Ylvy: Zeker rond de 40 euro, ik vind je scherpte goed en kleuren ook echt mooi!
Pagina 66:
lifaya: Je foto’s zijn zeker waard hetgene dat je ervoor vraagt! Echt heel mooi!
xlovelove De eerste 2 foto’s vind ik erg mooi, de andere twee zijn iets minder… Ik zou 25 geven ongeveer, als ik op basis van de eerste 2 taxeer.
Poess91: Ik mis vooral scherpte in de foto’s. Kan zijn dat het door het uploaden komt? Verder vind ik de kleuren echt wel goed! De 3e foto vind ik het beste. Indien de scherpte wél goed zit op de originele foto’s, zou ik 30 à 35 geven.
IloveAnoukje: De kleuren vind ik persoonlijk soms een beetje grauw, maar dat is smaak

Pagina 67:
horserider22: Ik vind de foto’s iets te donker en een beetje te onscherp. Een beetje bijscherpen en wat lichter maken zal al heel wat helpen. 10 euro!
xhenkexspons: rond de 40 euro! Scherpe foto’s en mooie kleuren. Enkel composities kunnen soms iets beter.
NaomixZanzi: De ene foto is al wat beter als de andere. Als ik van de beste foto’s vanuit ga, zou ik schatten op 45 à 50 euro
Lynn85: Erg mooi! 55 euro ongeveer. De 2e foto is echt prachtig!
anne_joy: De eerste twee vind ik iets te hard bewerkt. De laatste 2 zijn echt mooi! 35 euro ongeveer.
Hes_Han: Mooi! Zeker rond de 60 euro
Ingvild: Ik vind je foto’s niet helemaal scherp, de laatste wél, die vind ik mooi! De kleuren zouden iets levendiger mogen. 20 euro!
Strasshorse: bokt-upload is niet echt goed, dus ik denk dat het verlies aan scherpte daar aan ligt. Mooie foto’s, soms een beetje te groen qua kleuren (3e foto). 35 euro ongeveer.
Pagina 68:
btjeetje: Die 1e foto is écht leuk! Daar heb je ook rekening gehouden dat het dier nog ‘kijkruimte heeft’. De 2e spreekt me niet aan, hier heeft de pony ook geen kijkruimte. Moeilijk om op 2 foto’s te taxeren, ik zou rond de 20 euro geven.
callychanel: Die 2e is erg mooi! Rond de 40 euro.
Starwien: De ene foto spreekt me meer aan als de andere. 2e en 4e zijn erg mooi, maar jammer genoeg overbelicht. Ongeveer 25 euro.
Anouska15: Ik vind ze niet mis, maar ik ontbreek telkens precies iets, maar ik weet niet wat

GerdjeHoran: Mooie scherpe foto’s! 40 à 45 euro.