Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolandaa_ schreef:Vind hem persoonlijk wazig. Achtergrond is te scherp t.o.v. het paard.
wil werken naar dit soort foto's (beetje hoog gegrepen, maar wel 't streven)
http://img818.imageshack.us/img818/2979/img9597d.jpg
Jorinda__ schreef:
Leonyr schreef:C_Spirit schreef:Apart!!
Bedankt.
Dan heb ik er nog eentje voor je:
I'll give you my light
[ Afbeelding ]
thoraklover schreef:Nadinee_; wat een schattige foto! Ruis stoort niet, alleen het overbelichte van de schouders wel een beetje (vind ik).
Jorinda_; Gave foto en schattig paardje!
Leonyr; eerste vind ik niet zo, vraag me niet waarom. Hij trekt niet echt mijn aandacht, en het komt ook omdat het onderwerp me niet aanspreekt.
Tweede vind ik heel apart en het idee vind ik erg leuk. Vind hem wel iets té scherp, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hier twee foto's van mijn kant
'Frozen Lips'
[ Afbeelding ]
Topic: [FK] [FOTO]Frozen Lips
en
'Moon Eye'
[ Afbeelding ]
Kwaliteit is door uploaden achteruit gegaan, originele bestanden zijn haarscherp.
Yvttheid schreef:Ik heb vandaag geëxperimenteerd met lensje keren. Ofja ik heb mijn 50mm lens voor mijn telelens gehouden. (zelfde effect)
Ik vind ze zelf nog niet helemaal scherp, ik heb geprobeerd om met een statief te fotograferen maar dan zit je weer met het probleem met scherpstellen, dus ik heb de iso maar iets hoger gezet om bewegingsonscherpte te voorkomen, maar daardoor zit er erg veel ruis in de foto’s. Hebben jullie nog tips voor me?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
lifaya schreef:Mooie kleurrijke foto's hierboven!
Foto van mij, technisch niet goed omdat ik hier echt niet goed kan bewerkenik bewerk nu vanuit lage resolutie JPEG, normaal RAW
en dan nog een stom programma
[ Afbeelding ]
Vond de blik van Puk Jr. gewoon geniaalen het blauw combineert mooi
Nell_ schreef:thoraklover schreef:Nadinee_; wat een schattige foto! Ruis stoort niet, alleen het overbelichte van de schouders wel een beetje (vind ik).
Jorinda_; Gave foto en schattig paardje!
Leonyr; eerste vind ik niet zo, vraag me niet waarom. Hij trekt niet echt mijn aandacht, en het komt ook omdat het onderwerp me niet aanspreekt.
Tweede vind ik heel apart en het idee vind ik erg leuk. Vind hem wel iets té scherp, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hier twee foto's van mijn kant
'Frozen Lips'
[ Afbeelding ]
Topic: [FK] [FOTO]Frozen Lips
en
'Moon Eye'
[ Afbeelding ]
Kwaliteit is door uploaden achteruit gegaan, originele bestanden zijn haarscherp.
Heel mooi! Die lippen zijn qua kleuren bewerkt?
Channiiiej schreef:@Gianti: Heel mooi, echt super scherp! Alleen bij de eerste foto word mijn aandacht een beetje getrokken naar dat ene witte bloemetje in die struik aan de linker kant.. Misschien idee om die weg te werken?
Nell_ schreef:Hij staat idd op AF. Maar ik ga de volgende keer eens zelf scherpstellen dan!
Deze hommel bleef toevallig lang zitten, maar doen ze dat niet is het zelf scherpstellen misschien wel erg moeilijk?