Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik joellover schreef:off topic dank je cyntjeik
image ik zou iets van 20 ofzow vind hem neit geweldig !

Hoeveel precies durf ik zo niet te zeggen. Er is al 100,- genoemd, en misschien zou je dat er best eens voor kunnen krijgen 

(excuses voor de copyright
)
(wordt sowieso niet verkocht)
€ 100,-

Zoals je weet vind ik je arabier heel mooi geworden. Wat is het formaat?? Als het A4 is, vind ik het zeker 15,- waard
Formaat was ik weer eens vergeten erbij te zetten.

. Ik vind m gerust 25 euro waard!
.
. 10 euro voor deze 
.
.
Ik vind je tekeningen erg leuk, een beetje stripachtig, zouden zo als illustraties bij n verhaal passen
. 5-10 euro?
. Met de neusriem hier op de juiste plek had t geheel veel mooier gekeken! Ook rond 10 euro? 

.
100 euro, hoewel ik niemand gek zou verklaren als ie hier veel meer voor zou geven!
. 20-25 euro?
. 20 euro?Naomi21 schreef:RoOws: wat is een americaans velletje?Ik vind je tekeningen erg leuk, een beetje stripachtig, zouden zo als illustraties bij n verhaal passen
. 5-10 euro?
mm ik zat er ook al aan te denken, me tante schrijft kinderboeken die laatst waren uitgebracht. dus zat al te denken mischien kan ik dan er wat bij tekenen, want nu heeft ze daar iemand voor 'in gehuurd' 

en hij lijkt een beetje mager op die tekening, maar dat akn natuurlijk als dat ok zo op die foto was natuurlijk 

Naomi21 schreef:sonnyke: owh wauw! Ik vind m zeer aansprekend! Duidelijk dat t houtskool is met een zeer knap neergezette papegaai. Ik vind m gerust 25 euro waard!
thnx!!
en dan te bedenken dat ik hem er eerst niet op wou zetten omdat ik dacht dat ie niet echt goed was

Imaginary schreef:RoOws; het paardje was ook redelijk mager op de foto, dus dat is
gewoon zo zegmaar.
wel erg knap gedaan hoor! net als iedereen trouwens hier !
joellover schreef:ja sommige moet echt zo door gaan want echt dan komen er veel rembrand va nrijnen
? 
Schilderen met acryl/plakaat verf. Het is mijn eerste keer ermee 
Hij staat er niet helemaal op (de randjes staat er niet op) maar het belangrijkste kan je zien (scan is ook een beetje brak volgens mij).
.