zou iemand voor mij een avatar willen maken?met deze foto's :en dan dat er eerst Misty komt te staan en dat het dan in elkaar overloopt?
Moet je Beauty_Yana0 even Pb-en! Die heeft m'n ava ook gemaakt.Weet alleen niet zeker of ze het nog doet.....
suziej schreef:zou iemand voor mij een avatar willen maken?met deze foto's :[image][image][image][image]en dan dat er eerst Misty komt te staan en dat het dan in elkaar overloopt? mooi paard zeg!
Amanniej schreef:Moet je Beauty_Yana0 even Pb-en! Die heeft m'n ava ook gemaakt.Weet alleen niet zeker of ze het nog doet.....heb ik ook al gedaan .maat ik plaats ook nog wat hier .
zijn er überhaupt nog wel mensen die avatars maken..? want ik vraag het al zoo lang.. maar niemand kan me helpen.. *smeekt nog meer mensen*
Moet je Beauty_Yana0 even PB-en! Doe heeft deze ook gemaakt*Alleen weet ik niet zeker of ze nog avaters maakt!
Otjuh schreef:Sorry mijn avater prgamma doet het niet meer die van mij dus ook niet, wie weet hoe we dat weer 'aan de praat' kunnen krijgen? BS.EXE heet het?Groetjes!