Week 4:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Misschien was het mooier geweest als de Motor aanstond, zodat de rook en het licht ook zichtbaar was. Dat maakt de foto net wat meer af denk ik. 
De foto vind ik verder ook niet denderend. (Eerlijk? Ik heb heel snel gekeken en verder gescrold. )
Wat wil je wat de foto verteld naar de kijker? Ik ben benieuwd naar het verhaal er achter.
Ik doe het je niet na.
Ik vind het idee leuk, maar vind de achtergrond er niet bij passen. Het knuffeltje is overbelicht en de achtergrond is perfect zwart. Snap je wat ik bedoel?
. Gewoon lekker blijven door oefenen!
De foto is niet heel denderend, ik zou hem lichter gemaakt hebben denk ik. En ook iets meer scherpte in de foto gebracht. Maar ik ben wel benieuwd naar hoe het gesmaakt heeft!
Het mutsje is scherp, maar door de nieuwsgierige ogen kijk je daar ook meer naar. 
Zonde dat de foto zo onscherp is...

naomi_g1998 schreef:tesseke, zijn voorpoten staan een beetje raar of niet? Als het hondje wat scherper was geweest vond ik hem geslaagd.

mooie wazige achtergrond, aandacht word naar het paard getrokken. Super
leuke kids

probeer de volgende keer op z’n ogen scherp te stellen.

nette foto, mooi scherp en goed diagfragma gebruik.
hoe heb je dit gedaan? Wat voor sluitertijd gebruik je hier voor? Voor mij lijkt de horizon ietwat scheef, maar het kronkelende pad lijd je door de foto