Wie wil voor mij een collage maken van/voor mijn overleden pony Flame?
Foto's kun je vinden in mijn profiel en anders PB ik ze wel even. Echt super bedankt voor de mensen die voor mij creatief aan de slag willen!!
Jady
Geplaatst: 14-10-04 22:16
Ik zou heel graag 2 a 3 mooie collages van mijn paarden willen hebben. Het gaat om een collage van een veulen, zn moeder en dan 1 samen. Ik ben nu al heel lang bezig om iemand te zoeken die voor mij wat moois/speciaals zou kunnen ontwerpen
hier is het dan ik kon alleen geen gedicht er bij doen dat lukte helaas niet ik horo wel wat je er van vind
Galupy
Geplaatst: 15-10-04 22:24
Ik weet niet of ik dit op dit topic kan vragen, maar in plaats van dat ik iemand van jullie vraag om een collage voor mij te maken wil ik liever weten hoe jullie dat doen, met welk programma en hoe kom je eraan. Het lijkt me namelijk leuker om het zelf te doen!
Margriet7
Geplaatst: 15-10-04 22:42
wie zou er voor mij een collage willen maken? ik zou het heel erg gaaf vinden als iemand dat voor mij zou willen doen !!!
hier zijn wat foto's van Odile F
groetjes margriet
vemrulz
Geplaatst: 16-10-04 07:53
Mijn penvriendin heeft een verzorgpony, en nou wou ik vragen of iemand hier van deze fotos een collage voor haar kan maken. Maar dan wel dat je mijn lijf ( dat meisje dat op de pony zit dus ) op de collage niet ziet. de pony heet WANDA
zou iemand hier iets van kunnen maken? Een verrasing voor mn penvriendin!
voor Donderwolkje ik hoop dat je hem leuk vind en dat ik de goede pony's heb gebruikt
Donderwolkje
Geplaatst: 17-10-04 11:46
Vinaba schreef:
voor Donderwolkje ik hoop dat je hem leuk vind en dat ik de goede pony's heb gebruikt
Nou, het is niet Flame en ook geen Stanley (Flame= welsh/arabier en Stanley= het haflinger veulen) Maar vind hem super cool en ook leuk om een collage te hebben van de Fjordjes