Zou leuk zijn!! het hoeft ook niet pefect te zijn of precies te lijken hoor want daarvoor zou ik wel naar een echt prof gaan waarvoor je veel geld moet betalen.. Doe je best ben met alles blij
@Stefke1012, ik vind hem wel mooi hoor, alleen lijken de neusgaten wat klein.
ach ik heb der ook geen verstand van
zou iemand mijn paardje willen tekenen hoeft niet zo super te zijn hoor als ik hem er maar in terug kan vinden ik was zelf ook begonnen met tekenen maar dat is alweer een hele tijd geleden, en zo best ben ik er niet in
Leuk Stefke. je ou er nog in verder kunnen werken met wat groffer materiaal als zwart krijt of houtskool en de contour van de rechterwang nog wat uitwerken, maar ik vind hem zo ook al wat hebben.
Het lijkt net of je hem veranderd hebt, de kleuren zien er iig beter uit! Ik denk dat de rechter oog wat boller kan zijn, het hoeft niet het ook te zijn maar het geheel. Dat maakt het wat minder "raar". En ik denk dat de kaak links te vroeg begint.. Maar dat weet ik niet doordat ik de originele foto niet hebt. Voorderest super mooi!
Het linkeroog mocht wat meer diepte in, en is een beetje raar gevormd. Het rechteroog vind ik er een beetje raar uit zien, kan niet helemaal zeggen wat dat is. misschien komt dit door het linkeroog? Het rechterneusgat is te klein, en de bles is omlijnt. Dat vind ik erg jammer verder vind ik de manen erg mooi!
Heeft iemand een mooie duidelijke, scherpe foto van jezelf en je paardje en dan het liefst alleen de twee hoofden zeg maaar daarop ingezoomd bedoel ik, ik ben gewoon even op zoek naar wat foto's, dus dat je wat plaatst wil niet zeggen dat ik het ook teken,
liever niet pben, maar gewoon hie4r in het topic zetten
Ik ga ook eens beginnen met tekenen, maar ik zoek een gewoon staand paard in een simpele pose. Ik ben namelijk niet gevorderd. Kzal zo eens een voorbeeld laten zien van een getekend paard van mij...........