xNavutu: krijg zin in de lente, fijn

Movement: Wat een mooi licht op je foto zo

Irene, had ze ook al op Nikki's FB gezien, mooi. Heel fijn gebruik gemaakt van het licht. Bij foto 1 zou ik misschien iets anders uitsnijden, iets minder benen nog, hoewel dit ook prima is. Foto 2 is natuurlijk een gaaf moment, vind alleen de vele takjes etc wat druk als achtergrond.
Elin, leuke platen! Foto 1 lijkt hier iets overbelicht misschien. Foto 2 is een euh, aparte stand? Je paard valt om haha! Het is wel een heel grappige foto daardoor.
Horseydude, leuke platen.
Marianne, geweldig jouw hondenfoto's. Ga met je eigen opmerking over de ruimte boven mee, maar wat een heerlijke blik, kleuren, licht.. fijn!
Mossel, nette foto's weer hoor. Bij foto 1 is het eigenlijk net jammer dat zijn ene pootje achter het zand zit, maar daar kan je lastig wat aan doen

Lypido: Ben meer fan van je portretjes van mensen moet ik eerlijk zeggen, de eerste paardenfoto doet me niet zoveel in kleur (mss Z/W anders? Heeft er wel fijn licht voor). De panorama vind ik wel een heerlijk ouderwets paardengevoel/stalgevoel geven. Die foto met de eenden, prachtig weer, die kleuren!
Fiffil, balen zeg.. ik vind die eerste foto trouwens wel weer wat hebben.