[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naoom_

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:38

De canvassen van profotonet vind ik ook erg mooi, heb er ooit eentje besteld. :j

Voor een origineel bestand vraag ik €10,- het is idd de bedoeling dat mensen eerder een afdruk kopen dan een origineel.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:10

Ik vind canvas en fotoprints erg mooi,
Heb ze beiden gezien en goede kwaliteit en scherpte.

Ik ben ook aan de gang gegaan met oypo, moest haast wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:26

pagina 61:

Fleurrr_: Eerste 3 foto's vind ik echt prachtig <3, jammer dat die 4de foto zo achteruit is gegaan door het uploaden. Als ik kijk naar de eerste 3 foto's zal ik zeggen 60 euro! :j
Lau: Ik vind je foto's nog niet heel erg bijzonder, ze ogen niet helemaal scherp. 15 euro.
louiisaa: Leuke foto's! Vrolijkheid straalt ervan af bij zowel hond als model haha! Ik zeg 30 euro.
xTitanic: Vind de eerste 2 foto's een beetje ''gewoontjes''. De blackfoto vind ik echt heel erg mooi. Bij de 4de foto vind ik de stand van het paard niet zo geweldig, maar kleuren en scherpte is wel mooi. Om heel eerlijk te zijn heb ik betere foto's van jou gezien. Op basis van deze foto's 30 euro en je andere foto's wel 60/70 euro.
Fading: Ik hoooouuuuu van jouw foto's!! 70/80 euro!

pagina 62:

Starwien: Ik zou 10 euro vragen en gewoon door blijven oefenen. :j
Joysieee: Mooie kleuren en scherpte in jouw foto's! Jammer van dat witte in de hoeken, (stelt dat zon voor?) want dat vind ik persoonlijk een beetje afleiden. Zonder dat zou ik hier zeker 40 tot 50 euro voor willen geven. :D
billionache: Vooral de hondenfoto's vind ik erg leuk. 30 euro
xMiinh: Ik ben echt onder de indruk van jouw foto's, wauw! <3 Bij de 2de foto mis ik een klein beetje scherpte maar de andere foto's zijn echt top. Zeker wel 60 euro.

pagina 63:

love__mandy: Ik vind je foto's leuk! 20 euro.
Sanguine: 25 euro.
_Denise: Nummer 4 vind ik niet zo geweldig maar je andere foto's zeker wel! 50 euro.
Deetjeeuh: Foto van die hond vind ik wat minder geslaagd omdat hij zijn ogen dicht heeft. Andere zijn wel erg leuk. 40 euro.

pagina 64:

Brenda_85: 20 euro.
D_Desteny: Hele mooie foto's! Zou hier zelf tussen de 60 en 70 euro voor willen geven.
Suus__: Mis wat scherpte in je foto's en vind nabewerking ook niet zo heel erg geslaagd.. 30 euro
Naomi_King: 10 euro

pagina 65:

Ylvy: Je eerste foto <3 prachtig. 2de foto vind ik niet zo fijn om naar te kijken. 3de foto wel erg leuk! 35 euro.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:42

Ylvy, ik zou zeggen rond de 45 euro minimaal. Afhankelijk van wat je er bij geeft :)

Oke, dan eindelijk :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vraag nu 120 euro, al heb ik eigenlijk geen betaalde opdrachten dus meer, doe het voornamelijk voor mijn plezier en hobby :D

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:34

Love__Mandy: Ik vind je foto’s erg donker. Desalniettemin wel leuk! Ik zou € 15 euro vragen.

Sanguine: Wel mooie foto’s, maar niet alles is even leuk en spreekt me evenveel aan. Ik zou voor rond de 20/25 euro gaan.

_Denise: Zeker hele mooie foto’s! Erg fijne kleuren ook! Zou gaan voor € 40.

Deetjeeuh: Fijne kleuren en composities. Een prijs van € 40 zou ik erg reëel vinden.

Brenda_85: Mooie foto’s! En ook leuke composities, vooral de eerste foto. Wel heb ik het idee dat je veel ruis hebt. Daarom zou ik € 25 voor de foto’s vragen.

D-Desteny: Ik zou gaan voor € 50. Vooral de laatste foto vind ik erg mooi!

Suus__: Ik mis wat scherpte in de foto? Weet niet hoe het kan? Daarom zou ik zo’n 50 euro vinden. Vind namelijk verder de foto’s wel mooi, ook qua composities en kleuren! Je zit dus met je pakketten denk ik wel aardig in de richting.

Naomi_King: Nog even lekker door oefenen! Je bent al wel enorm vooruit gegaan zie ik. Ziet er wel al mooi uit. Zou zo’n € 15 vragen.

Ylvy: Ik zou gaan voor een prijs rond de € 40. Misschien nog wel wat hoger zelfs. Fijne kleuren en ook fijne scherptediepte!

Lifaya: Ik vind jou foto’s altijd zo prachtig! Je doet niet onder voor de betere paardenfotografen hier op bokt. Ik zou nog wel wat omhoog gaan met je prijs denk ik. Misschien wel voor de € 150.

-----------------

Ik wil zo ook mijn foto's eens plaatsen, ben erg benieuwd naar jullie mening!

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:10

lifaya schreef:
Ylvy, ik zou zeggen rond de 45 euro minimaal. Afhankelijk van wat je er bij geeft :)

Oke, dan eindelijk :')

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik vraag nu 120 euro, al heb ik eigenlijk geen betaalde opdrachten dus meer, doe het voornamelijk voor mijn plezier en hobby :D

Dit noem ik kwaliteit! Super toffe platen! 150,- zou ik er zeker voor over hebben!!

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:25

Hierbij mijn foto's! Deze foto's zijn gemaakt vanaf september vorig jaar tot en met afgelopen zaterdag! Ik ben heel erg benieuwd wat jullie zeggen! Ik heb nog nooit echt nagedacht over een prijs en vroeg tot nu 15 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Brenda_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 15:01

Citaat:
Brenda_85: Technisch zijn het prima platen! Ik lijk alleen wel scherpte te missen en vind met name de dierenfoto's nog een beetje te "safe". Oftewel "standaard". Als je foto's door het uploaden scherpte missen, upload ze dan ergens anders

Bedankt voor je uitgebreide feedback! Het lukt me alleen niet om de foto's te uploaden bij bijv. Flickr. Ik krijg een melding dat hij de afmetingen niet kan lezen, deze staan er dan bij de eigenschappen bij de foto op Flickr ook niet bij terwijl dit voor het uploaden wel zo is. Weet niet hoe je dit moet doen, iemand een idee??

NaomixZanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:46

Pagina 63
Love_Mandy: Ik vind het redelijk goede foto’s al mogen ze van mij wat meer kleur bevatten, op foto 1 vind ik de kleuren mooi alleen jammer dat het paard schaduwen heeft op zijn hoofd. €20,-

Sanguine: De foto van de duif en het eerste hondje vind ik het beste €30,-

_Denise:Hele mooie foto’s vind de rijfoto’s wat minder op basis van de portret foto’s €45,-

Deetjeeuh: Ook hele mooie foto’s vooral de standfoto en de foto van de haflinger! €45,-

Pagina 64
Brenda_85: Ik vind de compositie’s die je bij de mensen hebt genomen goed alleen bij de eerste van het hondje vind ik hem persoonlijk niet zo mooi zou hem wat ruimer genomen hebben. Ook lijken ze wat onscherp(misschien door uploaden?) €15,-

D_Desteny: Mooie scherpe foto’s €70,-

Suus__: €60,-

Naomi_King: Je bent goed op weg €15,-

Pagina 65:
Ylvy: De eerste foto is heel mooi, ik vind de 2e foto een beetje apart om naar te kijken, €35,-

Pagina 66:

Lifaya: Wauw wat een foto’s zeg <3 Ik zou zeggen €145,-

xlovelove:Vind de foto’s mooi en goed scherp op die van het paard na die zou wat feller mogen €30,-

Ik fotografeer sinds kort met een nieuwe camera merk zelf dat het al beter gaat.
post vanavond wat foto's

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:39

Ik ga vandaag voor het eerst taxeren, vanaf welke pagina mag ik dat doen? :p

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 11:38

Poess91 schreef:
Ik ga vandaag voor het eerst taxeren, vanaf welke pagina mag ik dat doen? :p

Ik doe altijd minimaal 3 pagina's.

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:44

2 pagina's is wel ruim voldoende toch..

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:04

Ik vind op z'n minst ook 3 vooral als er niet veel mensen opstaan

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:33

Pagina 61:
love_Soraya. De rijfoto's zijn op zich wel mooi, alleen probeer wat beter te timen en rekening te houden met objecten die ervoor staan. En jammere dat de honden niet zo scherp zijn, het zouden anders kei leuke foto's zijn! Voor nu €15,-

Fleurrr_. Echt prima foto's, lekker zo door gaan! €35,-

Lau. Je bent wel enorm vooruit gegaan, maar ik vind je eerste foto het mooiste van allemaal. De rest spreekt mij niet zo heel erg aan, mis vooral wat kleur. €30,-

louiisaa. Leuke foto's! Maar het zou, naar mijn mening, mooier zijn als je de achtergrond wat waziger zou maken. €20,-

xTitanic. Mooi foto's, mooi scherp. Van het sfeertje moet je houden, maar ik vind het zeker niet verkeerd! €50,-

Fading. Mooi! Ik mis alleen af en toe wat kleur, maar ze zijn zeker niet verkeerd! €45,-

Pagina 62:
Starwien. Vooral nog even door oefenen, nu €15,- voor de moeite :D.

Joysieee. Leuke foto's! Ik zou alleen wel wat doen aan die witte hoeken.. €40,-

billionache. Leuke foto's, vooral die van de honden! Ook wel €40,-

xMiinh. Heerlijk die foto's, om bij weg te dromen! Zeker wel €65,-

Pagina 63:
love__mandy. Ik vind de eerste foto juist wel wat mysterieus hebben met die zon en schaduw. Maar de rest mag van mij net wat meer kleur hebben. Verder vind ik het prima foto's! €25,-

Sanguine. Op zich hele leuke foto's. Alleen bijvoorbeeld bij de kat mis ik de focus op de ogen. Hier lijkt hij op het neusje te liggen. Maar toch wel €25,-

_Denise. Hele leuke foto's!! €50,- zeker!

Deetjeeuh. Best leuke foto's maar toch mis ik iets... Maar kan niet zeggen wat, sorry :p. Toch wel €45,-

Pagina 64:
Brenda_85. Je eerste foto vind ik heel leuk! Ik ben gek op wazige bladeren op de voorgrond haha. Bij de honden stoort mij iets, maar kan niet goed zeggen wat. Want vind ze op zich super leuk! Zijn ze misschien niet helemaal scherp? Maar je zegt al dat de scherpte achteruit is gegaan door het uploaden. Op basis hiervan zeg ik €35,-

D_Desteny. Hele gave foto's! Zeker die laatste, die is zo super schattig. Zeker wel €65,-

Suus__. De eerste foto lijkt het paardj een beetje weg te vallen in de achtergrond voor mijn idee. Alsof het hoofd niet helemaal scherp is? Kan aan mij liggen hoor.. Verder vind ik je foto's wel heel tof gemaakt. €50,-

Naomi_King. Je eerste foto vind ik best een leuke plaat, maar ik zou vooral nog even door oefenene. Voor nu €15,-

Pagina 65:
Ylvy. De eerste vind ik heel gaag! De tweede vind ik persoonlijk iets te scheef, zou hem toch wat rechter neerzetten. De derde vind ik heel gaaf, maar zou toch wel nog wat meer kleur willen zien. €30,-

Pagina 66:
lifaya. Tsjaa hier heb ik niet zo veel over te zeggen, wat een prachtige platen! Als ik jou was zou ik de prijs wel iets omhoog gooien, zo'n €135,- vind ik wel mooi ;)

xlovelove. Leuke foto's, vind de composities ook mooi. Vooral die van de hond vind ik erg leuk. Ik zou alleen wel wat meer kleur willen zien. Ik zeg €30,-

En nu ik! haha
Ik ben nu een klein jaartje bezig, ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 14:43

ik doe ook weer eens mee :D

Naomi_King nog niet teveel vragen, gewoon nog lekker door oefenen :)
Ylvy kleur en scherpte ziet er helemaal goed uit! heb ook even je site bekeken
rond de 20/30 euro
lifaya jij blijft een van mijn favo paardenfotografe :) 120 euro vind ik een juiste prijs
xlovelove rond de 30 euro
Poess91 rond de 40 euro, probeer bij de actie fotos nog iets meer scherpte vast te leggen, verder erg mooi!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:48

Nu je het zegt, dankjewel.
Ik moet mijn site nog bijwerken van maanden werk :')

Iedereen bedankt voor de taxaties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:52

lifaya Jou 120,- is prima hoor. Misschien kan je wel naar de 150!
xlovelove Ik mis echt scherpte in de fotos en soms kon je beter ivm licht op een andere plek gaan staan, ik zeg rond de €25,-
Poess91 Geen enkele foto is scherp en de composities vind ik echt niet top! €20,-
IloveAnoukje de eerste foto is heel tof, de tweede en laatste zijn super onscherp... zou die een enkeltje prullenbak geven €20,-

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:05

Fading wat vind je niet top aan de composities dan?
Scherpte zal je wel missen door de upload van bokt dan, want de orginele bestanden zijn hartstikke scherp :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:09

Ik ben het niet helemaal met Fading eens, als je geen scherpe foto's kan afleveren dan geen geld vragen. :n

Verder voor jou Poes, geen foto's in dit topic plaatsen met bokt upload. Jammer weer.. Dat kan je dan ook niet als excuus gebruiken. Moet je maar 'netjes' uploaden. ;)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:10

Jammer weer?
Word er ook opbouwende kritiek gegeven hier waar je wel wat mee kan? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:11

Poess91 schreef:
Fading wat vind je niet top aan de composities dan?
Scherpte zal je wel missen door de upload van bokt dan, want de orginele bestanden zijn hartstikke scherp :')

Je kan me niet wijsmaken dat dit door het uploaden komt...

(kopieerde de verkeerde excuus)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-05-15 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Poess91 schreef:
Jammer weer?
Word er ook opbouwende kritiek gegeven hier waar je wel wat mee kan? :P

Ja, zorgen dat je fotos scherper schiet. En zulke een enkeltje prullenbak geven :D

Marit

Probeer ze eens met Flickr en plaats ze dan nog eens! Ze zien er namelijk wel scherp uit als ik de upload kwaliteit weg denk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:12

Of bokt upload :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:12

Dit topic is niet bedoeld voor opbouwende kritiek dacht ik zo, daar kan je een apart topic voor aanmaken. :j Verder is het gewoon belangrijk als je je foto's goed upload, ik vind het altijd vrij jammer ja als mensen bokt upload als excuus gebruiken. Waarom dan niet de moeite nemen om hem goed te uploaden? :=