whoo vet mooi al die bewerkte foto's, allemaal talentjes. zou iemand dat ook voor mij kunnen doen met de foto's van moonlight staan in me profiel. alvast bedankt
Had helaas geen naam maargoed nu is hij dus zonder:) Ik ben enorm slecht met dat toverstokje om t hele halster te selecteren dus heb ik t met de hand met een spuitbus gedaan wat een werk zeg.. hoop dat je het wat vind..
ik weet niet hoor maar ik zie hier wel erg vaak collage;s voorbij komen, dat is de bedoeling toch niet van dit topic. dit is gewoon om iets weg te werken of wat dan ook.. niet dan? voor collage's is toch een apart topic? ik heb even getemt
echt irritant vind ik het niet, maar dan kan k niet kiezen welke foto. want dan kies ik meestal niet degene die ze willen. maar je hebt wel meer keuze voor de bewerking.
ik ook hihih... en superhafies, waarom loop je heel de tijd commentaar te geven al maken wij een soort collage en we zeggen dat het een bewerking is is het toch geen probleem dan hoef je niet gelijk te TeMmen hoor
Voor wie mag ik iets van een foto wegwerken? Denk aan een vervelend hek, een kind dat weg moet van de foto, schaduw, of noem maar op ! je mag me PB'en, maar ook hier neerzetten