Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mariett schreef:Mooie foto quartel! Het enige waar ik nog wat mee zit zijn de randjes van de rode bloem en het takje. Het lijkt alsof je daar zwart overheen getekend hebt met een zachte brush en voor mijn gevoel klopt dat niet helemaal.
k_m schreef:Net een ideetje gehad, ik denk dat ik iets met zwervers wil doen.
Er staat een photobooth in het centraal station van Antwerpen, daar dan heel tegen val avond, een (neppe) zwerver er in met huisdier, en dan heb je dat licht van dat hokje met het half donkere station er rond..
quartel schreef:k_m schreef:Net een ideetje gehad, ik denk dat ik iets met zwervers wil doen.
Er staat een photobooth in het centraal station van Antwerpen, daar dan heel tegen val avond, een (neppe) zwerver er in met huisdier, en dan heb je dat licht van dat hokje met het half donkere station er rond..
Als je een zwerver zoekt mag je mijn schoonmoeder lenen![]()
Maar zonder gekheid........ik ben erg benieuwd naar je foto....klinkt super goed bedacht!!
k_m schreef:Graag vraag ik even jullie hulp! Hopelijk is dat geen probleem?
Ik heb volgende week een schoolopdracht met als thema:
I'm in to photoboots..
Ik zit echt helemaal vast, geen idee meer wat ik orgineel/kunstig hier mee kan doen. Als er iemand leuke orginele ideeën heeft rond dit thema? Mag heel breed gaan..
k_m schreef:Hahaha quartel bedankt voor het euhm nogal vreemde aanbod?![]()
En ik wil met een nep zwerver werken, durf niet zomaar iemand aan te spreken, je weet nooit wie je treft..