Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lipydo schreef:Agossie - Foto
Boeiende foto, als ik door het (sorry, maar echt niet mooie) kader en logo heen kijk. Het geel van de kader vloekt met de wat rodere tint van de foto. Gewoon zwart/wit en ietsje groter laten zien: top foto (panorama?)!
Lipydo schreef:Hannemarie - foto
Aaah nu krijg ik zin in de zomer en lekker on-road op vakantie te gaanMooi zonnetje, mooi moment. De auto voegt absoluut wat toe en de sloot maakt de compositie compleet. Enig minpuntje: mis toch een beetje details in het donkere gedeelte. Voorbeeldje: http://img837.imageshack.us/img837/3903/bokt1.jpg
Marjoow schreef:Het blijft dicht he, jammer. Dit is ook de reden dat ik nog geen topic had geopend, ik wilde er even voor zitten om het concept in een dusdanig jasje te steken dat het voldoende verschillend is met het topic waarnaar verwezen wordt. Ik vind dat een heel ander topic, een beetje kitsch en nep, maar zo kun je dat niet formuleren.Laatst kwam hier het idee voor het bewerken van dezelfde foto, maar dan niet manipuleren maar nabewerken? Daar is toen niets mee gedaan, maar het leek mij wel leuk dus heb ik er een topic van geopend
[FK] [Centraal] Foto's nabewerken
[edit] Ik ga in onderhandeling met de mods, er staat NU al een slotje op