[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Monchou

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:22

Ja precies! Lachen En jullie zijn de liefste Fruitlekkerlanders die ik ooit gezien heb! Lachen

Voortaan is het niet meer: Go [***]!, maar Go Perzik! Clown

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:22

mandarijnensteun to perzik!!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:23

GO PERZIIIIKK!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:26

Whaha! Lachen

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:27

go perzik go perzik Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:28

Je hebt natuurlijk ananas steun van mij Ja

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:28

*LOL*

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:31

Whaha! Tong uitsteken Nou niet te sappig he dames! Clown

Haha ik zit precies met mijn reet in de zon! Clown Word lekker heet! Haha!

Straks verrot mijn reet nog..! Nagelbijten / Gniffelen

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:38

FreiaLover schreef:
Whaha! Tong uitsteken Nou niet te sappig he dames! Clown

Haha ik zit precies met mijn reet in de zon! Clown Word lekker heet! Haha!

Straks verrot mijn reet nog..! Nagelbijten / Gniffelen

hha lekker toch.
hoop het niet voor. je Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:38

Whaha! Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:38

Nou ja... Schijnheilig Er mag wel een stukje af gesneden worden! Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:41

hahahah

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:45

wahaha.
en hoevel ben je al met je verhaal (ontopic)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:49

1.099 Clown

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:56

mooi ga hem morgen lezen kan nu niet meer helaas.
ben zeer beneiuwd alweer

jolijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:26

go perzik, ik moet ook weg Nagelbijten / Gniffelen

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 11:27

Ik ben bijna klaar..moet er alleen ff een eind aan breien! Bloos!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:28

Gooeed! Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 11:32

VOLGENDE DEEL! Haha!

De zeilen stonden alweer vol in de wind, en de avond begon te vallen. Omdat deze piraten nog lang niet alles wisten, kregen ze alles uitgelegd. Ik sprong van de reling af, en liep door de gangen naar de achterkant van het schip. Ik ging daar over de reling hangen, en keek naar het eiland dat we dit keer verlieten. Opeens hoorde ik voetstappen achter me. Ik keek achterom, en zag Kelly huilend aan komen lopen. Ik liep haar tegemoet. `Wat is er?` vroeg ik bezorgd. Ze mompelde wat, maar ik kon haar niet verstaan. Ik liep met haar mee naar de reling. `Heej, rustig even. Haal maar even diep adem.` Ze nam een diepe teug lucht, en blies die toen langzaam weer uit. `Okee, nou..wat is er gebeurd?` vroeg ik. `John..heeft..het..uitgemaakt` snikte ze. Ik schrok. Ik wist wel dat het niet zo goed ging tussen ze, maar dat het zo ernstig was?! Ik legde mijn arm om haar schouder. `Waarom?` vroeg ik. Ze begon weer te huilen. `Omdat ik niet leuk ben!` Ik trok een boos gezicht. `Heeft hij dat gezegd? Ze haalde haar schouders op. `Zoiets..` Ik schudde mijn hoofd. `Dan heeft hij het mis…Hij zal er nog wel spijt van krijgen.` Kelly toverde een klein glimlachje op haar gezicht. `Nou, ik ga maar eens kijken wat de anderen aan het doen zijn,..ga je mee?` vroeg ik. Kelly schudde haar hoofd. `Nee, ik wil even nadenken..` `Okee,` zei ik, en glimlachte haar bemoedigend toe. Ik liep naar de eetzaal. Daar zat iedereen rond de tafel. Ik ging erbij zitten. Ze kregen de te horen wat de dagroutine was, wat de huisregels waren en waar ze moesten slapen. De avond viel, en we gingen allemaal vroeg naar bed, want die dag was erg vermoeiend geweest…

De volgende ochtend was het alweer vroeg dag. De nieuwe mannen stonden slaperig op om 6 uur, terwijl de anderen er al aan gewend waren, en al op het dek stonden. Ik kwam net uit bed, en liep in mijn nachtjapon nog half slapend door de gangen, richting de hut van Kelly. Ik wilde vragen of ze me meehielp met het ontbijt te maken of dat ze liever nog even bleef liggen. Ik stapte Kelly`s hut binnen, maar hoorde toen opeens gegil. Ik had nog niet door wat er gebeurde of ik zag daar een andere vrouw zich aan staan kleden! Ik zag meteen dat het het bemanningslid was waarvan ik al dacht dat het een vrouw was! `Oh, I am sorry, I must have the next cabine` zei ik verontschuldigend. Ze keek me boos aan. `But you are a woman!` riep ik erachteraan. Ze keek me uitdagend aan. `Yes, do you have a problem with that? Yesterdag Jack didn`t say he only wanted men for pirate!` `First: It is CAPTAIN Jack Sparrow for you!` riep ik. `And second: Then why were you dressed up like a man?!` Hier wist ze zo gauw geen antwoord op. Boos liep ik weg, en deed de deur achter me dicht. Hoe durft ze?! Zomaar het schip op komen stiekem, en dan ook nog eens mij een grote mond geven! dacht ik. Ik liep beledigd door naar Kelly`s kamer. Kelly was ook al opgestaan, en ik kwam binnen met een boos gezicht. `Kijk, het zonnetje in huis!` grapte Kelly. We lachten samen, en toen zei ik:`Ja, dat komt omdat er een vrouw op het schip is verkleed als piraat!` Kelly lachte. `Ja, dat had ik gister ook al gezien..` zei ze. Ik keek haar verbaasd aan. `Vind je dat dan niet stom?` vroeg ik. `Waarom?` vroeg Kelly. `Gewoon..omdat…ze verkleed was!` riep ik. Ik merkte zelf hoe stom dit klonk, en Kelly lachte. Waarom was ik eigenlijk zo boos? vroeg ik mezelf af. Ik dacht na. Ze was wel erg knap… ging het door me heen. `Voel je je soms bedreigd?` vroeg Kelly lachend. Kon Kelly mijn gedachten soms lezen? `Ja..misschien wel..` zei ik betrapt.
`Ze is ook wel knap..` gaf Kelly toe. `Maar Jack heeft voor geen ander oog dan voor jou!` zei ze er met een glimlach achteraan. Ik glimlachte terug. Waar maakte ik me druk over?! Ik kwam erachter hoe belachelijk ik had gereageerd, en we liepen samen lachend naar de keuken. Ik wierp een vlugge blik op het dek, waar de meesten alweer aan het werk waren. Opeens zag ik daar Jack staan praten met de vrouw! Ik bleef staan, en Kelly volgde mijn blik. Ze had blijkbaar geen moeite meer gedaan om te verbergen dat ze een vrouw was, want ze had haar haar los gedaan… Ik zag haar lachen, en Jack speels een duwtje geven. Ze gooide haar hoofd in haar nek, en ik kon haar vanaf hier horen lachen. Jack lachte ook. Het voelde alsof ik elk moment kon ontploffen, maar Kelly pakte mijn arm, en sleurde me mee naar de keuken. Ik keek haar geirriteerd aan. `Ja, je stond op het moment van ontploffen, en ze maakten alleen maar een praatje..` legde ze uit. `Zag je niet hoe ze zich uitsloofde?` zei ik fel. Kelly lachte alleen maar en zei:`Je moet je niet zo druk maken gekkie, als zij weet te verleiden, spring ik van de loopplank!` Ik lachte om die zekere uitspraak, en hoopte maar dat ze gelijk had. We gingen aan het ontbijt, en toen we allemaal aan tafel zaten, zat ik de hele tijd naar de vrouw te kijken, die Rachel bleek te heten. Ik zag haar af en toe een ontdeugende blik naar Jack werpen, en ik kookte van binnen. `Zometeen kun je het met een rietje eten…` fluisterde Marieke. Ik keek naar mijn eten. Het was helemaal fijngeprakt, en ik had er nog geen hap van gegeten. Ik lachte, en schoof het bord van me af. Ik boog me naar Marieke toe en fluisterde:`Heb je wel gezien hoe vaak Rachel naar Jack kijkt?` Marieke glimlachte, en zei:`Heb je wel gezien hoe vaak Jack met hartjes in zijn ogen naar jou kijkt?` Ik ging weer recht zitten. Ik schaamde me. Waarom kon ik die Rachel nou niet uitstaan?! Ik moest mijn leven niet door haar laten verpesten! Toen boog Marieke zich weer naar me toe. `En heb je ook wel gezien hoe vaak Kelly naar die nieuwe, jonge piraat kijkt? Jay heet hij geloof ik!` Ik keek naar Kelly, en zag hoe ze tussendoor af en toe een blik worp op de jongen die schuin tegenover haar zat.` Ik glimlachte. `Ik hoop dat het iets word!` zei ik `met John heeft ze ook geen geluk gehad!` Na het eten gingen we afruimen, afwassen, en daarna schoonmaken.
Ik dacht de rest van de dag niet meer aan Rachel,…gelukkig deed ze niet mee met ons, ze wilde de mannen meehelpen, wilde de mannenklusjes doen. Die avond gingen we als altijd spelletjes doen. Rachel zat, toevallig of niet bij ons aan de tafel. Ik zat een beetje lol te maken met Jack, en ze zat er maar stilletjes bij. Ik merkte dat ze het niet leuk vond, ze ging dat ook al snel naar haar hut toe. Kelly en Jay zaten ook aan onze tafel, en zaten ronduit te kletsen over van alles en nog wat. Will vroeg aan Marieke of ze even meeging naar het dek, omdat het zo`n mooie avond was, en Jack en ik besloten maar bij de andere mannen aan te schuiven.

`Wauw!` fluisterde Marieke. `The stars are beautiful!` `So are you` zei Will. Marieke keek hem verliefd aan. Ze liepen helemaal naar de voorkant van het dek. Het was een tijdje stil, en als een echt stelletje leunden ze tegen elkaar aan. `I wanna ask you something..` zei Will toen opeens ernstig. Marieke draaide zich om, en keek recht in zijn ogen. `I ehm..` vervolgde Will zenuwachtig. `I wanted to ask you this a long time ago…but I just thought this was the right moment…` Marieke keek hem vragend aan. Toen ging hij opeens door zijn knieen. Een schok ging door Marieke heen. Hij ging haar ten huwelijk vragen! Hij pakte haar hand, en haalde een doosje uit zijn zak. Hij deed hem open en Marieke zag de mooiste ring die ze ooit gezien had! Het was een gouden, met een diamantje op de bovenkant! Marieke sloeg haar andere hand voor haar mond. `Will you marry me?` vroeg hij zachtjes. Er sprongen tranen in Marieke`s ogen. `Yes!` riep ze. Hij deed de ring om haar vinger, sprong op, tilde haar op en draaide rondjes. Ze zoenden elkaar, en waren puur gelukkig.

`Shall we go to bed?` vroeg Jack, en legde zijn hand op mijn knie. Ik glimlachte naar hem, en knikte. Bijna alle mannen waren al weg, en er stonden nog overal glazen op de tafels, dus ik stond op en zei:`I`ll be there in a minute, just wanna clean a bit here..` Hij gaf me een klap onder mijn kont en liep toen richting de gang. Ik joeg de mannen die er nog zaten lachend naar hun bed, en ruimde de glazen die op de tafels stonden op.
In de gang kwam Jack Rachel tegen, die in haar nachtjapon liep. `Jack!` riep ze toen ze hem zag. Hij keek haar vragend aan. Ze kwam naar hem toelopen. `I think I`ve been stung!` zei ze. `Will you take a look?` Hij trok een wenkbrauw op. `I guess that depends on where you`ve been stung..` zei hij, en ze lachte. `Here` zei ze, en trok de halslijn van haar nachtjapon een stuk omlaag, zodat je nog net haar borsten niet kon zien. Jack wist dat hier problemen van konden komen, maar hij wilde niet onaardig doen, dus keek even gauw. `It was just a muskito` zei hij.
Ik was klaar met opruimen en liep door de gang. Opeens bleef ik staan. Ik zag Rachel staan met Jack! En hoe! Ze stond in haar nachtjapon, en Jack leek er wel in te staan kijken! Ik begon te trillen, en liep ernaartoe. Toen ze me hoorden aankomen trok Rachel snel de hals van haar japon weer omhoog, en Jack draaide zich snel om. `Ha, [***]!` begon hij. Ik negeerde hen, en liep gewoon door…`She was stung!` hoorde ik Jack roepen. Ja, denk het ook! dacht ik boos, en liep door. Ik beet op mijn lip van boosheid, en hoorde Jack achter me aanrennen. `Thank you Jack!` hoorde ik Rachel door de gang roepen. `[***], [***]!` riep hij. Hij pakte me zachtjes bij mijn arm, en stopte me. `It is not what it seems!` zei hij. Ik draaide me boos naar hem toe. `Je bent echt zielig!` riep ik. `Je valt voor de eerste de beste griet die met haar tieten loopt te zwaaien! Nou ik vind het best!` Jack keek me niet begrijpend aan. Hij kon wel een paar woordjes Nederlands, maar dit kon hij niet volgen. Ik stampte onze hut binnen en kleedde me snel uit. Jack kleedde zich ook uit. `Come on, you gotta believe me!` pleitte hij. Ik ging in bed liggen, en toen hij er ook in kwam liggen, draaide ik mijn rug naar hem toe…

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:41

Gooeeeed stuk!!
GEWELDIG!! Alleen dat wijf..! GRRR!! Boos! Maar echt super stuk! Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 11:42

Haha danku danku! Clown Die Jay is best lekker! Lachen Hij lijkt op..Brad Pitt vind ik! Clown
En JIJ mag hem hebben! Knipoog

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:42

Goed stuk!! Haha! Meeer Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 11:44

NOG meer? Clown
Ik zit hier nog in mijn pyjama en daar is mijn moeder niet zo blij mee.. Nagelbijten / Gniffelen

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:46

OEEEEH!!!! HIJ IS OOK LEKEEERR Haha!
Ik zit ook nog in mijn pyama! Wou net gaan omkleden enzoo! Alleen ging toen bezig met frans en toen even achter de computer en toen LEZEEN!! Haha! Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 11:46

Whaha! Clown