strasshorse: Ik blijf fan van je foto's je bent ook erg vooruit gegaan zeg!! Fijne foto's om naar te kijken en mooie kwaliteit €40-50
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
NaomixZanzi schreef:anne_joy jij gaat echt goed om met feedbackhet is natuurlijk ook dat iedereen een andere smaak heeft kwaliatief zijn ze gewoon heel goed.
strasshorse: Ik blijf fan van je foto's je bent ook erg vooruit gegaan zeg!! Fijne foto's om naar te kijken en mooie kwaliteit €40-50
callychanel schreef:anne-joy: leuke foto's, maar niet scherp, dus nog even door oefenen.
anne_joy schreef:callychanel schreef:anne-joy: leuke foto's, maar niet scherp, dus nog even door oefenen.
Bedankt voor de feedbackZou je misschien willen uitleggen welke foto's je niet scherp vindt en wat jij anders had gedaan? Voor zover ik in Photoshop zie zijn de foto's namelijk wel scherp, maar daar kan ik natuurlijk anders tegenaan kijken. Het is bijv. inderdaad zo dat op de derde foto de ruiter niet scherp is. Ik had mij hier op het paard gefocust, maar het was misschien beter om een ander diafragma te kiezen.
callychanel schreef:Natuurlijk. Heb even snel gekeken, maar om een voorbeeld te geven. Als je foto van het donkere hondje hebt is de foto wat scherper op de neus dan de ogen. Dit is zonde. De hond is wel zeker scherper dan de achtergrond bv. Als ik kijk naar de paarden foto's had je het bruine paard. Daar lijkt de foto erg bewerkt, qua kleur en misschien ook qua na verscherpen. Dit is niet mooi. Ik zou ook echt proberen om op het juiste punt scherp te stellen, zodat de foto direct goed uit de camera rolt (wat nabewerken kan altijd hè). Kun je hier iets mee?
callychanel schreef:Pagina 66:
lifaya: Ik zou rond de €100,- betalen, deze foto's misschien iets meer, maar de foto's op facebook ogen regelmatig iets grauw..
lifaya schreef:callychanel schreef:Pagina 66:
lifaya: Ik zou rond de €100,- betalen, deze foto's misschien iets meer, maar de foto's op facebook ogen regelmatig iets grauw..
Beetje jammer dat je niet gewoon op mijn website kijkt, want Facebook haalt de kwaliteit van de foto's heel erg naar benedendat kan je niet als graadmeter gebruiken voor de kwaliteit die iemand leverd.
lifaya schreef:Het ligt iig aan FB, weet niet of je een voorbeeld kan geven van een foto van FB die je grauw vond, plaats ik even de normale kwaliteitDaarbij heb ik de laatste tijd ook vooral veel oude foto's gedeeld, van enkele jaren geleden, bij gebrek aan recenter materiaal