[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:43

Fellow, haha alsof die zwarte de andere gaat opeten. _O- Mag ik vragen waarom je hem z/w hebt gedaan? De achtergrond vind ik wel zonde, beetje druk.

O haha, C_estmoi. Ik dacht dat het echt bij western hoorde of zo. :+

Nayomie, ik heb ooit op zo'n boot gezeten en dat komt door de zware lading, is heel normaal. :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:44

Suuszels schreef:
En ik doe ook nog even een week 4
[ Afbeelding ]
Helaas niet goed scherp, maar toch is er wel iets wat me trekt in deze foto..

Week 3 feedback gaat niet lukken, als de lijst er is probeer ik week 4 feedback te geven!
Hm ik vind hem niet echt iets hebben. Beetje alsof die over je heen wilt lopen. Ook zonde van de scherpte.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:44

Hahaha, nee hoor :P
Dan zou ik echt te in shock zijn om nog een foto te nemen.

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:45

Mijn inzending voor deze week:

Afbeelding

fourseasons

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:46

Nefertarie, mooi scherp en ik vind die blauwe achtergrond er bij ook wel leuk. Keer wat anders qua kleuren.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:48

naomi_g1998 schreef:
C_estmoi, inderdaad jammer van het scherpstellen. Ik ben niet bekend met western dus waarom heeft die zo'n ding om zijn staart? :o

Hanna_94, leuke foto. Zwart wit is ook wel een goede keuze, denk dat er anders te veel was om naar te kijken.

MichieldeM, mooie foto. Ik vind de lucht wat saaitjes, de heuvels vind ik wel heel leuk.

eclair98, week drie mag je niet meer inleveren volgens mij... Week vier vind ik wat saaitjes. Qua kleuren zie je eigenlijk alleen zwart en grijs en verder vind ik hem ook gewoon saai...

Dat klopt idd, maar ik had de verkeerde link ingeleverd en het was meer voor mezelf.
Bedankt voor je ''opbouwende'' commentaar. Ik moest wat inleveren en oude foto's worden ook niet echt gewaardeerd (volkomen logisch), maar de rest van de serie was helemaal mislukt.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:53

Op smeekbede van Agossie (sorry ik had je nog niet terug gePB-t!) kom ik terug.
Hierbij week 4, veel ruis helaas, dit komt doordat de foto scheef was en met rechtmaken hij helaas onscherp word en er ruis op komt.
Afbeelding

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:07

naomi_g1998 schreef:
Suuszels schreef:
En ik doe ook nog even een week 4

Helaas niet goed scherp, maar toch is er wel iets wat me trekt in deze foto..

Week 3 feedback gaat niet lukken, als de lijst er is probeer ik week 4 feedback te geven!
Hm ik vind hem niet echt iets hebben. Beetje alsof die over je heen wilt lopen. Ook zonde van de scherpte.

Ik heb hem gewijzigd, was weer iets te snel en toen ik langer naar de foto keek vond ik hem stiekem best lelijk :o

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:32

Vanaf bladzijde 55:

Fennee: De foto lijkt niet scherp? Wel vind ik het idee super goed bedacht!

Nefertarie: Wat een prachtige lucht heb je weten te fotograferen. Een klein puntje: zonde van het overbelichte stuk links.

NatassJa: Top foto! :D Echt super, super leuk. De kracht spat er vanaf.

Joey_Lover: Een hele mooie foto, dit heb je mooi weten vast te leggen. Juist omdat de bloem niet in het midden staat, maar iets er naast. Dat heeft een mooi uniek effect.

Agossie: Serieus, dit is een echte Agossie <3 Wat een prachtig kindje, en zijn/haar blik! Zo serieus en verlegen.

DmNqUe: Als de ruiter en het paard wat lichter waren geweest, dan was de foto nog mooier. Knappe plaat.

week 4:

Racheel: Een mooie actie foto heb je hier van weten te maken. Onder de sperriem zie ik wel iets vaags, heb je hier wat weg gewerkt?

xLoki: Wow, mooie maan. Dit probeerde ik laatst ook, maar wat een lastige opdracht is het nog voor mij. Deze foto heb je mooi gemaakt.

Bellatrix: Een hele mooie sfeervolle foto. Ik vind jouw paardje echt een super model om terug te zien op foto's.

Poetser: Deze foto is een hele mooie herinnering volgens mij. Ze kijken als echte broertjes naar de camera.

MyHu: Een foto als deze verteld een heel lief en mooi verhaal. Het blijft mij in ieder geval boeien.
Wat ik alleen jammer vind, is dat je meteen verteld over de "scheve horizon". Het meisje zit keurig in balans en daaruit zie ik dat de grond ongelijk loopt. Ik had niet echt het idee dat het een scheve foto was.

Djura99: Hmm deze foto vind ik wat "flets". De kat valt weg door het vele wit zonder detail. Jammer want het idee is leuk.

Irene96: Wederom een mooie foto. Wat zeker een compliment waard is, dat je de sfeer heel uniek over brengt.

XiiaaooNaa: Een heel mooi zelfportret!!

Binky: Prachtige foto!

Sachemlover: Het wazige vind ik juist heel leuk!

Agossie: Het is misschien gek dat ik het zeg: Maar wat een mooie foto!

*Ik kom er nu achter dat ik foto week 4 al had ingeleverd. Dacht dat de kaarsjes week 4 waren haha. *

Ann_Pam: Wat een knap model, een hele eerlijke uitstraling! Ook een onwijs mooie foto hierdoor.

Marit: Deze foto is catalogus waardig!

Calice: Hee wat een leuk idee om je lens te keren. De foto is aardig gelukt, al had ik het steentje liever scherper gezien.

Ismy: Geweldige foto, hier heb ik niks meer aan toe te voegen.

Mijn excusses lieve fotografen, maar op iedereen reageren vind ik heel moeilijk.
Er zijn vele verschillende foto's, heel veel aparte en leerzame. Maar ik vind het lastig om niet op iedereen te reageren.
Ik zou graag de mensen tips willen mee geven, om de foto's nog mooier te maken.
Maar soms lijk ik wel een papagaai: Ik zeg iedere keer het zelfde.

Er zijn enkele mensen waarvan ik me afvraag waarom ze mee doen: Deze maken zulke onwijs mooie platen!
Daar kan ik niks anders op zeggen dan: Wauw!

Is dit herkenbaar?

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:45

Ja hoor dat is herkenbaar...

Maar klopt het dat je niet jedereen commentaar gegeven hebt? Of lees ik straal over mezelf heen? :')

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:46

Hierbij mijn week 4:

Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:48

week 4

Tot mijn grote spijt heb ik mijn pony Keyemsi moeten verkopen. Ik heb al eerder een beeldje van hem gemaakt en daar wilde ik even een mooie foto van maken. Ik vind deze toch wel erg mooi geworden

Afbeelding

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:13

mijn week 4: (heel origineel een kat :') )
Afbeelding

niet heel bijzonder, maar zit in de stress met mn profielwerkstuk

(het was van de serie de enige foto waarin mn kat zn ogen open had)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:14

Gemaakt vanaf de fiets zonder door de zoeker of op mijn schermpje te kijken. Schoolopdracht :'). Dus geen kwalitatief hoogstandje.

Lig al de halve dag ziek op bed dus beetje laat. Wilde hem vanmiddag al plaatsen. -O-
Laatst bijgewerkt door Berdien op 29-11-17 20:21, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Link website verwijderd.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:22

Iejoorr, vind het persoonlijk zonde dat je alleen silhouetten ziet. Die paar details op de maan zijn wel leuk, verder vind ik hem een beetje saai.

Lizaa01, leuke foto! Ik neem aan dat die op een spiegel is genomen?

Ymor, ik vind het jammer dat die zo donker is en van de kaarsjes. Kaarsjes horen er imo niet echt bij en door het donkere valt een beetje het beeldje weg.

Jessica_1998, leuk idee maar jammer van de achtergrond. Je ziet duidelijk dat het een bed is en misschien volgende keer de kat iets scherper maken?

TammyVN, wat een aparte lucht zeg! Om alles heen is het geel en de rest is weer anders haha. Qua scherpte is het in de voorgrond wat onscherp maar ik lees dat je aan het fietsen was dus dan vind ik hem nog goed gelukt! Ook wel een leuk 'effect'

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:23

Week 4:

Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:23

Donkere is bewust en de kaarsjes ook. Ben wel benieuwd hoe jij het anders had gedaan? Alleen het beeldje? Dan is het niet zo'n boeiende foto

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:24

ben ik het volkomen mee eens naomi, scherper op de kat had ik ook leiver gehad, maar ik heb maar een simpel cameratje en vind het erg lastig om scherp te stellen op de goede plek omdat ik dat op de camera niet zie maar later op de computer pas

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:24

TammyVN schreef:
[ Afbeelding ]
Gemaakt vanaf de fiets zonder door de zoeker of op mijn schermpje te kijken. Schoolopdracht :'). Dus geen kwalitatief hoogstandje.

Lig al de halve dag ziek op bed dus beetje laat. Wilde hem vanmiddag al plaatsen. -O-

Bekend fietspad :D Vind de foto toch wel iets hebben. Ik denk inderdaad door de vreemde lucht.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:25

Ymor, dat weet ik niet anders had ik het er bij gezet. Ik ben ook geen professioneel fotograaf dus ik zeg alleen wat ik zie. Ik vind het beeldje nu een beetje wegvallen in de te donkere achtergrond en de kaarsen halen imo het idee van een paardje weg.

NatassJa, heel mooi! Vind de kleuren echt prachtig. :D

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:27

Ik heb de hele week geen tijd gehad voor foto's helaas, tentamens en gezondheid gaan beiden even voor. Dus deze week geen foto, vanaf volgende week weer wel!
Agossie, bedankt voor je PB! :)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:29

Lipydo schreef:
TammyVN schreef:

Bekend fietspad :D Vind de foto toch wel iets hebben. Ik denk inderdaad door de vreemde lucht.

Haha jaa :D, gelukkig hoef ik nooit dat hele end naar de bus te lopen :=.
Ja klopt, daarom had ik hem ook genomen, en toch zo goed als het ging een beetje met de compositie gespeeld (al fietsend, zonder daadwerkelijk te zien wat ik aan het vast leggen was). We mochten ook onze instellingen maar 1x instellen en daarna de boel de boel laten. Dus qua sluitertijd is dat in dit geval fout gegaan (beweging).

Leer wel veel van de opdrachten, maar ben nog niet heel trots op mijn gemaakte werk :')
Laatst bijgewerkt door Berdien op 29-11-17 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link website uit quote verwijderd.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:31

Naar mijn mening heeft commentaar niet zoveel zin als je niet weet wat je anders zou doen

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:36

Ymor schreef:
Naar mijn mening heeft commentaar niet zoveel zin als je niet weet wat je anders zou doen

Daarvoor heb ik me hier aangemeld, om te leren. Maar goed ik stop er dan wel mee om jou te beoordelen als het je stoort.
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 27-01-14 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:38

Ymor schreef:

Natuurlijk wel, niet alles hoeft voorgekauwd te worden. Als iemand je foto hét net niet vindt of, dat het beter kan, betekent voor jou dat je wellicht de volgende keer wat anders kunt doen. Zelf opties bedenken!