wie wil er een foto van sindbad bewerken? graag met deze tekst erin. Afraid to lose you, Afraid, that I can’t tell you anymore, how much I love you. Oh, I love you. Always have and always will.
Did is iets van 3 jaar terug Sindbad nu
Laatst bijgewerkt door Sindbad op 05-02-06 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Het is ook hetzelfde principe, maar kijk maar een paar pagina's terug, daar heb ik hetzelfde toegepast Dat is nou eenmaal niet anders. Je ziet bijvoorbeeld ook heel veel waterweerspiegeling voorbij komen
Idd, er zijn nog veeeeeeeel meer mensen die het op die manier maken. Niet 1 persoon maakt het en verder niemand, altijd zijn er meerdere die zo een style hebben. Ik vind het juist mooi, en ik vind het wel wat hebben!
Melisje999: Heel erg bedankt, mooi Wil je er ook 1 met water doen van mij op Farouche, die foto? Of wil je daarvoor ff een foto van mij en farouche helemaal? En dan op andere achtergrond met water..? Wil je dat nog doen of niet? Als je er een paar maakt emt water, gewoon op de zelfde achtergrond enzo, en alles hetzelfde, alleen het water een bneetje een ander plaatje. 5 ofzo, met dat water voor de rest echt PRECIES het zelfde, dan kan ik hem bewegend maken Alleen als je wilt hoor, ik wil er dan ook wel 1 voor jouw bewegend maken, als jij dat met water maakt, met je eigen foto ofzo. Dus: Je knipt een foto uit. Die plak je op een andere achtergrond. Dan sla je hem op. Dan maak je met dat water. Dan sla je hem op. Dan open je weer die waar je geen water had. Dan doe je weer water. Dat 5 keer ofzo, dan kan ik ze als bewegend plaatje maken Volgens mij denk dat dat kan, maar dat moet het water precies hetzelfde plekje zijn, alleen bijv. het plaatje in het water wat meer naar rechts ofzo. Of natuurlijk gewoon op dezelfde achtergrond. Kan ik ook voor andere doen hoor!