@ babe ik vind de paarden heel erg mooi gedaan maar de achtergrond 'haalt' het geheel naar beneden. Die had wat mooier afgewerkt kunnen worden (of vager gehouden). tss 30 en 50 euro.
@ Fantine de schimmel ik denk tussen de 7 en 10 euro. Het linker jukbeen had m.i. wat minder mogen uitsteken. Verder vind ik dat je een mooie schimmel hebt neergezet. Netjes!
@ Nevony Je potloodtekening vind ik erg leuk, vrolijk paardje! het straalt er vanaf uhm 7,50 à 10 euri, je houtskooltekening vind ik op de één of andere manier wat te slordig getekend. Ik heb beter gezien van je! De ets van het renpaard vind ik erg mooi gedaan! 25 euro.
@ Lontje .. eeejjj dat ben ikzelf

blz. 66
@ Imaginary Mooi gedaan, alleen de ogen vind ik wat raar. het is net of ze te ver naar voren staan (meer op het voorhoofd dan aan de zijkant bedoel ik). Tussen de 30 en 40 euro voor A3
@ o0Bianca0o je zou zoiets wat mooier kunnen afwerken naar mijn idee. heel erg lastig zo'n appaloosa en helemaal met verf! 15 a 20 euro
@ _Evelijn_ het oor aan onze kant lijkt wat te lang te zijn maar toch ik denk zo rond de 20 euro A4 Mooi!
@ Lopeja Ik kan hier geen waarde aan hechten. Ik vind hem wat plat lijken, er zit geen diepte in. het plaatje spreekt me niet zo aan.
@ janique gaaf!!! ohw dit wordt moeilijk! Ik denk dat je hier zo een paar 100 euri voor zou kunnen krijgen om heel eerlijk te zijn. dat geldt ook voor die andere (op de volgende blz geloof ik).
blz 65
@Nevony mooi gelukt! denk dat je er zo 10 euro A4 voor zou kunnen vragen.
@ Lessien_2810 ik zou hier niets voor geven. De verhoudingen kloppen niet het is net of het paardje ter hoogte van zijn borst/hals naar binnen geknepen wordt? Vind ook dat zijn neus wat gedraaid lijkt (van ons af). Ik vind je fantasie tekeningen mooier (ook lastiger te taxeren maar goed).
Het zou leuk zijn als je niet alleen plaatst maar zelf ook eens wat taxeert/mening geeft?
edit: typo