oeh TequilaRos, die foto's zijn wel erg mooi! Heb op het moment niet zo'n zin om paarden te tekenen, maar zou je me evengoed de foto's in het groot kunnen sturen? Dan kan ik die eerdaags misschien eens proberen te tekenen...
zo, in het topic op BB loopt het nu WEL storm. Al 2 pagina's en ik kan niet kiezen wie de mooiste foto's heeft..... Maar als ik HEEEEEEEEL eerlijk ben vind ik de foto van Frouk TOT NU TOE de mooiste. De rest heeft ook erg mooie foto's hoor! Super foto's.
@JuulenJulia: mooie foto's, maar op een of andere manier is de 2e foto het net niet helemaal. Ik weet niet, hoewel het een erg mooie foto is, heeft ie de uitstraling niet helemaal. Ik ben nu wel een beetje muggenzifterig aan het doen volgens mij. Maar voor mij mist ie net dat stukje waarbij je denkt: Ja, die ga ik tekenen. Maarja, dat vind ik ervan hoor.
wie wil er een hond tekenen..??! pb me maar !? er staan ook wel foto's in mijn profiel dan kan je zien hoe hij er uit ziet en dan kan ik je wel betere foto's sturen!! ik hoop dat er mensen zijn die het willen