Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BernetteO schreef:Week 19
Het ene oogje is wat donker, iemand tips hoe ik dit in de nabewerking zou kunnen verbeteren? Of is het echt al te donker?
Tigress schreef:Jammer genoeg niet op tijd kunnen plaatsen. Ik was kapot gisteravond nadat ik eindelijk weer kon zitten
Deze prachtige dame verdient een plekje in mijn POTW, met de schatting dat zij nog maar een weekje te leven heeft, mag zij in mijn overzicht ook nog een keer stralen![]()
Week 19:
[ Afbeelding ]
tesseke schreef:pradadaan Mooie foto, al zie ik de paarden liever zonder deken op foto. Wel een mooi setje!
tesseke schreef:Tigress schreef:Jammer genoeg niet op tijd kunnen plaatsen. Ik was kapot gisteravond nadat ik eindelijk weer kon zitten
Deze prachtige dame verdient een plekje in mijn POTW, met de schatting dat zij nog maar een weekje te leven heeft, mag zij in mijn overzicht ook nog een keer stralen![]()
Week 19:
[ Afbeelding ]
Feedback (als we dan toch bezig zijn): prachtige foto van een mooie hond! Hij/zij lijkt nog vrij jong. Mooi gewerkt met scherptediepte. Persoonlijk zou ik heel erg blij zijn met zo'n foto als aandenken aan mijn hond. Als je wat dichterbij woonde zou ik wel een shoot boeken bij je. Jouw hondenfoto's zijn altijd zo prachtig!