A3 met potlood of aquarelpotloden op wat kleiner formaat. Dat moet ik nog even gaan puzzelen. Je hoort het nog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki_jimmy schreef:moeilijk zal wel meevallen, alleen is het zoveel werk
(Sexy back, ik woon ook in apeldoorn! Waar staat je paarD? Gr. Nikki uit apeldoorn)
Fenn schreef:patty_paard, ik denk dat ik het ga proberen. Het gaat wel nog even duren, inverband met school en drukte.
A3 met potlood of aquarelpotloden op wat kleiner formaat. Dat moet ik nog even gaan puzzelen. Je hoort het nog
Nikki_jimmy schreef:Mijn allerliefste knollebol staat in woudhuizerbos
Wie verzorg je? (ken er een aantal uit beekbergen) Gr.
DeEiken schreef:Ik vind hem heel mooi _SteR_ !!
Misschien ga ik ook nog wel een paard voor iemand tekenen, ik kan het niet super goed maar wel redelijk, heb er nu even geen foto van..
Misschien wilt iemand mijn lieve ruin Blitz ook nog even tekenen als die daar zin in heeft. Maakt niet uit hoe die komt (mooi of lelijk) ik wil alles zien!
Hier is een makkelijke foto:
En hier zijn er nog meer:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BSAAIKHP
Fenn schreef:nee het lukt niet... diepe zucht. Durft iemand het aan om mijn tijdelijke tekening van de foto van pattypaard te zien?
Te rommelig, te rotzooierig en ik had niet al die uren achter elkaar moeten tekenen. (ben vanaf twaalf uur tot denk vijf minuten geleden bezig geweest).
Lekker dat het zo goed gaad Iwan_fjord.
Fenn schreef:nee het lukt niet... diepe zucht. Durft iemand het aan om mijn tijdelijke tekening van de foto van pattypaard te zien?
Te rommelig, te rotzooierig en ik had niet al die uren achter elkaar moeten tekenen. (ben vanaf twaalf uur tot denk vijf minuten geleden bezig geweest).
Lekker dat het zo goed gaad Iwan_fjord.
Nikki_jimmy schreef:DeEiken, als je persé een tekening wilt van je paard/pony, dan zal je iemand persoonlijk moeten aanspreken.. En meestal wordt het dan toch wel betalenIk heb trouwens gisteren mijn eerste wedstrijd gelopen, en dat was wel effe slikken, maar we hebben gewonnen, met 162 punten(maar omdat ik groen deed, miste ik dus 5 onderdelen, en als ik dus voor alle onderdelen een 6 had geghad, had ik 192 punten gehad
) Dus dat was wel effe vet koel
Iwan_Fjord schreef:Nikki_jimmy schreef:DeEiken, als je persé een tekening wilt van je paard/pony, dan zal je iemand persoonlijk moeten aanspreken.. En meestal wordt het dan toch wel betalenIk heb trouwens gisteren mijn eerste wedstrijd gelopen, en dat was wel effe slikken, maar we hebben gewonnen, met 162 punten(maar omdat ik groen deed, miste ik dus 5 onderdelen, en als ik dus voor alle onderdelen een 6 had geghad, had ik 192 punten gehad
) Dus dat was wel effe vet koel
Ik hoorde je naam tijdens de parade maar heb je niet gezien
gefeliciteerd met je prijs