Zou iemand voor mij van deze foto een avatar kunnen maken?
Alvast bedankt maar weer!!!
DmNqUe
Geplaatst: 10-05-11 15:47
hallo allemaal, zou iemand voor mij een avatar kunnen maken van deze foto's? lijkt me leuk als het een beetje chique is. Paardje heet Robin zou ik graag als het begin van de avatar willen hebben de naam op een achtergrond ( maakt niet uit welke kleur ) met een hartje of iets? als jullie zelf leuke ideetjes hebben laat maar zien lijkt me super leuk
Hallo, Zou iemand misschien voor mij een logo kunnen maken? Een paard en een hoefijzer/hoef. of iets. Voor meer informatie mag je me pb-en. Groetjes Wendy
Colaaa
Geplaatst: 12-05-11 22:56
Kan iemand de rest eromheen weg knippen ? dus ook dat witte zegmaar en dan misschien een andere achtergrond
Xreneee
Geplaatst: 13-05-11 14:04
kan iemand van de volgende fotos een bewegende ava maken? ook in die volgorde graag alvast heeel erg bedankt!!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 13-05-11 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Drie foto's in een link geplaatst, er mogen maximaal twee afbeeldingen zichtbaar zijn in een post.
tinkergirl89
Geplaatst: 14-05-11 18:15
hallo
Mijn ava heeft de geest gegeven
Zou iemand een nieuwe willen maken
Liefst met een zwart randje, en dan deze foto's en deze volgorde:
Zou iemand een bewegende ava voor mij willen maken? De foto's kan ik wel uploaden maar wil ze ook wel even mailen.
_BlingBling_
Geplaatst: 15-05-11 16:18
Zou iemand een ava voor mij willen maken? HEt liefst de foto inzoomen op het hoofd. En dan een vierkant formaat? Dus niet wat ik nu heb maar zoals mijn bovenganger?
Wie wil voor mij een touwtje verwijderen uit een foto die ik graag op canvas wil laten zetten. Als je het wilt kun kun je me een pb sturen met je emailadres dan kan ik de foto via de mail versturen, zodat de kwaliteit goed blijft.
Is er ook iemand die zo handig is om bij deze foto het linkervoorbeen gelijk te buigen met het rechtervoorbeen? Ben benieuwd of iemand dat lukt, hoop het!!
Kailonne
Geplaatst: 16-05-11 19:27
Kan iemand het witte lint weghalen? en eventueel de paaltjes op de achtergrond