Groetjes en bedankt VL en de hoefjes van V!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ramona_lief schreef:haha jullie zijn weer lekker bezig![]()
Wel leuk dat ik ook al die achtergronden heb![]()
Ramona_lief schreef:Ze zien der leuk uit Dierenlover![]()
Ramona_lief schreef:Ik heb nu ook paint shop pro 8 derbij![]()
Dus ik heb nu Photoshop 8 en PSP 8 & paint![]()
Ramona_lief schreef:
Maar ik kan nu ff niet eenhoorn's maken ben echt doodop van de bruiloft van mijn nicht (Diana_mabel op bokt)
Ramona_lief schreef:ik vindt ze super![]()
Sjonge ze kunnen echt
wel beter!!
Ze zijn nog helemaal niet mooi hoor die van mij
zoetjuh schreef:Blue_Star schreef:en wanneer komt de mijn aan bod?
als jullie er zo graag 1 willen kunnen jullie dat ook best wel normaal vragen... en heb ook een beetje geduld, alle mensen die er hier eenhoorns maken zitten denk ik ook nog op school en hebben dus niet alle tijd...
ik wil er best een voor je maken, maar zet dan bv. de naam van iemand erbij, of stuur een pm..dan maak je veel sneller kans, iig zo werkt het bij mij
__Marcia__ schreef:ooooooooooooooooooooooh!!! die van marcia zijn kei mooi!!!!
oooh mercikes!!!!! ge zijt echt ne schat!!!!!
ooooh, "kwijl kwijl"
Citaat:Sorry hoor maar ik vind deze reactie helemaal op
niets slaan
Ik heb mijn foto's rond pagina's 10-20 gezet,dus ik wacht al een hele tijd net als andere mensen waarschijnlijk
Maar nu komen er zomaar even een bokker vragen van:'Wil je alsjeblieft een eenhoorn van mijn paardje maken??' En jullie doen dat,terwijl wij opzij geschoven worden en al heel lang moeten wachten en die bokkers niet
Nogmaals,dit is niet kwetsend bedoelt maar maak liever eerst de lijst van MysticTinker af vooraleer je foto's doet van andere bokkers
Blue_Star schreef:Ramona_lief schreef:Zometeen eerste schooldag weerIk moet der niet aan denken dat ik volgend jaar examen moet doen
![]()
![]()
Blue_Star waar staan jou foto's dan?
Die staan hier ergens in het topic
Zal ze weer uploaden:
Deze foto is een duidelijker foto dan mijn allereerste die ik plaatste(dierenlover(dacht ik?)vroeg om een duidelijker foto omdat hij in een moeilijk positie stond
dierenlover schreef:Citaat:Sorry hoor maar ik vind deze reactie helemaal op
niets
slaan
Ik heb mijn foto's rond pagina's 10-20 gezet,dus ik wacht al een hele tijd net als andere mensen waarschijnlijk
Maar nu komen er zomaar even een bokker vragen van:'Wil je alsjeblieft een eenhoorn van mijn paardje maken??' En jullie doen dat,terwijl wij opzij geschoven worden en al heel lang moeten wachten en die bokkers niet
Nogmaals,dit is niet kwetsend bedoelt maar maak liever eerst de lijst van MysticTinker af vooraleer je foto's doet van andere bokkers
je zegt zelf dat het de lijst van mystic tinker is, dus die moeten wij dan toch niet doen? en ik ben toch vrij om te kiezen welke paarden ik doe? omdat ik zo van gevlekte paarden hou en dan zag ik die van lilykashmir staan ben ik die nu eens aan het proberen, daarin ben ik helemaal vrij , niemand die mij kan zeggen dat ik eerst diegene zijn paard moet doen
Citaat:
je zegt zelf dat het de lijst van mystic tinker is, dus die moeten wij dan toch niet doen? en ik ben toch vrij om te kiezen welke paarden ik doe? omdat ik zo van gevlekte paarden hou en dan zag ik die van lilykashmir staan ben ik die nu eens aan het proberen, daarin ben ik helemaal vrij , niemand die mij kan zeggen dat ik eerst diegene zijn paard moet doen
Citaat:
Maw,de eigenaars van een bont paard worden vooruit getrokken en die van een vos moeten maar wachten,heel fijn te horen zo
Je bent vrij te kiezen ja,maar alsjeblieft,op zo'n manier
En daarbij,je toonde enig interesse in de mijn,je wou een duidelijker foto,je heb ze,wat wil je nog meer?
En op je andere reactie dat je zei dat ze niet goed waren,mij best dan maak ik er andere,maar dan vraag ik je dit te zeggen