals niet op de foto hebt.

_Kiki_ verzamelt hier - Leuk! ik heb allen het ide dat er wat scherpte mist. Ook vind ik het wat te licht, ik zou zelf de lichte plekken er wat uithalen en hem dus iets donkerder maken.

kimberley23 - Erg leuke foto! Alleen jammer van de ruis. Ook zou ik zelf het vogeltje iets minder centraal neergezet hebben

laurajoy15 - Heel erg gaaf gedaan! Wat ik alleen wat jammer vind is dat er om het potje nog heel veel, naar mijn idee, zinloze omgeving is. Ik had zelf wat meer ongezoomd en de foto vierkant pressies om het plante heen gemaakt.

Lipydo - Heel erg leuk gedaan! Heb er weinig op aan te merken, mooi scherp mooie compostie

Lizaa01 - Erg leuk gedaan! Ik had hem alelen zelf iets meer helderheid en contrast gegeven. Ook zou het miss voor de volgende keer leuker zijn om de potloden er iets meer op te zetten, zodat je rechts onder iets minder lege ruimte hebt.

manonnevot - Leuke foto, alleen jammer dat de hond nie tin de camera kijkt en van de wat drukke achtergrond. Ook vind ik het wat jammer van de ruis. Maar dat krijg je vaak met in het donker fotograferen.

marit - Heel erg gaaf gedaan! Ik had hem alleen zelf iets minder breed gemaakt, zodat de nadruk iets meer op de vlindertjes zou komen te liggen.

MarijeR - Heel erg schattige foto! Alleen een beetje jammer van de drukke achtergrond. Maar hij is echt erg mooi scherp!

Marjoow verzamelt hier - Leuke foto, alleen jammer dat het hoofd niet helemaal scherp is en de kont er net niet opstaat.

Mb_foto - Heel erg gaaf gedaan!!! dat is eigenlijk het enige wat ik er voer kan zegen :+

MichieldeM - Mooi! Ik heb alleen het idee dat hij niet helemaal scherp is? dit kan ook door het verkleinen komen eventueel.

monbyou - Leuke foto! Ik had alleen zelf de oogjes iets meer laten opvallen door ze wat op te lichten.

MyHu - Leuke foto! ik mis alleen wat ruimte aan de linker kant.

naomi_g1998 - Leuke foto! En leuke pup. Ik had hem zelf alleen graag wat meer van onder genomen, dan komt de hond wat beter uit.

NatassJa - Erg gave foto zo! mooi scherp en leuk zo juist van boven.

Nayomie - Leuek foto, ik mis alleen wat scherpte, ook zou ik er zelf iets meer contrast in gestopt hebben.

Nefertarie - Leuk! ik vind alleen dat er iets te veel ruimte links en boven is. En ik vind het jammer dat de kat er maar half op staat. Ook had ik zelf graag de ogen nog wat meer opgelicht.

poetser - Leuk, ik had hem alleen zelf van een wat lagere positie genomen hebben.

Racheel verzamelt hier - Leuk! Mooi scherp. Wat je nog zou kunnen doen is de foto iets draaien naar links. Zo lijkt het paard net iets meer bergopwaarts te springen.

Revanches - Erg leuke foto! Mooi scherp en mooi dat zwart wit! Ik mis alleen zelf wat ruimte onderin.

RianneH - Erg leuk! Maar ik had hem zelf van ietsjes lager genomen zodat he onderwerp net op 2/3 van de foto zit - gulden snede

Robin_Rikkie - Leuk, maar ik vind hem wel wat simpel. Er gebeurt niet zo heel veel in de foto. Maar hij is erg mooi scherp!

SachemLover - Leuk idee, ik vind het alleen jammer dat je er een blur over heen gedaan hebt en nu de hele foto niet meer scherp lijkt. De tekst is nu niet helemaal scherp en daar irriteer ik mezelf een beetje aan :+

Sanne_com - -

showteam - Erg leuke foto! ik had alleen zelf de ogen nog iets uitsprkender gemaakt door ze wat op te lichten.

Sodeletuut - Leuke foto! Ik zou hem alelen zelf van eits lager genomen hebben (maar om nou in de sneeuw te gaan zitten is natuurlijk ook niet helemaal lekker :+)

Suuszels - Leuke foto, alleen jammer dat het touwhalster er niet helemaal opstaat en ik had graag net iets meer ruimte om het paard heen gezien.

TammyVN verzamelt hier - Erg leuke foto! mooie lucht. Alleen vind ik de flats op de achtergrond wel wat jammer, miss de volgende keer met wat meer scherpte diepte werken zodat deze wat vervaagd worden?

tesseke verzamelt hier - Leuke foto! Ik vind hem alleen wat flest, ik had hem zelf wat helderder gemaakt. Ook had ik de ogen wat meer opgelicht zodat die iets duidelijker werden. Ook mis ik een klein beetje ruimte onderin.

Tinky12 verzamelt hier - Leuke foto! Ik ben er nog niet helemaal achter wat het is, mar dat is denk ik ook juist het charmante aan deze foto!

TrendyLover - Erg leuk! alleen jammer van de hoofden van de mensen die er voor zaten.

XiiaaooNaa - Erg leuk! Mooi nabewerkt ook.

xLoki - Erg gaaf! Al vind ik zelf het zwart wel erg zwart. Ik had graag nog een paar sterren of zo gezien. Nu is hij wat leeg. Maar wel echt heel gaaf dat je de maan zo mooi scherp en duidelijk gekregen hebt!

Ymor - Het idee is erg leuk, ik vind de foto alleen zelf wat te geel. Ik zou de volgende keer de witbalans iets blauwer zetten zodat hij iets minder geel wordt. Ook zou ik graag net iets mer ruimte onderin zien.

Yvonne_V - Leuke foto! Mooi scherp met de mist enz. Wat je eventueel nog zou kunnen doen is de bosjes aan de zeikant wat donkerder maken. Dan wordt je blik net iets meer gefocused op de weg.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:36

naomi_g1998 schreef:
Djura99, ik snap het idee maar ik had dan liever alleen de ogen gezien of zo iets: http://i61.tinypic.com/2eb4uhf.png Ook mis ik wat scherpte.

binky, heb je heel ver ingezoomd? Lijkt alsof er aardig wat ruis en scherpteverlies op zit. Wel grappig dat je onder allemaal bladeren ziet en dan een kale boom er boven.

Ja want wilde vogeltjes blijven helaas niet zitten als ik zo dichtbij ze kom , de ruis komt dus waarschijnlijk daarvan.

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:13

Sanne_com schreef:
Djura99 - Leuke foto! Alelen jammer van het dingetje boven haar oog. Ook lijkt de donkere rechts bij een beetje af. Miss dat de volgende keer even wegwerken? Wat je de volgende keer ook zou kunnen doen is de ogen wat sprekender maken door ze wat op te lichten.

Bedankt voor de tip :) Maar ik weet niet meteen een bewerkprogramma. Ben niet meteen super handig met die dingen.

O, en hij is nog steeds mannelijk :=

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:14

Ah oke… Anders wil ik je wel eens op weg helpen met GIMP of ps?

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:16

Sanne_com schreef:
Ah oke… Anders wil ik je wel eens op weg helpen met GIMP of ps?

Ik stuur je een PB, oke ? ;)

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:32

Mijn week 5

M'n lieve pony in de sneeuw!
Afbeelding

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:35

laurajoy15, ik denk dat ik hem in kleur leuker had gevonden. Wel komt het lak hoofdstel nu heel mooi uit.

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:37

Wat een mooie foto de bovenstaande, vind hem erg door de sneeuw op de voorgrond.

Afbeelding

Mijn foto voor deze week.