Ik raad je denk ik toch de Canon 450D aan denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Iemand misschien ervaring met de
Canon SX120IS of Fujifilm FINEPIX S1500 ?
Mn zus is opzoek naar een nieuwe camera. Ze vind het nogal hinderlijk dat bij de camera die ze nu heeft ze vrij lang moet wachten tot ze de volgende foto kan maken, terwijl ze af en toe lekker door wil schieten om t zo maar te zeggen.
Budget is rond de 200,- en het moet gewoon een goede fijne camera zijn.
imd schreef:Inderdaad, ben benieuwd waar lovesFIRE is geweest, want bij Fotokonijn issie maar 700 euro INCL 18-55 en 55-250 lenzen.
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... mm_is.html
Los daarvan, het is een prima keuze hoor. Leuke camera. Ik heb de voorloper, 400D, en die bevalt me zeer goed.
Marian0557 schreef:Ik raad zeker de SX120is aan, heb zelf gefotografeerd met de SX110, en die is super!
Zit niet veel verschil in de 110 en 120.
Ik zou zeker eens verder gaan speuren voor de Canon SX120
Marian0557 schreef:Ik raad zeker de SX120is aan, heb zelf gefotografeerd met de SX110, en die is super!
Marian0557 schreef:Marian0557 schreef:Ik raad zeker de SX120is aan, heb zelf gefotografeerd met de SX110, en die is super!
Je krijgt er ook mooi heldere foto's van
[FK] [FOTO] Voorbeeldfoto's Canon SX110
Ash_ schreef:Hallo allemaal,
Nadat ik een jaar geleden een digitale camera heb gekocht (sony cibershot) Ben ik me steeds gaan verdiepen in fotograferen.
Nu wil ik dus ook graag een spiegelreflex camera aanschaffen.
Deze gaat gebruikt worden voor: Mijn beesten,
Natuur
En natuurlijk ook overige dingen. Maar voornamlijk voor mijn dieren.
Ik wil er een die het liefst direct met 1 lens kopen. (die er dan bij zit als pakket prijs.
Mijn budget blijft onder de 500 euro. DE camera moet het liefst niet de groot zijn en goed hanteerbaar onder ik vrij kleine handen heb.
Welke is geschikt voor mij?