ik weet niet hoe je het gedaan hebt?Jammer van het wazige neusje maar daar zit wat heide

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik weet niet hoe je het gedaan hebt?

Natuurlijk zorgen we ervoor dat de paarden er tiptop uitzien, maar ook dat wij onze showkleding aanhebben met mooi bijpassend tuig.
Als dank voor het maken van de foto's komt je naam op de website, op facebook en word je overal gepromoot waar onze foto's komen. Hier en daar verschijnen we in bladen zoals de Penny, dus ook daarin zal de naam verschijnen als dit het geval is! Er zijn regelmatig aanvragen voor buitenlandse website's die onze foto's willen gebruiken, dus ik dénk dat dat wel goed zit!
Qua reiskosten e.d zouden we moeten overleggen, in principe vergoeden we dit niet maar overleg is nooit verkeerd.
Omdat we zoeken naar goede foto's, hopen we iemand hier te vinden die precies in 't plaatje past!
De foto's, vooral een portet van ons en alle paarden, zullen overal gebruikt worden, dus het is belangrijk dat het een goed shot word!

Jammer dat ze niet helemaal scherp zijn!
Alleen het land loopt een beetje scheef 
Leuk met dat paars!
Meestal herken ik je er wel in maar nu niet. De scherpte diepte ontbreekt een beetje en das jammer maar verder is ie leuk!
Hoe krijg jij toch alles rete scherp zonder enige ruis? 
Ik had hem persoonlijk aan de linkerkant nog iets opgelicht

Nu is de fries bruin geworden

Ik vind de foto wel erg mooi!
Zou alleen zelf de vliegjes bij z'n billen hebben weggehaald.