Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlo_es schreef:Ik had ook een vraagje, Hoe krijg je tekst een beetje wit oplichtend,dan lijkt het net of het licht geeft..
x Marloes..
PB me het antwoord ff,dna lees ik het wat sneller:P
sammiesam schreef:ik heb de engels versie gedowload en nu hoorde ik dat je dan die nederlandse dinges er ook bij moet dowloaden zodat je het programma in het nederlands krijgt. allebei gedowload maar wat moet ik dan nu doen>?< wie kan mij helpen
Harvest_Moon schreef:Marlo_es schreef:Ik had ook een vraagje, Hoe krijg je tekst een beetje wit oplichtend,dan lijkt het net of het licht geeft..
x Marloes..
als je in je tekst vak kijkt staat daar een knopje 'veranderen naar selectie' daar moet je op drukken en dan bij filter- stileren- toenemende omtrek
Shirley15 schreef:Niemand antwoord op mijn vraag? zie vorige pagina
Shirley15 schreef:Shirley15 schreef:Niemand antwoord op mijn vraag? zie vorige pagina
Niemand?
sammiesam schreef:hoe heb je het voor elkaar gekregen>?<
Harvest_Moon schreef:Marlo_es schreef:Ik had ook een vraagje, Hoe krijg je tekst een beetje wit oplichtend,dan lijkt het net of het licht geeft..
x Marloes..
als je in je tekst vak kijkt staat daar een knopje 'veranderen naar selectie' daar moet je op drukken en dan bij filter- stileren- toenemende omtrek
Dreamy schreef:Harvest_Moon schreef:
Mijn tekst is dan zelf niet meer in een kleur, maar blijft transparant..
Dan krijg ik dus alleen die omtrek..
Hoe kan ik zorgen dat mijn tekst dan gewoon gekleurd blijft?