O haha, C_estmoi. Ik dacht dat het echt bij western hoorde of zo.

Nayomie, ik heb ooit op zo'n boot gezeten en dat komt door de zware lading, is heel normaal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suuszels schreef:Hm ik vind hem niet echt iets hebben. Beetje alsof die over je heen wilt lopen. Ook zonde van de scherpte.En ik doe ook nog even een week 4
[ Afbeelding ]
Helaas niet goed scherp, maar toch is er wel iets wat me trekt in deze foto..
Week 3 feedback gaat niet lukken, als de lijst er is probeer ik week 4 feedback te geven!
naomi_g1998 schreef:C_estmoi, inderdaad jammer van het scherpstellen. Ik ben niet bekend met western dus waarom heeft die zo'n ding om zijn staart?
Hanna_94, leuke foto. Zwart wit is ook wel een goede keuze, denk dat er anders te veel was om naar te kijken.
MichieldeM, mooie foto. Ik vind de lucht wat saaitjes, de heuvels vind ik wel heel leuk.
eclair98, week drie mag je niet meer inleveren volgens mij... Week vier vind ik wat saaitjes. Qua kleuren zie je eigenlijk alleen zwart en grijs en verder vind ik hem ook gewoon saai...
naomi_g1998 schreef:Suuszels schreef:Hm ik vind hem niet echt iets hebben. Beetje alsof die over je heen wilt lopen. Ook zonde van de scherpte.En ik doe ook nog even een week 4
Helaas niet goed scherp, maar toch is er wel iets wat me trekt in deze foto..
Week 3 feedback gaat niet lukken, als de lijst er is probeer ik week 4 feedback te geven!
TammyVN schreef:[ Afbeelding ]
Gemaakt vanaf de fiets zonder door de zoeker of op mijn schermpje te kijken. Schoolopdracht. Dus geen kwalitatief hoogstandje.
Lig al de halve dag ziek op bed dus beetje laat. Wilde hem vanmiddag al plaatsen.
Lipydo schreef:TammyVN schreef:
Gemaakt vanaf de fiets zonder door de zoeker of op mijn schermpje te kijken. Schoolopdracht. Dus geen kwalitatief hoogstandje.
Lig al de halve dag ziek op bed dus beetje laat. Wilde hem vanmiddag al plaatsen.
Bekend fietspadVind de foto toch wel iets hebben. Ik denk inderdaad door de vreemde lucht.
Ymor schreef:Naar mijn mening heeft commentaar niet zoveel zin als je niet weet wat je anders zou doen
Ymor schreef:Naar mijn mening heeft commentaar niet zoveel zin als je niet weet wat je anders zou doen