taxeren kan ik echt niet, maar ik vind hem geweldig! ik ben het dus met IcePrincess eens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, maar ik vind het wel knap gemaakt

Ik denk dat n echte Starwarsfan hier mss meer over kan zeggen? 
Ik schat hem ook zeker in de hogere klasse, zekers boven 200 euro!
.
( soms ook wel wat liefs
) weet niet of je dat hier ook zo mag posten maar goed
Weet niet wat ik hiervan moet zeggen. Wel heel knap bedacht en gemaakt. Ik weet hier geen prijs voor.
. Heb je ook een eigen site? (zo ja, ben ik erg nieuwsgierig)
).

Grafietstift op A4
aangezien ik niet weet wat ik voor mijn eigen tekeningen zou kunnen vragen heb ik ook geen flauw idee wat je voor joune zou kunnen vragen maar ik vind hem heeel mooi!
www.freewebs.com/janiquegorter/ )
)
Ik denk dat als je iets meer de vachtstructuur erin zou brengen, er iets meer leven in zou komen. Als hij klopt, zou je er denk ik 15,- voor kunnen vragen!
Ik zou hier zo geen taxatie voor kunnen geven.
Heel mooi strak! De witte delen op de bladeren vind ik iets minder, maar ondanks dat, zou je hier voor dit formaat, met dit materiaal een goede 7,50 voor kunnen vragen!
Succes!
Heel leuke tekening!! Ook de snorharen, heel mooi getekent! Jammer van de kwaliteit, maar hier zou je een goede 25,- á 30,- voor kunnen vragen. Als het aan mij ligt.
) Er zit te weinig schaduw in, en is voor mij gewoon een ruwe schets, sorry
Ook kloppen de verhoudingen niet geheel. Hier zou je zo'n 10,-(?) voor kunnen vragen.
... Waar begint het, en houdt het op :-P? Ik zou hier zo geen taxatie voor weten(sorry)
Heel mooi gedaan, voor zulke werken is het moeilijk te taxeren, maar voor de liefhebber denk ik wel tegen de 100,- aan al is het(waar ik zeker van ben) niet meer!
Voor deze geld hetzelfde als boven vermeld!
Alleen vind ik het halster niet helemaal geweldig, maar goed! Ik denk dat je voor zo'n werk zo'n 10,- zou kunnen vragen. 
Teken gewoon wat je ziet, wat er in je op komt. Ik denk dat je daar meer mee zal bereiken met deze stijl. Hier kan ik (alweer) geen taxatie voor opbrengen. Sorry.
Hopelijk komt er nog meer werk!
maar toch bedankt
Weet niet precies hoe dat komt.... Succes alsnog!
die van Milady(mens) was wel geveegd, maar die schimmel(waar t over ging toch?) niet..
. Maar had eigenlijk nog geen eens 10,- geschat, dus ben blij dat het nog iets waard is.. (al zou ik dit nooit durven verkopen..
). Bedankt voor je taxatie
. Ik oefen vrolijk verder