Voor degene die niet weten wat dit is hierbij een linkje naar een tutorial en voorbeelden
Het is een uitdaging, maar ik denk dat dat wel leuk is Heb het zelf ook nog nooit gedaan en het idee stond al langer om het uit te voeren. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, dus als je wat slechter bent in bewerken (complete objecten wegklonen bijvoorbeeld) kan je het op een andere manier aanpakken.
Moeilijk maar wel heel gaaf! Ik ga een poging doen!
magda_90
Geplaatst: 03-02-13 21:36
Gefeliciteerd!
Dat onderwerp ga ik hoogstwaarschijnlijk overslaan.
Daantjee12
Geplaatst: 03-02-13 21:37
Super thema! Bij mij staat het ook al langer in de planning zo'n foto te maken..
Moet het persee een foto van jezelf zijn of mag je ook een ander persoon gebruiken?
Lipydo
Geplaatst: 03-02-13 21:38
Bellatrix schreef:
Oh dit wordt wel heel moeilijk...denk niet dat ik hier aan mee ga doen.
Niet gelijk opgeven hé! Zo moeilijk is het niet! Hups hups gewoon doen!
Je kan het vrij simpel aanpakken door gewoon iemand op een krukje te gaan zitten/ staan/ liggen in het bos (oid) en twee foto's in elkaar zetten, maar je kan ook iemand een mooie sprong laten maken, of een stoere gast een duik laten maken haha
Ja inderdaad er zijn meer tutorials die misschien makkelijker zijn
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 03-02-13 21:39
Ik zou niet weten hoe ik 2 foto's in elkaar moet zetten. Ik ga er nog even over denken maar hier komt veel bewerkingsskills bij kijken en dat heb ik gewoon niet.
Lipydo
Geplaatst: 03-02-13 21:39
Het is het makkelijkste als je een model regelt lijkt me, maar maakt natuurlijk niet uit. Kan ook je hond zijn, of je paard die op de bok kan staan haha.