Wie wil er een collage voor mij maken ? foto's staan in mijn profiel, niet van de andere dieren die er in staan, mag wel maar liefst de 2 paarden eerst
vanaf nu wil ik ook wel fotobewerkingen maken! Dus als je een foto bewerkt wil hebben, geef maar een gil ! Je moet er alleen niet al te veel van verwachten ik kan het nog niet zo heel erg goed. Ik zet wel even een paar voorbeelden neer...
zo dit zijn een paar voorbeelden.
Dit is mijn lijstje: 1. 2. 3. 4. 5.
Als je er een wil laten bewerken, stuur me maar een pbtje, met de foto's, en evt. tekst die erbij moet komen. Ook mag je als je zelf een achtergrond hebt die sturen, maar dat hoeft niet. Je mag ook je voorkeur geven van kleuren of achtergronden. Als je foto's stuurt, wel liefst grote duidelijke foto's. Ik hoor het wel als iemand een foto wil laten bewerken....!
hey dankje wel hoor met een speciaal programma picture sign ik weet ook niet hoe ik er aan kom was gewoon aan het zoeken en ik heb ook nog psp 9 groetjes love_easy
@Dewipony: Ik heb je fotobewerking afgemaakt. Hier is hij, ik hoop dat je hem mooi vindt. (Het ziet misschien een beetje gek uit, maar omdat alle foto's vanuit een hoek zegmaar zijn genomen, dus dat je niet de rest van het lijf ziet, moest ik ze allemaal tegen een rand aanzetten, en kon ik niet alle foto's gebruiken...)
@MarNouv: Ik ben ook met die van jou bezig, maar aangezien het zoveel foto's zijn ben ik nog eventjes bezig. Ik heb het grootste aantal van de foto's uitgeknipt, maar daarna, stomgenoeg, opgeslagen en dan komt er steeds een dikke witte rand omheen, en het is erg moeilijk om die weer weg te krijgen en de kleur van de achtergrond op de goede plaats te krijgen. Daarom duurde het wat langer, en heb ik ondertussen die van Dewipony gemaakt.