Ik vind die van Janique juist echt supergaaf Echt, dit spreekt me heel erg aan. Ik heb totaal geen idee wat je hier voor kunt vragen, maar echt.. Mijn comlimenten
Lopeja vind ik erg moeilijk om te taxeren. Ik ben niet bekend met Starwars en weet niet of dit n lijkend schilderij is? Verder vind ik t geheel erg platjes... en daarom zelf niet zo aansprekend. Ik denk dat n echte Starwarsfan hier mss meer over kan zeggen?
janique: geweldig! T lijkt wel n LSDtrip! Ik schat hem ook zeker in de hogere klasse, zekers boven 200 euro! Leuk dat dit werk zoveel verschillende reacties oproept . Ben wel benieuwd naar meer werk van jou!
Laatst bijgewerkt door Naomi21 op 09-07-06 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Lopeja, spreekt me niet zo aan. Maarja ieder zijn smaak. En die van Janique, heel knap hoe je dat kunt! Maar ik hou niet zo van dit soort werken.Je moet er inderdaad van houden. Maar zoals naomi zegt ben ik wel benieuwd naar meer werk van jou. Ben zoiets op bokt nog niet eerder tegengekomen.
Haha ja ik vind het ook heel grappig om te zien dat er zulke verschillende reacties op mijn werk worden gegeven. Ik maak meestal toch wel wat lugubere schilderijen hoor ( soms ook wel wat liefs ) weet niet of je dat hier ook zo mag posten maar goed
@ Janique; volgens mij zit hier een aankomende fan . Heb je ook een eigen site? (zo ja, ben ik erg nieuwsgierig) Ik heb werkelijk weer geen idee wat je hier voor kunt vragen. (formaat en materiaal is vaak ook handig om er bij te vermelden ). Maar ik ben superbenieuwd naar meer werk van je
Wow! je kan er zelf ook wat van zeg!! aangezien ik niet weet wat ik voor mijn eigen tekeningen zou kunnen vragen heb ik ook geen flauw idee wat je voor joune zou kunnen vragen maar ik vind hem heeel mooi!
ja, daar is de site! prachtige werken ertussen, nu nog een leuk woordje op de homepage (met misschien erin dat de werken eventueel te koop zijn), en het is helemaal af!
Zo het wordt weer tijd voor een tussentijdse update van mijn taxaties! Ik heb al oppervlakkig bekeken, maar ik heb weer heel wat gemist, zie ik zo!!
Neilo: Heel geweldig, ik vind het leuk getekend, al kloppen een aantal details niet! Zo'n 10,-?
xXVeronaxX(toch?): Leuk gedaan Ik denk dat als je iets meer de vachtstructuur erin zou brengen, er iets meer leven in zou komen. Als hij klopt, zou je er denk ik 15,- voor kunnen vragen!
Sonnyke: Ik hou niet zo heel er van dit soort werken, beetje té... Ik zou hier zo geen taxatie voor kunnen geven.
Mijntjuhhh:Heel leuk gedaan Heel mooi strak! De witte delen op de bladeren vind ik iets minder, maar ondanks dat, zou je hier voor dit formaat, met dit materiaal een goede 7,50 voor kunnen vragen!
Fantine: Je hebt heel erg een eigen manier van tekenen, vind hem persoonlijk niet zo geweldig, er zit veels te weinig details in, en de schaduwen lopen niet mooi over, een beetje geveegd. Ik denk dat je hier voor de moeite iets voor zou kunnen vragen. Lekker door oefenen.
Mik_: Sorry, maar ik heb mooiere werken van je gezien. Het gras is teveel gekras, alsof "Het maar 'ff snel moest".. Snap je? Misschien iets meer de hand leggen op het afwerken van je tekeningen. Ik denk zo'n 25,-
Fnanne: Enorm gaaf gedaan, je kan er zo in springen. Het is heel levendig, en geeft een blije uitstraling. Voor dit werk kan je zeker 45,-vragen.
Roows: Ik vind jouw tekeningen gaaf, eenvoudig, en vrijwel niets waard. Een soort krabbeltje als je niets te doen hebt. Ik zou er íets meer voor gaan zitten, en een vol blaadje tekenen, daar kunnen wij meer mee. Succes!
Babe: Heel leuk gedaan. Idd, net wat JoSav zegt, niet teveel nadruk leggen dat gras groen is, probeer mooi andere kleuren erin, mooie warme tinten, maar maakt echt een wereld van verschil, lekker oefenen! Ik denk dat je hier zo'n 50,- voor zou kunnen vragen, zonder achtergrond, of met een effen(zo schrijf je het toch?) achtergrond zo'n 70,- á 80,-!
Nevony: Ik hou niet zo erg van ets tekeningen, weinig detail, al kunnen sommige mensen er heel veel mee. Hier kan ik geen taxatie voor geven.
Lontje: Heel gaaf, alleen vind ik de achterzijde op het eerste gezicht heel raar overlopen(de kattenlijven.) Verder écht toppie, enorm gaaf mooi in detail, niets meer op aan te merken! Ik denk dat je hier toch wel tegen de 100,- aan zit.
Imaginary: Wat gaaf zeg, het lijkt mijn paardje wel Heel leuke tekening!! Ook de snorharen, heel mooi getekent! Jammer van de kwaliteit, maar hier zou je een goede 25,- á 30,- voor kunnen vragen. Als het aan mij ligt.
o0Bianca0o: Sorry, hou niet zoveel van aquareltekeningen(tenzij het extreem mooi is ) Er zit te weinig schaduw in, en is voor mij gewoon een ruwe schets, sorry Ook kloppen de verhoudingen niet geheel. Hier zou je zo'n 10,-(?) voor kunnen vragen.
Evelijn: De uitdrukking vind ik heel leuk gedaan, mooi die ader zo. Heel fijn. Maar de lengte van het hoofd klopt niet met de lengte van de oren. Nu zou je er zo'n 10,- vor kunnen vragen.
Lopeja: Sorry, ik zie er niets in ... Waar begint het, en houdt het op :-P? Ik zou hier zo geen taxatie voor weten(sorry)
Janique: Heel mooi gedaan. Leuk met kleuren gespeeld, en met de realiteit. Ben je daar nog lang mee bezig, en komt dat dan ineens op, of zie je dan iets... Ik vraag me af hoe je daar zo bij komt Heel mooi gedaan, voor zulke werken is het moeilijk te taxeren, maar voor de liefhebber denk ik wel tegen de 100,- aan al is het(waar ik zeker van ben) niet meer!
Janique: Enorm grappig, ik ben verre weg van gelovig, dus ik kan hier wel om lachen Voor deze geld hetzelfde als boven vermeld!
Nevony: Heel lief hoor Alleen vind ik het halster niet helemaal geweldig, maar goed! Ik denk dat je voor zo'n werk zo'n 10,- zou kunnen vragen.
Lessien_...: Leuke tekenstijl heb je! Erg apart, 't klopt niet, maar dat past er wel bij. Ik denk niet dat je veel portretten moet tekenen, want dan zal je weinig mensen hebben Teken gewoon wat je ziet, wat er in je op komt. Ik denk dat je daar meer mee zal bereiken met deze stijl. Hier kan ik (alweer) geen taxatie voor opbrengen. Sorry.
Zo dat was het al weer. Dat duurde weer een middagje en een avondje Hopelijk komt er nog meer werk!
Nikki_jimmy; ja je hebt gelijk hoor. Op het moment dat ik bezig ben zie ik m'n fouten ook niet meer. Na het een tijdje opzij te hebben gelegd zie ik weer vanalles fout zijn . Maar had eigenlijk nog geen eens 10,- geschat, dus ben blij dat het nog iets waard is.. (al zou ik dit nooit durven verkopen.. ). Bedankt voor je taxatie . Ik oefen vrolijk verder
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Even een opmerking tussendoor De bedoeling van het topic is dat je niet alleen voornamelijk werk laat taxeren maar juist als je iets plaatst dat je dan ook wat werk taxeert van anderen. Ook al zou je geen prijs kunnen geven, een mening is ook al heel veel waard
@Lessien, ik vind het moeilijk, ik vind het oog een beetje gek, eigenlijk vind ik je fantasie tekeningen mooier en ik weet heit dan ook niet echt een prijs voor